Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset kulmakarvat on parhaimman näköiset?

Vierailija
22.09.2024 |

Itse liputan laminoitujen kulmien puolesta. Yleensä ne omat on valjun näköisiä. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaine kaareva pisaramallinen

Vierailija
2/17 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnolliset Jumalan luomat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö on muodissa tussipalkit? Kulmakarvat pois ja paksulla tussilla piirretään kaksi palkkia.

Vierailija
4/17 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää epäsiistiltä jos ei ole vaivautunut kulmiaan värjäämään tms. 

Vierailija
5/17 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat luomut. Kuulostaa täysin hullulta "laminoidut" kulmat, ja varmasti myös näyttää hullulta. 

Vierailija
6/17 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ysärin ja nollarin ohuet viivat.

Vierailija
7/17 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas ehdottomasti sopii vain omat. Mulla on mustat tuuheat ja pitkät karvat kulmissa joten näyttää ihan kauhealta jos tuohon lisää jotakin. Nuorempana nypin kulmat tosi ohuksi ja piirsin sellaiset viivamaiset ohuet kulmat, siihen aikaan oli sellaista. Kasvatin sitten pian jo omat takaisin, oli helpompi työn ja koko elämän kannalta ja sopivat tosissaan parhaiten mulle.

Vierailija
8/17 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalit

Vierailija
9/17 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat kulmakarvat millaiset tahansa, niiden tulee näyttää luonnollisilta. Kaikenlainen ylinypitty tai tussillapiirretty on out, ja näyttää alaluokkaiselta. 

Vierailija
10/17 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan ne omat luonnolliset. paljon helpommallakin pääsee kun ei tarvitse värjätä, piirtää, laminoida, nyppiä ja ties mitä.

Vierailija
11/17 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat. Minulla on mustat ja tuuheat kulmakarvat. Säästyy aikaa ja rahaa kun niille ei tarvitse tehdä mitään.

Vierailija
12/17 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi paksut tummat ylöspäin kammatut/laminoidut karvatupsut taitaa olla jo ohi. Paljon tummennetut ja laitetut kulmat vie huomiota silmiltä. Sitten onnettomat koittaa kompensoida sitä tekoripsillä taas huomio pois silmistä itsestään. Tällainen henkilö on kuin naamion takana, avoimuus on poissa.

Sellaiset ei liian tummat, kulmien väli ja kulmaluun alta irtokarvat siistityt, ne on parhaat. Eri ihmisillä erinäköiset, kuten asiaan kuuluu.

Vierailija
13/17 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika voimakkaat kulmakarvat, tummat, ei kuitenkaan mitkään yhteen kasvaneet tai puskat. Olen nyt 53 ja kautta ikäni olen saanut kehuja kuinka ne ovat kauniit, laiska kun olen en ole tehnyt niille mitään - paitsi joskus 90-luvulla kokeilin nyppiä ohuiksi, ne eivät kyllä sopineet ollenkaan. Ja itse pidän muidenkin luonnollisia kulmia kauniina, oli sitten paksut tai valjut tai mitä tahansa. Jotenkin ajattelisin että ne aidot ovat aina omiin kasvoihin parhaiten sopivat.

Vierailija
14/17 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/17 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tiedättekin, sellaiset keinotekoiset ja päälleliimatut. Älkää missään nimessä tyytyykö omiin kulmiinne vaan jatkakaa kaikenlaisia operaatioita taistelussanne luonnollisuutta vastaan. 

Vierailija
16/17 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis

https://www.voice.fi/files/media/image/2018/18/2018_18_04_5ad717cc5bb52…

Ei kaunis

https://i.redd.it/iapx0dclzsnb1.jpg

80-luvulla muistaakseni kulmakarvat nypittiin ohuiksi. Sekään ei ollut kaunista, mutta ei kaunista ole paksut palkkikulmakarvatkaan.

Vierailija
17/17 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun silmiesi tähden... nostan kytkintä ja lähden... 🎶