IS:"Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa"
"Häkkisen mielestä kohtaamisissa ei ollut kyse niinkään seksistä, vaan mahdollisuudesta hurmata toinen ihminen ja olla itse hurmattavana. Hän kaipasi nähdyksi tulemista, keskipisteenä olemista."
Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa paljastaa nyt totuuden luksuskulissien takaa
Kommentit (1033)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jokaisen naisen on nykyään tultava julkisuuteen kertomaan kuinka hän on myynyt itseään ja nainut kaikkia? Kuuluisiko meidän miesten kehua kuinka ollaan huorissa rampattu?
Niin, miksipä se vaan miesten oikeus nykymaailmassa olisi
Ja en nyt sanoisi jokaisen naisen. Se vaatii alhaista älykkyyttä ja suurta huomionhakuisuutta. En tunne henkilökohtaisesti yhtäkään tällaista huomiohuoraa. Minun piireissäni pädetään vähän erilaisilla asioilla, kuten tohtoritutkinnoilla.
Miksi tohtorin tutkinnolla pitää päteä?
Se on hieno saavutus, joka vaatii älyllistä ponnistelua, ja josta kannattaa olla ylpeä. Miksi tällainen asia vaatii perustelu
Olen itsekin tohtori, mutta en koe, että sillä että on lukenut tietyn määrän kirjoja ja väitellyt, tarvitsisi erityisesti päteä. Mutta kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkaistaisiinkohan juttua jossa päähenkilö on mies:
"Suomalainen Jorma, 62, seikkaili Aasiassa ja paneskeli jopa vessassa"
Jostain syystä miehillä ei ole tarvetta julkistaa panoreissujaan medialle.
Vesa-Matti Loiri jakoi kaikki ällötykset. Frederik kertoili ihan liikaa. Monikin rokkijamppa lesoilee naisjutuillaan. Et vaan huomaa kun se on mielestäsi ihan normaalia.
Ja siis minusta ihan kaikki voisi pitää seksiasiansa ominaan. Olen kaikkea muuta kuin seksivastainen, mutta yksityisyyden poistaminen siitä vain vähentää eroottisuutta ja lisää halpuutta.
Mutta Loiri ja Frederik ovat tehneet muutakin. Ovat artisteja. Nämä huomiohuorat ovat kuuluisia vain huomiohuoraamisestaan. Huomiohuoraamisen artisteja. Muuita
Luulisi että olisi sitä vähemmän tarvetta huomiohuorata panoillaan kun on jo artistihuomio! Mutta ei. Huomioo mistä vaan saadaan.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen odotellessa sitä Iltalehden juttua, että "Janne, 42, deittaili malleja Brasiliassa ja harrasti seksiä jopa Sokeritoppavuorella"... Ja nimenomaan ylistävään sävyyn, kuten näitä naisten juttuja.
Janne myy seksiä kotona. Janne lopetti lopetti hyväpalkkaiset insinöörityön ja ryhtyi myymään seksiä. Janne lopetti opinnot ja myy seksiä. Jannen äiti kannustaa poikaansa seksityössä. Janne: Asiakkaani ovat ihania. Jannen uusi OF kanava. Janne on harrastanut seksiä 1000 naisen kanssa. Jannen mielestä seksin myymisen stigmasta olisi päästävä eroon. Jannen vaimo avautuu: Mieheni työ on arvokasta. Jne, jne. otsikoita joka ikinen viikko.
Vierailija kirjoitti:
"Hän kaipasi nähdyksi tulemista ja keskipisteenä olemista".
Eipä ole kaipaus mihinkään näköjään hävinnyt.
Olisiko kannattanut kysyä lapsilta onko heillä sama tarve. Ilta-Sanomat on luettavissa mikkelissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jokaisen naisen on nykyään tultava julkisuuteen kertomaan kuinka hän on myynyt itseään ja nainut kaikkia? Kuuluisiko meidän miesten kehua kuinka ollaan huorissa rampattu?
En ole nähnyt yhtään kirjaa missä Pentti Alajärveltä kertoisi kuinka on paneskellut leidareita thaikuissa. 😂
Kuinka monta kirjaa olet nässyt missä esim. hänen vaimonsa kertoo kuinka on paneskellut ihan missä tahansa? Älyllisesti laiskaa vertailla jotain "Katia" ja Pentti Arajärveä, kun tiedät itsekin kuinka paljon miehistä on julkaistu elämäkertoja joissa isossa roolissa on panojutuilla leijuminen.
No laita
Niin, nyt puhuttiin kirjoista, kuten itse aloitit, ei lehtijutuista.
