1-vuotiskuvaus ehdotuksia...=)
Hei!
Niin se vuosi tuli täyteen ja ois aika ottaa 1-vuotiskuvat. Ajatuksena on ollut ottaa kuvat itse, mutta loppui ideat kesken. Olisiko teillä kellään ideoita eri mahdollisuuksista. On otettu kuvia, joissa tyttö seisoo keittiön tuolilla, nallen sylissä, tyynyjen päällä...
Kiitokset ja mukavaa vuoden alkua kaikille! =)
Kommentit (4)
Meillä poika täytti vuoden kesällä, joten lähdettiin meren rannalle ottamaan kuvia. Taustasta tuli hieno...vaikka itse kohdetta olikin vaikea saada pysymään paikoilleen. Seuraavana päivänä kun aurinko paistoi saatiin tosi hyviä kuvia läheisellä kalliolla ja metsässä kannon päällä. Tuli erilaisia kuvia vaihteeksi. Tosin nyt " talvella" voi vaatetus olla hieman hankalampi juttu.
Kuvat on nyt otettu ja niistä tuli aivan loistavia, vaikka itse sanonkin. =) Hiki siinä tuli kaikilla, mutta tulos oli mahtava. Meiltä löytyi kotoa yksivärinen tausta, itseasiassa tapetti jopa muistuttaa valokuvataustaa, kun on sellanen ei tasainen pinta. Sitten Picasa-kuvankäsittelyohjelmalla muokkasi kuvia miten parhaaksi näki niin se oli siinä. Suosittelen todella. Nyt saa kummit ja mummit valita niin monta kuvaa kuin haluaa. =)
Saatiin jopa ihmetteleviä kommentteja siitä, että kuvat ovat kuin studiossa otettuja...=D
Ja, sitten vastausta vielä kysyjälle, eli minusta ainakaan ruskea ei ole liian tumma vaate kuvaykseen, vaan päinvastoin; todella loistava väri siihen hommaan! Zemppiä!
-m-
me käytiin kuvaamossa ja siellä kuvaaja valitsi sopivan taustan vaatteiden värin perusteella! yleensähän kuvaamossa ollaan paljasjaloin.. meillä oli kauluspaita ja reisitasku housut! vaalean beiget ja taustaksi tuli ruskean värinen.. hyviä tuli! ja hiki!
yksivärinen tausta olisi hyvä ja selkeä, mutta kotona tällaisen kuvan ottaminen voi olla hankalaa. Mutta jos löytyy tauluton ja muuten " vapaa" seinänpätkä, niin sen edessä voisi yrittää ottaa kuvaa.
Meilläkin tää 1-vee kuvaus on ajankohtainen, sillä ollaan menossa reilun viikon päästä valokuvaamoon. Ja senpä takia olisinkin halunnut tässä kysäistä, että millaiset vaatteet tai lähinnä, että minkä väriset vaatteet olisivat parhaat valokuvassa? Kyseessä on poika, joten vaatteet on lähinnä sinisiä ja ruskeita. Onko esim. toi ruskea liian tumma, vai mikä väri olisi hyvä valokuvaan?