Yli nelikymppinen nainen, millä hoidat kasvojesi ihoa?
Kiinnostaa ihan tarkat tuotteet merkkeineen. Haluan hyviä vinkkejä.
N44
Kommentit (104)
L300 misellivesi ja putsari, kuivalle iholle tarkoitetusta sarjasta.. Saa marketista. Saman sarjan päivävoide. Vanulappulla hankaaminen alkanut rasittaa kasvojen ihoa. Yövoiteena Lidlin Q10 voide. Ei muuta. Iho hyvässä kunnossa, ei liian kuiva, ei liian rasvainen. Ei näppyjä. Ainut tuo vanulapuilla tapahtunut misellivesipuhdistus pitää lopettaa, iho alkanut reagoimaan siihen.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä olisi käyttää aurinkovoidetta kasvoilla kesät talvet. En kyllä taas ole itsekään sitä muistanut.
Miksi? Mä en ole käyttänyt aurinkovoidetta sitten lapsuuden eli 80-luvun. Ihossani ei ole mitään vikaa. Miksi pitäisi väkisin turhan takia tunkea voidetta naamaan?
Dermosilin puhdistusvaahdolla kasvojen pesu. En käytä lainkaan meikkiä joten kosteusvoiteena käytän talvella kuivalle iholle saman firman Energy facial cream. On sopivan paksu ja nopeasti imeytyvä. Kesällä tulee käytettyä kevyempää kosteusvoidetta, esim favora. Silmänympärysvoidetta yritän muistaa käyttää
Vierailija kirjoitti:
Shiseidon puhdistusöljy. (Ei halpaa mutta kestää ikuisuuden) + vesi. Välillä Garnierin herkän ihon misellivedellä jämät pois, jos paljon meikkiä. Apteekin Ceralan Plus -voide. Silläkin voi toisinaan puhdistaa.
Couperosa + rasvoittuva t alue on hävinnyt tyystin. Ei tartte edes meikkivoidetta välttättä ja poskipäät pehmeät.
Nyt lisäksi kokeilussa Ceralan Plussan alle V10 Collagen Serum. Löysin alelaarista, mahtavaa kamaa.
Vähän alle nelikymppiseltä myös Ufoxille ääni! Ja Whamisan tuotteille, etenkin Deep Rich Tonerille ja Cactus serumille ja kasvoöljyille (esim. Madara tai Evolve). Kannattaa ehdottomasti kokeilla, mutta koska ovat luonnonkosmetiikkaa, saattavat ne aiheuttaa ärsytystä/punoitusta joillekin, joten kannattaa ensin pyytää testeri. Mutta jos sopivat niin ovat mielestäni ihan parhaat tuotteet.
Juuri pesin kasvot suihkussa puhdistusgeelillä ja laitoin sitten ohuelti kosteuttavaa kasvonaamiota, annan sen vain imeytyä, en poista.
Vähän on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Lidlistä joku halvin kasvorasva. Siinpä se. Eikä näy ryppyjä mikä on hämmästyttävää ottaen huomioon, että poltan, juon ja meikkaan. Ikä 43.
Tuossa iässä alkaa lähinäkö heikentyä, että voi selittyä sillä ettei ryppyjä havaitse itse.
Vichy
Puhdistusaine, kasvovesi, silmänympärysvoide, kasvovoide ja kuorinta-aine.
Ei ole koskaan tarvinnut hoitaa. Mieti mitä laitat suustasi sisään. Se vaikuttaa siihen kuinka hyvin ihosi voi.
Yksi asia mistä en lintsaa: aurinkorasva. Kesällä aina kun olen ulkona + talvella, syksyllä aina kun taivas on kirkas. Keväällä alan käyttämään taas heti päivittäin, jos olen ulkona, koska iho on herkkä palamaan keväisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlistä joku halvin kasvorasva. Siinpä se. Eikä näy ryppyjä mikä on hämmästyttävää ottaen huomioon, että poltan, juon ja meikkaan. Ikä 43.
Tuossa iässä alkaa lähinäkö heikentyä, että voi selittyä sillä ettei ryppyjä havaitse itse.
2.0. kummassakin silmässä, kiitos vain :)
Aamulla vesipesu, ordinary 23% c -vitamiini seerumi ja lv sk20 päivävoide (pimeimpään talviaikaan) ja garnier sk50 muutoin.
Illalla kahteen kertaan pesu erisan hoitavalla geelillä, ordinaryn 7% glykolihappo tai loreal laser retinolseerumi, cerave kosteusvoide (se rasvaisempi perusvoide).
Satunnaisesti savinaamio tai pesu salisyylihappoa sisältävällä geelillä jos epäpuhtauksia, joskus harvoin joku kosteuttava naamio. Iho on hyvä, kosteus tasapainossa, melko rypytön ja tasaisen värinen. Aika vähällä rahankäytöllä.
