Mitä PARANORMAALIA tai siltä tuntuvaa olet kokenut tai joku tuttusi on?
Aloitan: eka oma kämppä vuonna 1997. Asunnossa oli raskas hengittää ja tasan klo 23 jokin sytytti vessaan valon.En nukkunut siellä hyvin ja muutinkin pian pois. Yksi tuttu muutti sitten samaan kämppään ja sanoi bileissä,että sähkömies oli käynyt sen vessan valon takia. Vuosia myöhemmin koko kerrostalo purettiin ja kuulemma oli homeessa.
Sähkövika ja homeen aiheuttama ahdistus,vai aaveita? En koskaan saa tietää.
Kommentit (44)
Kaverini katsoi illalla kauhuleffaa, jossa tapahtui yliluonnollisia juttuja. Yöllä kun hän heräsi, koiransa tuijotti huoneen ovelta ulos ja murisi karvat pystyssä. Mitään ei näkynyt siellä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli huono omatunto siitä miten olin elänyt nuorena. Heräsin yksi yö ja kuulin kun joku käveli jalkoja laahaten eteisen käytävää. Menin katsomaan ja ei ketään. Toisena yönä sama juttu ja askelet menivät kylpyhuoneeseen. Hetken perästä joku potki pesukoneen kylkeä. Oli kyllä inhottavaa. Kannattaa pitää hyvä omatunto
Mulla on myös samanlaisia ja saman kaltaisia kokemuksia aika paljon mutta sillä erotuksella että omatunnossani ei ole vikaa. Törkeän mielenkiintoisia kokemuksia kyllä ja näitähän saattaa kokea ihan kuka tahansa. Omatunnosta kannattaa siltikin pitää tietenkin huolta, ei sillä. Opit ainakin jotain tärkeää.
Teininä ruumiista irtautuminen,pahat unihalvaukset...myös aikuisiällä mut harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään ihmeellisiä kokemuksia. Kiva kuitenkin lukea näistä.
Kiva kuulla. Olen koko ikäni ollut kiinnostunut ja harmittelin joskus vähäisiä kokemuksiani ja toivoin niitä lisää vaikka jo ajatuskin asiasta pelottaa. Nyt olenkin kokenut paljon mutta janoan siltikin lisää. Itse lukeminenkin on mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Teininä ruumiista irtautuminen,pahat unihalvaukset...myös aikuisiällä mut harvemmin.
Hieman sivusta mutta tätä samaa kauhua niissäkin paljon, mulla on myös ollut unihalvauksia muutamasti. Sitä pelon ja kauhun määrää ei pysty kuvailemaan. Todella mielenkiintoista tämä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt demoneita, kuolleita sukulaisia, kuullut kuolleiden puhetta ym. Psykoosilääke poisti kyseiset vaivat. suosittelen samaa lääkitystä teillekin.
Olen pahoillani jos sinulla on psyykkista sairautta mutta kaikilla ei ole joten pidetään ne sairaudet ja ongelmat erillään kokemusmaailmasta. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Sininen hehkuva valopallo yöllä ikkunani edessä, lähti valtavalla vauhdilla taivasta kohti. Olin hereillä ja menin ikkunan ääreen, kun ihmettelin sinisiä valonvälähdyksiä ulkona.
Ennakkoaavistuksia ollut usein. Metrossa tuli mieleen kerran, että eräs tuttu henkilö tulee kohta metroasemaltaan samaan metroon. No, tulihan hän ja samaan vaunuun istumaan viereen.
Pari kertaa tapahtunut omituinen juttu kaulakorun ja avaimenperän kanssa. Molemmista tippui koruosa itsestään ilman, että mikään kohta ketjussa tai korussa olisi mennyt rikki. Tippuivat siis täysin ehjinä.
Kuolleiden lemmikkieni hipaisut pohkeita vasten ja tassujen äänet ovat lähes arkipäivää.
Mulla käynyt monen kaulakorun kanssa samalla tavalla ja melkein kaikki ovat olleet vieläpä ristejä. Yhdestä rististä katkesi se alaosa yhtäkkiä pois. Yksi kaulakoru missä oli risti katosi enkä ole sitä löytänyt
Mulle on oikeasti tapahtunut kourallinen kummallisia asioita elämän varrella. Mies todistaa yhden, muita on vaikea todistaa. Yksi kummitustarina ja joitakin enneunia ja outoja tapahtumia. Niitä ei tule usein, eli ei ole säännönmukaisuutta. Aina silloin tällöin tulee outo intuitiivinen tuntemus. Jos kyse on sattumasta niin sitten niitä sattumuksia on normaalia enemmän.
En voi kirjoittaa niitä tänne kun joku voi tunnistaa.
Vieläkin mietin oliko levysoittimessa 90 luvulla kerran joku laitteesta johtuva häiriö vai mikä kun se yhtäkkiä alkoi itsestään siirtää neulaa sinne jääneeseen Tina Turnerin kiekkoon ja alkoi soittaa simply the bestiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen jotenkin erikoisherkkä energioille ja mulle tapahtuu yliluonnollisia juttuja niin usein, että en pidä niitä edes mitenkään kummallisina enää. Vaikea selittää, mutta pystyn näkemään energiaa ja näen myös erilaisia valoilmiöitä.
