Onko OK olla työtön joa ei yksinkertaisesti vaan jaksa käydä töissä?
En vain jaksaisi käydä töissä. Tykkään olla kotona. Pelkästään kauppaam 50m matka on nihkeää kun on kylmä...ulkotyöt olisivat painajainen näillä keleillä...nukun myös paljon ja päiväunia myös.
Onko ok olla työtön jos ei vaan jaksa käydä töissä? Pärjään hyvin näinkin
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Jos et oikeasti jaksa, siinä merkityksessä mitä "jaksaminen" tarkoittaa, kuuluisit sairauslomalle ja kuntoutukseen, et työttömäksi. Jos ei jaksa on jossain vikaa joka pitää korjata.
Kyllähän nykyään voi joutua olemaan työttömänä työnhakijana, vaikka onkin sairauslomalla. Itsekin olin juuri puolisen vuotta, kun Kela ei myöntänyt sairauspäivärahaa.
Ei ole mitään järkeä mennä töihin jos ei jaksa kuin maata. Ei siinäkään ole mitään järkeä että työssäkäyvät pakotetaan elättämään elämäntapatyötöntä. Pitäisi järjestää isoja laitoksia heille ketkä haluaa vaan maata. Sieltä saisi vain sängyn yhteismajoituksessa sekä olisi yhteisruokailu. Tietenkään ei saisi mitään tukia ja muuta rahaa niin tulisi halvemmaksi kaikille. Makailija saisi silti maata päivät pitkät ja ruokaakin saisi. Joku pieni päiväraha, ehkä.
Jos olet jatkuvasti väsynyt, niin onko selvitetty, mistä se johtuu?. Toki ihmisten luontaiset energiatasot ja -varannot ovat yksilöllisiä, mutta ei kai ole ihan normaalia, että ei oikein mitään jaksa.
Mulla on jaksaminen aika vähäistä, mutta se johtuu kahdesta fyysisestä sairaudesta ja pitkään jatkuneen kovan stressin aiheuttamasta uupumuksesta.
Vai etkö vain ole löytänyt työtä/alaa, joka nappaisi riittävästi? Onko elämä muuten turhan tyhjää/masentavaa/merkityksetöntä?
Aloittaja lienee trolli. Ja kiukkuiset työssäkäyvät tarttuvat heti tähän.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja lienee trolli. Ja kiukkuiset työssäkäyvät tarttuvat heti tähän.
olen samaa mieltä
Valitettavasti on tullut muotia herättää tunteita työttömiä vastaan
Olet samanlainen luuseri siis kuin AP? Kela Gold taskussa..jonkun aikaa vielä?!