IS:"Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa"
"Häkkisen mielestä kohtaamisissa ei ollut kyse niinkään seksistä, vaan mahdollisuudesta hurmata toinen ihminen ja olla itse hurmattavana. Hän kaipasi nähdyksi tulemista, keskipisteenä olemista."
Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa paljastaa nyt totuuden luksuskulissien takaa
Kommentit (1033)
* Tilaisuuteen pitää tarttua. Kaikesta selviää ja kaikesta voi oppia. Mitään ei kannata katua.*
Me ihmiset...vaikka olemmekin samanlaisia, olemme myöskin erilaisia. Jotta voisin arvostella vaikkapa tämän Katin tekemisiä ja tekemättä jättämisiä minun pitäisi olla jonkinlainen "yli-ihminen!" "Yli-ihminen" en siis ole, joten minulla ei ole oikeutta/ tarvetta tms tuomita, arvostella etc. ketään, minulle jopa täysin vierasta ihmistä.
Todellisuus:
Nuorena ja nättinä huörasi menemään pitkin maailmaa.
Vanhana ja rumana ei enää onnistu niin piti tulla Suomeen takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mille kohderyhmälle tuo kirja on kirjoitettu? Uskoisin, että aika marginaalijoukko ostaisi.
Perversseille ohjekirja, lukijat pidättävät hengitystä; kyllä kohta jotain tapahtuu.
Meidän maailma, on nyt tullut tälläiseksi, kaikki on sallittua, siitä voidaan jopa tehdä kirja, moraalittomuus on nostettu ikäänkuin saavutukseksi, tehdään julkinen malliesimerkki jälkipolville.Millään ole mitään väliä.
Fixu ihminen ei kirjoita seksihurjasteluistaan, millaisia kertomuksia kuulisimmekaan mm.tapahtui Ibizalla.
tai laivalla tytöt kilpailivat kellä eniten seksiaddiktioita yöristeilyn aikana..
Vanha sanonta: Ei järvi soutamalla kulu, mutta saastua voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tuota sovituskoppijuttua. Miten se liittyy mihinkään missä hän on harrastanut seksiä, ja miksi lukijan pitäisi tietää siitä? Mikä pointti? Tosi irrallinen huomio.
Sovituskoppi on nykyajan keittiönpöytä. Villiä, spontaania ja näkemiseksi tulemisen mahdollisuus.
Jonkun mielestä.
Mutta pöytä ei ollut varmaan Ikeasta ja palsternakat Prismasta. 🤣🤣🤣
Katin häpykumpu on ilmeisesti ollut hieman Mount Everestiä helpompi kohde kiivettäväksi, mutta ehkä moni mies on kuitenkin todella tuntenut saavuttavansa huipun.
Mutta asiahan ei minulle lainkaan kuulu. Jokainen eläköön elämänsä haluamallaan tavalla. Ei se mikään pahantekijä ole joka vähän syntiä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni todella rohkea päätös tehdä kirja noista kokemuksista, ja lisäksi erittäin ajankotainen: somessa kovin monella on pakkomielle luoda mielikuvaa menestyksestä ja luksuselämästä. Todellisuus tuon somessa esitetyn kiiltokuvaelämän takana voi olla ihan mitä tahansa. Olen aika laiska lukemaan kirjoja, mutta tämä voisi kiinnostaa.
Kyllä sitä on harmeja luvassa ilman tällaisia kirjojakin, jos oikeasti on täysi-ikäisenä niin naiivi, että kuvittelee jonkun rantarosvon lennätävän sut luokseen maailman ääriin ihan vaan rakkaudesta.
Kaikki naisethan nyt noin on tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Suuri suomalainen. Harrastanut seksiä.
Asia, mitä ei kukaan muu ole koskaan tenhnyt, on se hurja.
Vierailija kirjoitti:
* Tilaisuuteen pitää tarttua. Kaikesta selviää ja kaikesta voi oppia. Mitään ei kannata katua.*
Me ihmiset...vaikka olemmekin samanlaisia, olemme myöskin erilaisia. Jotta voisin arvostella vaikkapa tämän Katin tekemisiä ja tekemättä jättämisiä minun pitäisi olla jonkinlainen "yli-ihminen!" "Yli-ihminen" en siis ole, joten minulla ei ole oikeutta/ tarvetta tms tuomita, arvostella etc. ketään, minulle jopa täysin vierasta ihmistä.
Jep, entäpä kuvitteleeko sellainen olevansa sitten yli-ihminen jolla on patologinen tarve arvostella ja tuomita ydinperheet.
Tässähän on yhteyksiä siihen yhteen toiseen Katiin joka hehkutti hienoa elämäänsä LOSissa, asui jossain meksikolaisten makkarissa ja ajeli kultaisella BMW:llä... voi jeesus sentään. :D
Seura lehti kirjoittaa hänestä ihan asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni todella rohkea päätös tehdä kirja noista kokemuksista, ja lisäksi erittäin ajankotainen: somessa kovin monella on pakkomielle luoda mielikuvaa menestyksestä ja luksuselämästä. Todellisuus tuon somessa esitetyn kiiltokuvaelämän takana voi olla ihan mitä tahansa. Olen aika laiska lukemaan kirjoja, mutta tämä voisi kiinnostaa.
Todella rohkea päätös myös omia lapsia kohtaan. Vaikka luokkakaverit tuskin olisi kirjaa lukenut niin tämän iltiksen artikkelin jälkeen koko koulu tietää, että ton mutsi on hu ora.