Tässä on selitetty asia paremmin
https://ledbysource.com/seeing-energy-in-the-air/
Samaten näen paljon enneunia ja olen todella intuitiivinen.
Ei kannata tehdä itsestänsä erikoista, jokainen meistä on ihminen. Toiset meistä aistivat herkemmin mutta toiset esimerkiksi säikkyvät tai pelkäävätkin herkemmin. Kannattaa normalisoida asiat eikä selitellä niitä millään. Paranormaalit ilmiöt ovat jokaisen ihmisen ulottuvilla mutta kaikki eivät samalla tavalla koe asioita eivätkä ole edes kiinnostuneitakaan. Energia vaikuttaa meihin kaikkiin ja kaikkialla maapallolla joten niin yksinkertaista se sitten vain on. Kaikki energia-asiat ovat sidoksissa toisiinsa joka tapauksessa.
Vuosi oli ehkä 1994,olin murkku ja yksin himassa huoneessani musaa kasetilta kuunellen. Kaikkee sekalaista,mitä olin nauhoittanut. Kun alkoi Uriah Heepin "Lady in black",huomasin että ikkunan takaa minua katseli mustiin pukeutunut nainen jolla oli sateenvarjo. Ainoa vaan että asuin kolmoskerroksessa. Mikä lie Maija Poppanen oli!
Katselin pari vuotta sitten kuvaamaani videota tätini asunnon putkiremonttivaiheesta. Siinä näkyi kolme valopalloa ja niiden mukana juuri ja juuri näkyvä häivähdys jostain isommasta. Oli vastamelukuulokkeet päässä koska olin kuunnellut musiikkia ja niistä kuului yhtäkkinen kuiskaus "Touch his head now". Ketään muita ei siis ollut siellä, eikä edes koko kerroksessa. Ääni oli naisen ja kahteen viimeiseen sanaan yhtyi miesääni.
Nousi kyllä niskakarvat pystyyn.
Suomessa pääsi Neuvostoliiton kaaduttua DDR:ää ihannoiva kommunisti presidentiksi pelkästään siksi että oli nainen. Edes YYA-sopimus tai Moskovan käskyt eivät velvoittaneet suomalaisia mutta silti vaan tällainen pääsi johtopaikalle Suomessa.
Kerran kävi niin, että haavisto pääsi presidentinvaaleissa toiselle kierrokselle. Oli aika spooky olo. Saatoin nähdä unta.
Kuulin vaatehuoneessa kuiskailua. Ääni tuli laatikoista jossa oli vanhat itkuhälyttimet,niistä kuului supinaa.
En viitsi kertoa täällä. Joskus muuten tutkin unien tai muiden asioiden symboliikkaa, niissä on myös ollut viitteitä muodonmuuttajista ja varjoihmisistä, extraterrestriaaleista. Energiaa ja symboliikkaa. Teen kyllä usein puhdistuksia ja energioiden korjausta, ihan varmuuden vuoksi. Noin muuten uskoisin että ihmisiin ehkä voi vaikuttaa kännykät ja kone (ääni, valo, sähköisyys, muut jutut), niitä pidetään koko ajan auki ja lähellä - koska taajuusjuttuja. Sähkömagnetismi, sähköisyys (maadoitus) ja sellaiset. Eri elementit. No jokainen uskoo tavallaan tai on uskomatta. Uskolla myös helposti luodaan ajatusmuotoja ja kuvioita, ettei kaikkea pidäkään uskoa. Luodaan positiivista ja vaikka ruusuja.
Aikanaan vein erään neidin syömään ravintolaan, niin hän myös kiitti ruuasta. Tuollaista ei ole sen jälkeen, eikä sitä ennen tapahtunut; käyn vielä viikoittain terapiassa.
Salviatee, yrttitee, hedelmämehu, marjat, vihreät ja suihku voi puhdistaa, toki osalla voi avata lisää aisteja. Mutta liika sähköisyys kannattaa ottaa pois ympäristöstä, kuten joku sanoi itkuhälyttimet. Usein ihminen luotaa ympäristöä kuin delfiini, jos on aistit auki yhtään. Pieni sopiva maadoitus myös auttaa ja ei alkoholia tai liian vahvoja pillereitä, ellei kuurina.
--- Kuulin äitini kutsuvan minua oven takaa ollessani vessassa,tämä kävi kun olin noin 15 ja asuin vielä lapsuuskodissa. Todellisuudessa äitini oli kaupassa ja ajattelin että kuulen vaan ihan omiani täällä. Kunnes sitten äitini mainitsi minun kutsuneen häntä kahdesti keittiöstä.. vaikka olin diskossa. --
Kammottava haamu joka imitoi läheisten ääntä matkien vessan oven takana kutsuen... hui.
Oletpas näppärä. Mikäs sen homeen aiheuttaa? Tiedä vaikka se demoni? Hahhah.