Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikänäkö linssileikkaus kokemuksia?

Vierailija
14.01.2024 |

Kuka ollut ja miten meni? Tarvitsetko vielä silmälaseja? Muuta mieleentullutta leikkauksesta, esim. miksi en mennyt aikaisemmin?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on sokeita kaikki, eivät näe kirjoitustasi.

Vierailija
2/66 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mää antaisi silmiäni leikellä turhamaisuuden takia. Lähes kaikilta pitää jossain vaiheessa leikata ainakin kaihi.

En tunne yhtäkään jonka ulkonäkö tai näkökykykään olisi hyväksi tullut linssileikkausten takia. Naama näytää kummalliselta, kun siinä on silmälasien jäljet ikuisesti painuneet nenän varteen ja muutenkin siristelevät niitä uusi silmiään. Moni vähin äänin ottaa jonkinlaiset lasit käyttöön.

Vierailija
4/66 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemusta linsdileikkaiksedta mutta laserleikkaukseen olen ollut tyytyväinen. Nyt 10 vuoden kuluttua haluaisin mennä uudestaan laserleikkaukseen korjauttamaan vaan toisen silmän ( lähinäkö) mutta Silmäaseman mainoksessa suositellaan linssleikkausta yli 50 vuotiaille.  Se on kalliimpi. Toivottavasti saisin vielä sen laserleikkauksen toiseen silmään. 

Vierailija
5/66 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/66 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut juu. Operaatio itsessään hyttysen ininää; helppoa ja kivutonta! Näkö parani laakista; viikko ikänäköleikkauksen jälkeen parempi kuin koskaan. Näkee lukea kaikki tihrut sun muut, näkee keskialueelle ja kauas - ja selvästi. Olis kannattanut käydä jo paljon aiemmin - kliseitähän riittää -, mutta paree myöhemmin kun ei lain.

"Kallista on rakkaus" lauloi Irwin aikoinaan, mut kallista on näkeminenkin. Kaikkinensa reilut 7 kiloa. Eli, mitä saa ilmatteeks - no ehkä lounaan joskus ;)

Vierailija
7/66 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa rataa kuljetaan. Esitutkimus pulkassa. Operatsiooni nousevalla viikolla. Maailmani luultavasti kirkastuu.

Vierailija
8/66 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänäkömoniteholinssileikkausko?

Vierailija
9/66 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikänäkömoniteholinssileikkausko? Jep!

Vierailija
10/66 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaihileikkaus eli linssileikkaus sekin, siis tehtiin mulle. Näkö parani heittämällä. Otin progressiivit monolinssien sijaan. Kannatti vaikka maksaahan se..oon tosi tyytyväinen! 

Vierailija
11/66 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000 egee euroo hilloo pätäkkää

Ei laseja , ei kaihia

Lisäksi näytän nuorelta

Kasvojenkohotus 20 000

Rasvaimu 5000

En ole trolli..

En halua olla ruma köyhä mumma...

Vierailija
12/66 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5000 egee euroo hilloo pätäkkää

Ei laseja , ei kaihia

Lisäksi näytän nuorelta

Kasvojenkohotus 20 000

Rasvaimu 5000

En ole trolli..

En halua olla ruma köyhä mumma...

Silmät: silmäasema

Kasvot: mehiläinen bulevardi

Oli parasinvestointi ikinä

Minulla on isot viattomat silmät, näytän 35 vuotiaalta

Vierailija
13/66 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänäköleikkaus: paras sijoitukseni ever. Ei finanssi- vaan elämänlaatumielessä!

Nimim. Suosittelen - vilpittömästi! 

Vierailija
14/66 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se sanottu jo mainoksessakin, et "maailman onnellisimmat silmälääkärit", ja tottahan se noilla hinnoilla on. Kelpaa tehdä muutaman minuutin leikkauksia.. 

Vierailija
15/66 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden päästä joutuu joka tapauksessa käyttämään lukulaseja. Minulle on tehty kaihileikkaus kumpaankin silmään, vähäksi aikaa parani.

Vierailija
16/66 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti mä en usko, että ikänäköö voi korjata, koska se poikkeaa esim. Likinäköisyydestä, jota laaserilla korjataan, mutta siinä on vaan yksi parametri korjattavana. Ikänäössä, kun on kaksi eli pitää huomioida niin lähi kuin kaukonäkö. Mä en osaa noilla monitehoillakaan katsoo. Ja jos oikeen rehellisesti sanon, niin ei noita laseja ees koko aikaa tarvi, vaan ainoostaan autolla ajaessa ja lukiessa, niin onko tolla tarpeella mitään järkee ruveta silmiä leikkaan. Miten pääsee laseista eroon? Pistämällä ne koteloon!

Vierailija
17/66 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman vuoden päästä joutuu joka tapauksessa käyttämään lukulaseja. Minulle on tehty kaihileikkaus kumpaankin silmään, vähäksi aikaa parani.

Miksi ei pysyvästi?

Vierailija
18/66 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne monitehot toimii käytännössä? Onko näkö ihan normaali vai tuntuuko jotenkin kummalliselta?

Vierailija
19/66 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mieluummin silarit.

Vierailija
20/66 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun uskosi on eri asia kuin faktatieto.

Silmiini tehtiin linssileikkaus 4 vuotta sitten, sain moniteholinssit, enkä sen jälkeen ole laseja tarvinnut.

Näkö ei tästä enää huonone, eikä kaihiakaan enää voi tulla.