Mutta toki varmasti itse olet huomannut kuinka ihan tässä lähiaikoinakin myös miehet ovat olleet otsikoissa kertomassa seksielämästään. Kuten esimerkiksi myötähäpeäpalkinnon pokkaava Archie Cruz, Mika Aaltola vihjaili naisseikkailuistaan jopa presidentiksi kampanjoidessaan, tuomittu seksuaalirikollinen Roope Salminen koki tarpeelliseksi tulla kertomaan kuinka tykkää seksissä niin alistaa kuin olla alistettu ja sitten on tosiaan noita jo lueteltuja tapauksia jotka ovat perustaneet koko imagonsa sille, että naista kaatuu.
Miehet harvoin pääsevät leuhkimaan seksinmyymisellä, koska kysyntää ei heille juurikaan ole. Ja se taas ei ole mitenkään naisten vika, että miehet antavat helpolla ja ilmaiseksi.
Tärkeintä on kuitenkin huomioida se, että naiset ovat omaehtoisen seksin suhteen julkisuudessa, kun taas miehet toistuvasti siitä, kun on rikottu rajoja ja syyllistytty seksirikoksiin. Sinunkin tulisi miehenä enemmän keskittyä kauhistelemaan tätä miesten omaa tonttia sen sijaan mitä joku Kati tekee siten, että kaikki ovat vapaaehtoisesti mukana.
Seksi myy. Tätäkään somekeskustelua ei olisi tullut, jos kirjasta olisi jätetty ne seksijutut pois ja lehtijuttua olisi aika moni jättänyt klikkaamatta. Ja siten vähemmän myytyjä kirjoja. Onko se sitten sen arvoista, se omien seksiasioiden levittely saadakseen kirjalleen myyntiä, ilmeisesti hänen mielestään sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hän kaipasi nähdyksi tulemista ja keskipisteenä olemista".
Eipä ole kaipaus mihinkään näköjään hävinnyt.
Olisiko kannattanut kysyä lapsilta onko heillä sama tarve. Ilta-Sanomat on luettavissa mikkelissäkin.
Eivätköhän he ole kotona puhuneet mitä lööppejä roskalehdet kirjoittaa.
Lapset myös asuvat osittain Thaimaassa, joten ehkä ovat siellä juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesa-Matti Loiri jakoi kaikki ällötykset. Frederik kertoili ihan liikaa. Monikin rokkijamppa lesoilee naisjutuillaan. Et vaan huomaa kun se on mielestäsi ihan normaalia.
Ja siis minusta ihan kaikki voisi pitää seksiasiansa ominaan. Olen kaikkea muuta kuin seksivastainen, mutta yksityisyyden poistaminen siitä vain vähentää eroottisuutta ja lisää halpuutta.
Mutta Loiri ja Frederik ovat tehneet muutakin. Ovat artisteja. Nämä huomiohuorat ovat kuuluisia vain huomio
Mahdatko itse olla tämä pukuhuonepaneskelija? Thaimaassa varmaan saa vaikka mitä palkintoja, kun vaan tuntee oikeat ihmiset. Maahan on umpikorruptoitunut.
Vierailija kirjoitti:
Eli lensi ympäri maailmaa deiteille joissa deittikumppani pani häntä ja elää yksin lastensa kanssa haja-asutusalueella. Nyt kertoo lehdessä yhtyneensä sovituskopissa.
No onnea vaan.
Tuossahan se keskustassa asuu eikä missään haja-asutusalueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja en nyt sanoisi jokaisen naisen. Se vaatii alhaista älykkyyttä ja suurta huomionhakuisuutta. En tunne henkilökohtaisesti yhtäkään tällaista huomiohuoraa. Minun piireissäni pädetään vähän erilaisilla asioilla, kuten tohtoritutkinnoilla.
Se on hieno saavutus, joka vaatii älyllistä ponnistelua, ja josta kannattaa
Jos muuten tuntee tarvetta mainita olevansa tohtori, niin sehän on juuri asialla pätemistä. Heh.
"Mutta toki varmasti itse olet huomannut kuinka ihan tässä lähiaikoinakin myös miehet ovat olleet otsikoissa kertomassa seksielämästään. Kuten esimerkiksi myötähäpeäpalkinnon pokkaava Archie Cruz, Mika Aaltola vihjaili naisseikkailuistaan jopa presidentiksi kampanjoidessaan, tuomittu seksuaalirikollinen Roope Salminen koki tarpeelliseksi tulla kertomaan kuinka tykkää seksissä niin alistaa kuin olla alistettu ja sitten on tosiaan noita jo lueteltuja tapauksia jotka ovat perustaneet koko imagonsa sille, että naista kaatuu."