Miksi ihmeessä aurinkorasvan käyttäjät saavat täällä alapeukkuja? Jos oma naama kestää aurinkoa ilman aurinkorasvaa, niin hyvät sinulle. Minä olen niin kalpea ja herkkäihoinen, että palan helposti, eikä siitä tarvitse vetää hernettä nenään.
Ja haluan ennaltaehkäistä pigmenttiläiskien syntymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamuisin: Biotherm Biosource kasvovesi, Biotherm Life Plankton elixir, Nivea Luminous seerumi, Clarins Total Eye Lift silmänympärysvoide, Origins Ginzing Energy sävyttävä päivävoide (spf 40).
Iltaisin: Sensai Silky Purifying puhdistusöljy, Sensai Silky Purifying puhdistusgeeli, Biotherm Biosource misellaarivesi, Estee Lauder Advanced Night Repair seerumi, Biotherm Blue Therapy yövoide.
Lisäksi käytössä on Sensai Silky Purifying kuorinta ja Origins Drink Up naamio.
Vau. Mä luin tän näin: blablaablaa ja blaablablablaa ja sitten wantaihabanaivoiderasvaxyzcysm. Hyvä jos joku jaksaa. Mä käytän vettä.
Tyypillinen suomalaisen naisen kommentti. Vaatimattomuus ei oikeasti kaunista ketään ja jokainen toki tavallaan, kauneus tulee lopulta sisältäpäin. Mutta tämä vastaus tuoteluetteloineen oli varmaan lähimpänä sitä mitä ap toivoi.
Itse käytän myös biothermin blue therapy - sarjan tuotteita kasvoille ja vartalolle. Vartalovoide plankton-sarjasta on uskomattoman kevyt, mutta silti tehokkaasti kosteuttava.
Iltaisin pesen kasvot Cliniquen puhdistusaineella ja laitan apteekin ACO-sarjan kosteusvoidetta. Jos tarvitsen tehokkaampaa kosteutusta (talvella), käyn jossain kauneushoitolassa tehokosteuttavassa kasvohoidossa, mutta aika harvoin. Ripsiväri ja huulikiilto on ainoat mitä käytän arjessa, ne poistan Cliniquen silmämeikinpoistoaineella.
Talvella puhdistan ihon Aqualan L voiteella + kasvovesi. Savinaamio tai vastaava 2/kk. Retinoli seerumi iltaisin talvella. Sk 30-50 päivävoide kesät talvet, 35 vuotiaasta alkaen. Nyt ikää 48 ja olen tyytyväinen ihoon. Ei ryppyjä, pigmenttiläiskiä ja dekolteen iho myös tasainen.
Terveelliset elämäntavat ja aurinkosuoja tärkeimmät.
Aina jaksaa ihmetyttää nää putelinostajat. Luuleeko joku oikeasti että terve iho kaipaa mitään puhdistusaineita ja rasvoja? Ei kaipaa. Ei kukaan laita laastariakaan hyvälle iholle.
Jos täällä taas on sairaan ihon omaavia niin mars lääkäriin ja ruokavalio kuntoon! Iho on ihmisen suurin elin ja siinä kyllä näkyy jos tupakoi, juo tai syö epäterveellisesti!
Älkää luulko että terve iho vaatisi yhtään rasvaa! Ei vaadi! Säästä rahasi.
Vierailija kirjoitti:
Aina jaksaa ihmetyttää nää putelinostajat. Luuleeko joku oikeasti että terve iho kaipaa mitään puhdistusaineita ja rasvoja? Ei kaipaa. Ei kukaan laita laastariakaan hyvälle iholle.
Jos täällä taas on sairaan ihon omaavia niin mars lääkäriin ja ruokavalio kuntoon! Iho on ihmisen suurin elin ja siinä kyllä näkyy jos tupakoi, juo tai syö epäterveellisesti!
Älkää luulko että terve iho vaatisi yhtään rasvaa! Ei vaadi! Säästä rahasi.
Niin että sun tapa on ainoa oikea tapa? Älä viitsi, aikuinen ihminen.
Merkki- tai tuoteuskollinen en ole. Tällä hetkellä puhdistukseen käytän Acon puhdistusöljyä. Kasvovetenä Biothermin vihreässä pullossa olevaa (nimeä en muista). Kosteutukseen Nowexpertin C-vitamiiniseerumi, johon sekoitan yhden tipan Flown ruusunmarjaöljyä. Silmänympärysvoide on Biothermin Life plankton-sarjaa. Ihana tuote! Laitan sitä myös ylähuulen päälle :)
Kovin öljypitoiselta näyttää. Minulla on rasvainen iho, mutta kaikki kiiltely on jäänyt tällä hoitorutiinilla.
Keväästä eteenpäin sitten aurinkosuojaa myös pilvisinä päivinä.
N44
Kasviksilla, liikunnalla, vedellä ja saunomisella. Ja pari kertaa viikossa miehen spermat pilluun ja suuhun.
N40
Katsokaa ei ryppyjä!