Nainen, kuinka reagoisit jos mies tulisi opiskelijaruokalassa kysymään saanko ottaa kuvan sinusta kun olet niin kaunis?
Pitäisitkö miestä omituisena vai olisitko otettu huomiosta?
Kommentit (89)
Ensin ihmettelisin miksi olen opiskelijaruokalassa ja heti perään, että minusta joku haluaisi kuvan ulkomuotoni perusteella siellä ympäristössä. Eiköhän parempiakin löytyisi. N52
Inhoan olla valokuvattuna, joten pyytäisin, ettei ota kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitenkään väärin sanoa jollekkin, että tämä on kaunis. Mikä tekee tästä lähestymisestä hemmetin ahdistavan on tuo, että tahtoo ihan ottaa kuvan. Minkä takia? että voi runkkailla sille? Että voi etsiä henkilöä kuvan avulla netistä, etsiä tietoa tai jotain muuta?
Miksi ylipäätään pitää mennä arvioimaan ventovieraiden ulkonäköä? Tourette? Kyllä minäkin pidän useita miehiä hyvännäköisenä, mutta ei tulisi mieleenkään mennä laukomaan tälläisiä heille. Se on eri asia, jos tunnen henkilön tai olen hänen kanssaan parisuhteessa, mutta muuten ei kiitos.
Minun ulkonäköäni on ruodittu koko ikäni ja se ei todellakaan ole mikään kohteliaisuus, että sitä ruoditaan jatkossakin.
Muistan kun olin jottain 19v ja olin sukulaisen hääjuhlissa ja siellä oli mies (sukulais) joka kuvasi mua salaa. huomasin kun hymyili ja seurasi minua kameran kanssa. Sitten sillä olli ihme ilme ja tuli sanomaan myös "ootko miettinyt mallin uraa". Jäi todella creepy vibat miehestä. En tiedä mihin se niitä kuvia käytti. :/ Tuon jälkeen en ole miestä halunnut enää tavata.
Nauraisin.
Poseeraisin humoristisesti.
Kieltäisin ehdottomasti. Ei voi tietää mihin kuva tulisi päätymään.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että et saa kuvata. Jos siitäkin huolimatta kuvaa niin käskisin poistamaan kuvan.
Mitä jos on järkkäri mukana ja sanoo, että kuvat tulee lehteen julkaistavaksi?
Pyytäisin hetken odottamaan että saisin paidan otettua pois.