IS:"Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa"
"Häkkisen mielestä kohtaamisissa ei ollut kyse niinkään seksistä, vaan mahdollisuudesta hurmata toinen ihminen ja olla itse hurmattavana. Hän kaipasi nähdyksi tulemista, keskipisteenä olemista."
Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa paljastaa nyt totuuden luksuskulissien takaa
Kommentit (1033)
Et sinä ole Tallinnaa pidemmällä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni todella rohkea päätös tehdä kirja noista kokemuksista, ja lisäksi erittäin ajankotainen: somessa kovin monella on pakkomielle luoda mielikuvaa menestyksestä ja luksuselämästä. Todellisuus tuon somessa esitetyn kiiltokuvaelämän takana voi olla ihan mitä tahansa. Olen aika laiska lukemaan kirjoja, mutta tämä voisi kiinnostaa.
Ah, sinäkin niin voimaantuneena naisena voit sitten kirjan luettuasi mennä paneskelemaan sovituskoppiin ja kertoa sitten sen hänelle hänen instassaan, kuinka kirja muutti elämäsi.
Tuo koppiepisodi nyt on esiin nostettu klikkiotsikko. Sen merkitys on enemmän symbolinen.
Voitaisko tavata? Mulla olis mielessä yks symbolinen juttu.
Miksi ihmeessä media esittelee kirjat tällä tavalla?
Mun mielestä mies, joka on jo vehjettään joissakin uittanut, ei tarvi neitsyttä saadakaan
Yleensäkin vastakappale hyvä olla samaa sarjaa.
Ymmärrän uskonyhteisöt, joissa siveellisyyskäsitystä koskee kumpaakin sukupuolta yhtä paljon ja itse Vapahtaja oli myös tasapuolinen ja oikeudenmukainen.
Sen sijaan joidenkin muhamettien kaksinaismoraalia en ymmärrä, että siveettömälle ukolle pitäs vielä palkinnoksi olla siveä nainen koskematonhuhhu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä ABC-treffeissä oli vikana ettei sinne voinut mennä? Olisiko ollut vaarana että löytyy tavallinen kiva mies eikä mikään miljonääri.
Mut varmaan enkuis ois mennyt paikalliselle huoltamolle!?
Sehän on ihan eri asia kuin juntti ABC.
Vierailija kirjoitti:
Mille kohderyhmälle tuo kirja on kirjoitettu? Uskoisin, että aika marginaalijoukko ostaisi.
Ainakin lehtiartikkeli oli todella tylsä, niin on vaikea kuvitella että kirja olisi järin kiinnostava. Sensaatiolehteen nimittäin yleensä poimitaan se kaikkein räväkin sisältö. Ketä kiinnostaa Itä-suomalaisen keski-ikäisen naisen nuorempana eletty kulissielämä? Lehtiartikkeli oli taas tällainen seksillä myyvä klikkiotsikko. Seksiä glamourisoiva sisältö on yksi iltapäivälehtien uusi lajityyppi.
Naisen lapset saavat kärsiä myötähäpeää enemmän kuin laki sallii, kun pienissä piireissä siellä maaseudulla äiti mainostaa irtosuhteitaan lööppilehdessä. Ehkä tämä on jokin narsistisen someajan ilmiö. Kuka tahansa tallaaja, jolla on instagram, kuvittelee että oma turhanpäiväinen poseerauselämä on niin älyttämän merkityksellistä, että sille riittää jostain yleisö. Ehkä vallitsee itsellä jonkinlainen sekaannus siitä, että minä en olekaan Madonna, enkä prinssi William tai Lady Gaga. Näiden edesottamukset ehkä saattavat jotain kiinnostaa. Kuvitellaan ilmeisesti että pyöritään samassa gaalassa.
Mua ällöttää toi niiden sovituskopissa paneskelu. Onko se sitten kivaa seuraavalle asiakkaalle, kun tulee sovittamaan sovituskoppiin, että siellä on jonkun vieraan ihmisen tahmeat mällit tai valkovuodot pitkin lattiaa ja penkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Tässä kuvassa 39, mutta miten noin paljon iänmerkkejä jo tuossa iässä? Kosmetogina pitäisin vähintään viisivitosen ihona .
Ihan on pirteän näköinen tummatukkainen/- silmäinen nainen, joten höpö- höpöä on ylläolevan kommentti!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä media esittelee kirjat tällä tavalla?