Toki varmasti olet huomannut, että jokainen noista mainitsemastasi miehestä on julkkis. Haluan Iltalehteen tavallisten suomalaisten miesten tarinoita siitä, miten kaatoi 1000 naista matkoillaan Keski-Euroopassa. Puhumattakaan, miten hieno olisi nähdä voimaannuttavia tarinoita siitä, miten Juha-Pekka, 44, kaatoi 1000 naista Suomessa ihan tavallisena miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Loiri ja Frederik ovat tehneet muutakin. Ovat artisteja. Nämä huomiohuorat ovat kuuluisia vain huomiohuoraamisestaan. Huomiohuoraamisen artisteja. Muuita
No tää on sillä huomiohuoraamisella saanut luksushotellinsa menestymään. Ei sellainen ihan mitään tekemättä tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Seksi myy. Tätäkään somekeskustelua ei olisi tullut, jos kirjasta olisi jätetty ne seksijutut pois ja lehtijuttua olisi aika moni jättänyt klikkaamatta. Ja siten vähemmän myytyjä kirjoja. Onko se sitten sen arvoista, se omien seksiasioiden levittely saadakseen kirjalleen myyntiä, ilmeisesti hänen mielestään sitten on.
No, luulen että monikaan tässä ketjussa ei kyllä osta kirjaa. Minulla on kesken eräs Laertioksen kirja, luulen, että se on paljon parempi. Kyllä Diogenes Sinopealainenkin masturboi julkisesti, mutta hänellä oli lisäksi ajatuksia päässään.
Se on kyllä huvittavaa, että kun tuosta paneskeluista retostelemisesta on iät ja ajat moitittu miehiä kuinka se on halveksuttavaa ja mitä kaikkea.
No nyt sitten kun naiset tulee lorttoiluistaan elostelemaan, niin niistä puhutaan lehdissä kuin jostain kansallissankareista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hieno saavutus, joka vaatii älyllistä ponnistelua, ja josta kannattaa
Olen itsekin tohtori, mutta en koe, että sillä että on lukenut tietyn määrän kirjoja ja väitellyt, tarvitsisi erityisesti päteä. Mutta kukin tavallaan.
Miksi sitten mainitset olevasi tohtori? Eikö se ole pätemistä? (Jos nyt edes oikeasti olet. Täällä minäkin olen tuplatohtori ja aivokirurgi. Itse asiassa juuri tässä leikkaus kesken.)
Miljonäärit deittailee naisia joiden ikä alkaa numerolla 2. Tässä taas säälittävä tapaus joka haikailee menetettyä nuoruutta paksuine poskineen,vaihtareita odotellessa.Fiksu vanhenisi olemalla vaiti.Kaikki me vanhenemme,mutta kaikki ei sitä osaa tehdä tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsiparat. Toivottavasti eivät maanantaina koulussa kuule luokkakavereiltaan luonnehdintoja äidistään. Väistämättä jossain vaiheessa kyllä.
Varmaan, jos on nettikiusaajien lapsia. Ja arvort niiltä ajoilta, kun seksi oli syntiä ja nainen paha, jos yhtyi muuta kuin avioliitossaan.
Ei kannata aina ajatella ja julistaa asioita ääripäiden kautta. Muista keskitie.
#havaintojasomekulisssista
Jotenkin reppana tää muija... itelle tuli mieleen case noin 10 vuoden takaa. Olin Sokoksen alusasupuolella töissä, ilmeisen rikas joku 40 v pariskunta meni sovituskoppiin kalliiden rintaliivien kaa, ja mies laukesi kopissa niille rintaliiveille..sitten tulivat kassalle ja ostivat ne.. arvaapa naureettiinko myyjien kaa pariskuntaa jälkeenpäin.. mutta jutusta: miksi näitä tämänkaltaiaia seksijuttuja yleensä on nyt lehdissä joka viikko ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, luulen että monikaan tässä ketjussa ei kyllä osta kirjaa. Minulla on kesken eräs Laertioksen kirja, luulen, että se on paljon parempi. Kyllä Diogenes Sinopealainenkin masturboi julkisesti, mutta hänellä oli lisäksi ajatuksia päässään.
Moni tässä ketjussa ei myöskään ole lukenut tuota lehtijuttua. Mutta jos yksikin tämän ketjun lukenut ostaa kirjan, se on enemmän kuin mitä ilman keskustelua olisi ostanut.
Harvapa sitä voi sanoa luoneensa Thaimaan parhaaksi palkitun hotellin. Joka on maailman mittapuullakin rankattu 101 parhaan joukkoon.
Joten en syyttäisi tekemättömyydestä.