Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat miehiä onnellisimpia sinkkuina?

Vierailija
12.01.2024 |

Miksi miehet epäonnistuvat olemaan onnellisia sinkkuina ja naiset ovat onnellisimpia sinkkuina kuin miehen kanssa?

Kommentit (1224)

Vierailija
181/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ollut. Ärsytti kun silloin sinkkuaikoina minulle sanottiin "Ihanaaaa, nauti vapaudestasi". En koskaan ymmärtänyt mitä tuo tarkoittaa, jotain biletystä ja matkustelua ja p*neskelua? Itse olen aina tykännyt rakkaudesta, romantiikasta ja läheisyydestä ja sinkkuaika oli minulle vaikeaa. varsinkin kun oil huono itsetunto enkä pystynyt tutustua kenenkään. Paljon onnellisempi olen nyt kun olen ollut mieheni kanssa 6 vuotta. 

Vierailija
182/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei tarvita mihinkään. 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä yleistetään näin paljon? Kuinka moni nainen oikeasti on onnellisempi ilman rakastamaansa puolisoa? Mä en ainakaan, enkä tiedä ketään joka olisi. Teillä on vääristynyt käsitys parisuhteista. Tietysti yksin on parempi kuin huonon miehen kanssa. Mutta oikea rakkaus ja onnellinen suhde vs yksin olo, niin harva valitsee jälkimmäisen. 

Moniko saa tässä elämässä Sen Oikean? Pysytäänpä todellisuudessa. Useimmille löytyy mieslapsi. Joko tyydyt kohtaloosi tai jatkat sinkkuna. 

Vierailija
184/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille on tarjolla huomattavasti paljon enemmän seksileluja.

Niin ja aika moni niistä e muistuta millään muotoa p.enistä.

Vierailija
185/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhakuva naisten onnellisuudesta johtuu siitä, että naiset valehtelevat niin paljon.

Vierailija
186/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kun katkeroituneet palstamiehet täällä hehkuttavat kuviteltuja aasialaispuolisoitaan :D

Ihan tutkimustenkin mukaan nainen voi paremmin sinkkuna ja mies parisuhteessa

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005042350.html

Naiset pärjäävät yksin

Tuoreen ikääntyneitä ihmisiä koskeneen yhdysvaltalaistutkimuksen mukaan naiset pärjäävät paremmin yksin kuin miehet. Miehet taas voivat paremmin, kun he asuivat yhdessä jonkun kanssa.

Onko tuo mikään ihme. Miehet joutuvat raatamaan ruumiinsa paskaksi naisten kiukutellessa niistä kotitöistä.

Aika moni mies istuu koko työpäivänsä.

Naiset joutuvat oman kehonsa rikkoen tekemään lapset. Jokainen syntynyt lapsi tarkoittaa naisen.kokemaa valtavaa tuskaa ja kehon fyysisesti rikkimenemistä.

Vierailija
187/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harhakuva naisten onnellisuudesta johtuu siitä, että naiset valehtelevat niin paljon.

Mä oon onnellinen saadessani olla vihdoinkin sinkku. Ei enää väkinäisiä makkarituokioita, pyykkivuoria, terapiointia, lainaamista. Vapaus!

Vierailija
188/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille on tarjolla huomattavasti paljon enemmän seksileluja.

Niin ja aika moni niistä e muistuta millään muotoa p.enistä.

Katsasta nykyinen valikoima

Vierailija
189/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne on miehet jotka valehtelee.

Vierailija
190/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy on se, että sinkkumieheen suhtaudutaan negatiivisemmin. Täällä palstallakin näkee päivittäin kuinka naiset käyttävät miehen naisettomuutta miehen halventamiseksi. Stereotypia kun on, että mies on naiseton, koska ei kelpaa kenellekään, ja nainen on sinkku omasta valinnastaan. Väitänkin, että jos naiset lakkaisivat käyttämästä miehen naisettomuutta lyömäaseena, sinkkumiesten kokema onnellisuus lisääntyisi. 

En osaa sanoa suhatudutaanko meihin sinkkuna viihtyviin miehiin, jotenkin erityisen negatiivisesti; ellei siihen ole jotain erityistä syytä; kukaan ei ihmettele ikisinkkua vähän reppanaa miestä, joka kertoo lehtijutussa unelmoivansa kumppanin löytämisestä, kun elämä ilman ilman kumppania on ollut niin rankkaa;kun  ei ole oikein koskaan ollut työtä, selkää on särkenyt ylipainoa kertynyt jo muutamakymmenen kiloa ylimääräistä koulussakin, joka sekin jäi kesken kiusattiin.

Olen toisaalta havainnut omasta kokemuksesta, että kun itselläni on ja on ollut jo vuosia oikeammin vuosikymmeniä naisia kavereina ja ystävinä (toki myös miehiä), joiden kanssa olen vuosien saatossa veittänyt eritavoin aikaani, kuitenkaan yhdenkään kanssa etenemättä parisuhteeseen asti ilman mitään erityistä syytä; moni muu olisi vastaavasti lähtökohdista edennyt parisuhteeseen jonkun kassa, mahdollsiesti jopa useammankin kerran.