Käsi sydämellä voit sinä nainen kysyä siellä ruudun takana itseltäsi että montako lasta sinulla olisikaan ilman ehkäisyvälineitä? Ja moniko turha reissu ois jäänyt heilumatta kun olisi ottanut vastaan rehelliset vastuusi heilumisesta ? Niinpä, aika monta!
Siihen on luonto tarkoittanut ja sillä on myös suojeluksensa.
ilman ehkäisyvälineitä ei olisi niin paljon itseään myyviä naisiakaan, kun ois edes joku pidäke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, sinäkin niin voimaantuneena naisena voit sitten kirjan luettuasi mennä paneskelemaan sovituskoppiin ja kertoa sitten sen hänelle hänen instassaan, kuinka kirja muutti elämäsi.
Tuo koppiepisodi nyt on esiin nostettu klikkiotsikko. Sen merkitys on enemmän symbolinen.
Ei, vaan tarkoituksellista huomionhakua. Jos kirja olisi kertonut pelkästään hänen hotellibisneksestään, ketään ei olisi kiinnostanut. Kun hän ottaa mukaan seksin ja mt-ongelmat, ne kiinnostaa. Mutta en tiedä kiinnostaako tarpeeksi, että kirjaa tulisi myytyä. Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tuota sovituskoppijuttua. Miten se liittyy mihinkään missä hän on harrastanut seksiä, ja miksi lukijan pitäisi tietää siitä? Mikä pointti? Tosi irrallinen huomio.
Sovituskoppi on nykyajan keittiönpöytä. Villiä, spontaania ja näkemiseksi tulemisen mahdollisuus.
Jonkun mielestä.
Se juuri tekee ihmisestä rohkean ja erityislaatuisen. Panevathan narkit ja spurgutkin vaikka puistonpenkillä.
Ja taas yksi uusi lehtijuttu ihanasta huorraamisesta, ottakaa kaikki mallia?! Mitä jos toimittajat vaikka keksisivät fiksumpia ja hyödyttävämpiä jutunaiheita?
Vierailija kirjoitti: Ihan uskomatonta pervo-päivittelyä ja jankuttamista jostain treffikumppanin kanssa seksin harrastamisesta! Itun juntit vieläpä piilokiihottuu että deitit on olleet aasialaisia minimnuaisia, ja jopa pukukopissa. Voi eikä! Olen Hong Kongissa toista vuotta asustellut, Singaporessa ja Malesiassa. Matkustellut siellä lomilla ympäriinsä. Niin voin teille pällistelijöille senverran valaista maailmanmenosta sillä puolella palloa, että lähtökohtaisesti joku aasialainen miljonääri deittailee ihan aasialaista naista. Sama koskee muuten aasialaista vähän -vähemmän-miljonäärimiestä. Eurooppalainen, tai valkoinen nainen EI edusta mitään naisihannetta, eikä kauneutta heille. Lähinnä päinvastoin. Ihanne on siro, hoikka, suurisilmäinen, hiljaisella äänellä puhuva ja hiljaa pienillä askelilla liikuskeleva nainen. Joten huoli pois, ei tarvi jännittää eikä päivitellä laisinkaan, että juuri kenelläkään valkoisella naisella olisi ollut aasian rahapiireis
Ei ehkä vakavassa mielessä, mutta jotakin pervoa ehkä kerran elämässä. Kyllähän ihmiset kokeilevat mitä tahansa friikkiä. Muistan nuorna miesnä, kun kaveriporukassa oli yhdellä pelimatkalla kilpailu, kuka iskee rumimman naisen. . .
Vierailija kirjoitti:
Käsi sydämellä voit sinä nainen kysyä siellä ruudun takana itseltäsi että montako lasta sinulla olisikaan ilman ehkäisyvälineitä? Ja moniko turha reissu ois jäänyt heilumatta kun olisi ottanut vastaan rehelliset vastuusi heilumisesta ? Niinpä, aika monta!
ilman ehkäisyvälineitä ei olisi niin paljon itseään myyviä naisiakaan, kun ois edes joku pidäke.
Sinä et ole kyllä ihan terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole kyllä ihan terve.
Eihän naisten jakomotiiveja sovi epäillä! Ei.
Ihan uskomatonta pervo-päivittelyä ja jankuttamista jostain treffikumppanin kanssa seksin harrastamisesta! Itun juntit vieläpä piilokiihottuu että deitit on olleet aasialaisia minimnuaisia, ja jopa pukukopissa. Voi eikä!
Olen Hong Kongissa toista vuotta asustellut, Singaporessa ja Malesiassa. Matkustellut siellä lomilla ympäriinsä.
Niin voin teille pällistelijöille senverran valaista maailmanmenosta sillä puolella palloa, että lähtökohtaisesti joku aasialainen miljonääri deittailee ihan aasialaista naista. Sama koskee muuten aasialaista vähän -vähemmän-miljonäärimiestä.
Eurooppalainen, tai valkoinen nainen EI edusta mitään naisihannetta, eikä kauneutta heille. Lähinnä päinvastoin. Ihanne on siro, hoikka, suurisilmäinen, hiljaisella äänellä puhuva ja hiljaa pienillä askelilla liikuskeleva nainen.
Joten huoli pois, ei tarvi jännittää eikä päivitellä laisinkaan, että juuri kenelläkään valkoisella naisella olisi ollut aasian rahapiireissä paikallista treffikumppania. Nou tsääns.