Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paikallisen sopimisen laajentamisessa otetaan pian merkittävä askel - Satonen tyrmää pelot villistä lännestä

Vierailija
13.01.2024 |

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/paikallisen-sopimisen-laajentamisess…

Työministeri Arto Satosen (kok.) mukaan lakivalmistelu palkkamallimuutoksista on alkamassa. 

Kommentit (382)

Vierailija
381/382 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tule tekemään mitään ilmaistyötä vapaa-ajalla eli en hoida eläkkeellä olevia vanhempia enkä puolison vanhempia. Puoliso on ainoa lapsi. 

Suomessa on miljoona neljäsataa tuhatta vanhuuseläkeläistä. 

Valtio hoitaa eläkeläiset tai jättää hoitamatta. 

Hallitus leikkaa ansiosidonnaisen. Minä en lähde vapaa-ajalla kotoa muualle kuin ruokakauppaan. 

Eläkeläisten likaiset asunnot ja homeruoat jääkaapissa ei mun kotiin näy. 

Poissa silmistä, poissa mielestä. 

Eikä tule lähtemään moni muukaan. Siinähän sitten yritykset laittavat lappuja luukulle kun ei ole työväkeä hommia hoitamassa. Tällä vietiin se viimeinenkin hyöty siitä osa-aikatyön tekemisestä. Ei kukaan ilmaiseksi töihin lähde kun ei siitä hyödy itse yhtään. Ai että on nautinnolliset ajat tulossa.

Vierailija
382/382 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paikalliset sopimiset johtavat työpaikoilla viidakon lakeihin, onhan se jo nähty.  Apinalaumassakin alemmalla statuksella olevat rapsuttavat johtajansa selkää tämän suosiota kerjätessään. Samaa tekisivät ihmistyöntekijätkin ja muutkin keinot olisivat silloin sallittuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän