Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskivaikea lukihäiriö

Vierailija
13.01.2024 |

Minulla on siis tuo lukihäiriö. Tekstit hyppii ja tuntuu, etten muista mitä luen. Ihan kamalaa. Olen työn ohella avoimessa lukemassa, tarkoitus päästä kouluun ensi kesänä. Mutta tämä lukeminen vaansiirtyy ja siirtyy. Olen jo tehnyt yhden maisterin. Nyt opiskelu tuntuu tosi vaikealta.

Olisiko jollakin neuvoa miten saisin opinnot sujumaan? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään opiskelijoita paikalla?

Ap

Vierailija
2/6 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kyllä tietää tarkemmin. Ymmärrätkö lukemaasi? Jos uetun ymmärtämisessä ei ole vikaa. Sinun  pitää vaan varata lukemisellesi enemmän aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kyllä tietää tarkemmin. Ymmärrätkö lukemaasi? Jos uetun ymmärtämisessä ei ole vikaa. Sinun  pitää vaan varata lukemisellesi enemmän aikaa.

Luetun ymmärtäminen on kyllä hemmetin vaikeaa. Yritän aina muistella mitä olin lukenut, mutta se ei vaan jää mieleen. 

Ap

Vierailija
4/6 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot jo yhden maisterin tehnyt niin ei tuon pitäisi olla enää ihmettelyn aihe. 

Vierailija
5/6 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin lukihäiriöinen akateeminen. Matematiikka, fysiikka ja kemia kiinnostavat, joten ei lukihäiriö paljon haittaa. En voisi ikinä opiskella alaa, jossa pitää lukea tuhatsivuisia kirjoja. Luen kyllä muutoin kirjallisuutta, mutta huvikseni.

Vierailija
6/6 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot jo yhden maisterin tehnyt niin ei tuon pitäisi olla enää ihmettelyn aihe. 

Olen saanut sen tehtyä hirveällä sisulla. Nyt ei taida olla enää sitä sisua. 

Saakohan avoimeen jotain apua lukihäiriödiagnoosista?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi