IS:"Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa"
"Häkkisen mielestä kohtaamisissa ei ollut kyse niinkään seksistä, vaan mahdollisuudesta hurmata toinen ihminen ja olla itse hurmattavana. Hän kaipasi nähdyksi tulemista, keskipisteenä olemista."
Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa paljastaa nyt totuuden luksuskulissien takaa
Kommentit (1033)
Miksiköhän on kuvattu nykykuvissa vain Katin kasvoja tai sitten hän on osittain puun takana?
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuosta jutusta tuli vain olo, että tuo nainen on mieleltään hyvinkin epävakaa edelleen. Hyvin huomiohakuinen, ja ehkä on kaksisuuntainen mielialahäiriö tai jotain muuta mielenrerveysvaivaa, välillä näkyy menevän hyvinkin lujaa. Ei tuo ole normaalia, eikä edes hienoa. Kai hän haluaa nyt Suomessakin julkkikseksi, ja ei muuta tietä ole, kuin tämä retostelu.
Kun muut saavutukset eivät ole sellaisia joilla saisi huomiota niin sitten tuodaan seksijutut kuvaan mukaan. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Oliks tää treffi-ilmoitus: abc-kahvittelijat älkää vaivautuko, vaatimuksena yksityislentokone tmv. Minut voi tulla hakemaan Mikkelistä. En pihistele.
Eipä taida olla yksityiskoneen omistajien ykkösvalinta. Tuon ikäinen ja pari lastakin.
Vierailija kirjoitti:
* Tilaisuuteen pitää tarttua. Kaikesta selviää ja kaikesta voi oppia. Mitään ei kannata katua.*
Me ihmiset...vaikka olemmekin samanlaisia, olemme myöskin erilaisia. Jotta voisin arvostella vaikkapa tämän Katin tekemisiä ja tekemättä jättämisiä minun pitäisi olla jonkinlainen "yli-ihminen!" "Yli-ihminen" en siis ole, joten minulla ei ole oikeutta/ tarvetta tms tuomita, arvostella etc. ketään, minulle jopa täysin vierasta ihmistä.
Omasta puolestani jokainen saa olla ihan minkälainen lo*tto tahansa, mutta onko se oikeasti kohtuuton pyyntö, että vähän väliä ei joku olisi lehdissä asian tiimoilta kertoilemassa?
Koko kansan ei tarvitse tietää Maijan jännittävästä bussimatkasta rojut torvessa. Niitä tarinoita varten on ihan omat palstansa minne voi selittää miten yksityiskohtaisesti tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliks tää treffi-ilmoitus: abc-kahvittelijat älkää vaivautuko, vaatimuksena yksityislentokone tmv. Minut voi tulla hakemaan Mikkelistä. En pihistele.
Eipä taida olla yksityiskoneen omistajien ykkösvalinta. Tuon ikäinen ja pari lastakin.
Niin mutta on sillä pari muutakin rei***
Tässä kuvassa 39, mutta miten noin paljon iänmerkkejä jo tuossa iässä? Kosmetogina pitäisin vähintään viisivitosen ihona .
Koska ensin länsimaisen yhteiskunnan on rappeuduttava täysin, jotta tulevaisuudessa kun länsimainen väestö on tuhottu ja ajettu sukupuuttoon, rappion pohjalta voidaan perustaa uusi autoritaarinen hallinto.
tyypillinen suomalainen mamma. vaikka on etuoikeutettuna saanut enemmän kuin moni muu koko elämänsä aikana, niin silti valittaa ja uhriutuu
Vierailija kirjoitti:
39, 49. 59, veikkaan https://www.lansi-savo.fi/paikalliset/3699077
Kuvassa oikea ikä noin 39. Ihonikä kasvoilla 56. Hampaat 76.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kuvassa 39, mutta miten noin paljon iänmerkkejä jo tuossa iässä? Kosmetogina pitäisin vähintään viisivitosen ihona .
Aurinko ei nuorenna
Mikä siinä ABC-treffeissä oli vikana ettei sinne voinut mennä? Olisiko ollut vaarana että löytyy tavallinen kiva mies eikä mikään miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
tyypillinen suomalainen mamma. vaikka on etuoikeutettuna saanut enemmän kuin moni muu koko elämänsä aikana, niin silti valittaa ja uhriutuu
Näin. Vielä huvittavampaa on ainoastaan miesämmä joka uhriutuu ja valittaa somessa ja lehdissä.
Noniin, nyt on sitten vastine aasialaisille baaritytöille, suomalainen sovituskoppityttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukevatkohan kouluikäiset jo ilta-sanomia?
Niiden kaverit ja kaverien sisarukset jo lukee. En tiedä haluavatko kaikki olla yhtä keskipisteenä kuin tämä Kati.
Olisikohan haitannut odotella vähän kun lapset kasvaa? Vai oliko huomion- ja rahanhakuisuus kuitenkin tärkeämpää.
Kati haluaa milffiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista voi sattua ja tapahtua, kun uskaltautuu lähteä maailmalle. Onhan sitten mitä muistella. Kaikki eivät uskalla kohdata muutoksia edes kotimaassaan elellessään, vaan jäädään nyhräämään siihen tuttuun ja turvalliseen. Elämän kohokohtia ovatkin sitten Prismassa, Citymarketissa ja ABC : käynnit.
Joo. Sitähän me suomalaiset. Toista se on olla mulkutettuna Aasialaisen tavaratalon pukukopissa tai pottana Dubaissa.
Olen minäkin matkustellut, käynyt useissa kymmenissä maissa, silti ei ole koskaan ollut tarvetta lorttoilla pukukopeissa, tai olla paskapyttynä jossain dubaissa ja käyn ihan mielelläni kotimaassa kahvilla ja syömässä huoltsikalla. Miksi tälläisillä epävakailla on tarve kertoilla ja halventaa itsensä julkisesti? Eipä tälläkään daamilla käynyt mielessä, että lapset tuostakin avautumisesta loppupeleissä kärsivät.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä ABC-treffeissä oli vikana ettei sinne voinut mennä? Olisiko ollut vaarana että löytyy tavallinen kiva mies eikä mikään miljonääri.
Mut varmaan enkuis ois mennyt paikalliselle huoltamolle!?
Vierailija kirjoitti:
Käsi sydämellä voit sinä nainen kysyä siellä ruudun takana itseltäsi että montako lasta sinulla olisikaan ilman ehkäisyvälineitä? Ja moniko turha reissu ois jäänyt heilumatta kun olisi ottanut vastaan rehelliset vastuusi heilumisesta ? Niinpä, aika monta!
Siihen on luonto tarkoittanut ja sillä on myös suojeluksensa.
ilman ehkäisyvälineitä ei olisi niin paljon itseään myyviä naisiakaan, kun ois edes joku pidäke.
Ei minulla sen enempää lapsia varmasti olisi kuin mitä on nytkään. Jos ehkäisyvälineitä ei olisi olemassa, ei sitten vain harrastettaisi yhdyntäseksiä - paitsi ns. varmoina päivinä, ja säännöllisen kuukautiskierron omaavana ja kehonsa tuntemana tällaisia varmoja päiviä todellakin on. Ja itse biseksuaalina olisin varmaan ollut enemmän naisten kanssa, varmaan jopa pääosin.
Jos ei kati niin sitten alma. Normaaleja alle 40v naisia alkaa olla vähän.
Miksi näitä juttuja on lehdissä joka päivä? On se vissiin voimaannuttavaa tuo letun jakaminen. En itse koe voimaantuneeni nuoruuden irtosuhteista.