Siksi, että ne myisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä ABC-treffeissä oli vikana ettei sinne voinut mennä? Olisiko ollut vaarana että löytyy tavallinen kiva mies eikä mikään miljonääri.
Mut varmaan enkuis ois mennyt paikalliselle huoltamolle!?
Sehän on ihan eri asia kuin juntti ABC.
Ai BBC WC?
Kun nainen harrastaa seksiä rahasta, se on nykyään seksuaalista vapautumista. Jos miehellä on ollut useampi seksikumppani kun muutama, hän on sika ja pukki.
Katsoin kuvia tuosta "luksushotellista".
Samanlainen rivi majoja, joita mahtuu tuonne kolmetoista tusinaan. Minä tunnen henk koht kaksi pariskuntaa jotka ovat perustaneet vastaavan Thaimaaseen. Eivätkä todellakaan ole mitään rahasampoja. Tarjontaa on helvetisti ja kaikki lainsäädäntö (puhumattakaan sen tulkinnasta) suosii paikallisia. Et saa erottaa huonoa työntekijää, paikalliset mahtisuvut sanovat mikä käy ja mikä ei, oikeusjutuissa länkkäri häviää aina, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hän kaipasi nähdyksi tulemista ja keskipisteenä olemista".
Narsisti?
Ketjusta tulee mieleen pari asiaa.
1) Äitimyytti elää ja voi hyvin suomalaisten naisten keskuudessa ja ylläpitämänä.
2) Eniten teitä ärsyttää jutussa sattuva kohta: Suomessa ajatellaan pienesti. Ketju todistaa väitteen oikeaksi.
Noniin, alapeukuttakaa.
Tajusin juuri, että jos käyttäisin oikein kunnolla värikynää niin voisin kirjoittaa vastaavan tarinan.
"Ykä Tampereelta pyöritti omaa levy-yhtiötä, soitti menestysbändissä jolle luvattiin kuuluisuutta, tapasi maailmantähtiä ja harrasti seksiä baarin vessassa. Nyt Ykä ymmärtää että elämän pienet asiat ovat tärkeimpiä, kun sisäinen rauha on löytynyt vanhasta rintamamiestalosta kaupungin liepeillä".
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta tulee mieleen pari asiaa.
1) Äitimyytti elää ja voi hyvin suomalaisten naisten keskuudessa ja ylläpitämänä.
2) Eniten teitä ärsyttää jutussa sattuva kohta: Suomessa ajatellaan pienesti. Ketju todistaa väitteen oikeaksi.
Noniin, alapeukuttakaa.
Isosti ajattelua on se, että ollaan jonkun thaikkumiehen pantavana sovituskopissa. Ok.
No naisia voidaan höynäyttää monella tavalla. Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kuvia tuosta "luksushotellista".
Samanlainen rivi majoja, joita mahtuu tuonne kolmetoista tusinaan. Minä tunnen henk koht kaksi pariskuntaa jotka ovat perustaneet vastaavan Thaimaaseen. Eivätkä todellakaan ole mitään rahasampoja. Tarjontaa on helvetisti ja kaikki lainsäädäntö (puhumattakaan sen tulkinnasta) suosii paikallisia. Et saa erottaa huonoa työntekijää, paikalliset mahtisuvut sanovat mikä käy ja mikä ei, oikeusjutuissa länkkäri häviää aina, jne.
Tarkistas peruskoulun oikeinkirjoitussäännöt.
Hän on HAUKIVUORELTA kotoisin ei Mikkelistä, nykyisin asuu Mikkelissä, kulkee nokka pystyssä ja olettaa olevansa julkkis ja tunnettu persoona.
Ex-puoliso surullisen kuuluisaa menestyvää yrittäjäperhettä, kaikki mahdolliset yhteiskunnan tuet kupattu mitä irti lähtee jo parissa sukupolvessa
Ihan selvästi lopun aikoja eletään kun ihmisten mielestä on voimaannuttavaa harrastaa seksiä suunnilleen ihan kenen tahansa kanssa ja missä tahansa jopa julkisilla paikoilla. Ihmiset elävät surutonta elämää huoruu den himossa ja koiran ulvossa ja jos he eivät tee parannusta, niin Helvettiin joutuvat eikä siellä tuli sammu eikä mato kuole vaan siellä eletään ikuisesti synnin piinassa ja Pirujen kiduttaessa heitä ikuisesti.