On hämmentävää, että osa saattaa tällaisessa tilanteessa empimättä esimerkiksi haluta pitää minua (kaappi)homona;  koska eivät pysy hahmottamaan tai ymmärtämään, mikä muutoin selittäsis en, että en ole yhdenkään naisen kanssa edennyt parisuhteeseen asti, vaikka muutoin kaikesta päätellen viihdyn ja nautin heidän seurastaan. - Ja vaikka tämä nyt kuullostaa tylsältä itsekorostukselta niin ilmeisesti myös usempi naien on viihtynyt ja nauttinut minun seurastani. 

Vierailija
191/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi valehdella, jos on hyvä lääkitys.

Ensi koetaan se "mun ero" ja sitten kun sitä onnea ei tullutkaan vaan päinvastoin, niin napataan se purkista.

Vierailija
192/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä yleistetään näin paljon? Kuinka moni nainen oikeasti on onnellisempi ilman rakastamaansa puolisoa? Mä en ainakaan, enkä tiedä ketään joka olisi. Teillä on vääristynyt käsitys parisuhteista. Tietysti yksin on parempi kuin huonon miehen kanssa. Mutta oikea rakkaus ja onnellinen suhde vs yksin olo, niin harva valitsee jälkimmäisen. 

Moniko saa tässä elämässä Sen Oikean? Pysytäänpä todellisuudessa. Useimmille löytyy mieslapsi. Joko tyydyt kohtaloosi tai jatkat sinkkuna. 

Lapsi, pyykkivuori jne...

Pieniä on naisten huolet.

Vierailija
193/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy on se, että sinkkumieheen suhtaudutaan negatiivisemmin. Täällä palstallakin näkee päivittäin kuinka naiset käyttävät miehen naisettomuutta miehen halventamiseksi. Stereotypia kun on, että mies on naiseton, koska ei kelpaa kenellekään, ja nainen on sinkku omasta valinnastaan. Väitänkin, että jos naiset lakkaisivat käyttämästä miehen naisettomuutta lyömäaseena, sinkkumiesten kokema onnellisuus lisääntyisi. 

Mä olen ikisinkkumies ja en ole koskaan kokenut mitään negatiivista suhtautumista siihen. Paitsi ehkä sukulaiset/vanhemmat vähän motkottaa, että mikset tuo ketään näytille. Ei mun kavereita tai jotain puolituttuja kiinnosta asia pätkän vertaa.

Vierailija
194/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko kuitenkin niin, että miehet ja naiset ovat sinkkuina yhtä onnellisia tai onnettomia, mutta naiset ovat parempia näyttelijöitä ja naisille on tärkeämpää pitää somessa yllä onnellisuuden kulissia sinkkunakin. naiset ovat myös miehiä parempia valehtelemaan itselleen.

Vierailija
195/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ollut. Ärsytti kun silloin sinkkuaikoina minulle sanottiin "Ihanaaaa, nauti vapaudestasi". En koskaan ymmärtänyt mitä tuo tarkoittaa, jotain biletystä ja matkustelua ja p*neskelua? Itse olen aina tykännyt rakkaudesta, romantiikasta ja läheisyydestä ja sinkkuaika oli minulle vaikeaa. varsinkin kun oil huono itsetunto enkä pystynyt tutustua kenenkään. Paljon onnellisempi olen nyt kun olen ollut mieheni kanssa 6 vuotta. 

Vapaudesta nauttiminen on sitä, että saan katsoa Areenasta kaikenkarvaisia ystäviä lauantaina sängyssäni juoden kahvia villasukkien lämmittäessä jalkojani. Päälläni saa olla rumat kulahtaneet rönttävaatteet ja ei ole miestä valittamassa miten olen ruma ja laiska ja nalkuttamassa miten sängyssä ei syödä. Ei ole miestä vaatimassa johonkin omiin menoihinsa käsikoristeeksi halusin tai en. Mutta olenkin ihminen jota ärsyttää jopa oman lapseni oleminen samassa taloudessa,koska en voi sietää mitään elollisia jotka vaatii huomiota en edes sisäkasveja. Mies on olennoista viheliäisin koska se ei anna mitään, mutta vaatii vaatimisesta päästyään.

Vierailija
196/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei tarvita mihinkään. 😄

miesten palkoista ne sinullekin maksettavat sossuntuet otetaan. milläs muuten ostaisit tatuointeja, siideriä ja tupakkaa?

Vierailija
197/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kun katkeroituneet palstamiehet täällä hehkuttavat kuviteltuja aasialaispuolisoitaan :D

Ihan tutkimustenkin mukaan nainen voi paremmin sinkkuna ja mies parisuhteessa

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005042350.html

Naiset pärjäävät yksin

Tuoreen ikääntyneitä ihmisiä koskeneen yhdysvaltalaistutkimuksen mukaan naiset pärjäävät paremmin yksin kuin miehet. Miehet taas voivat paremmin, kun he asuivat yhdessä jonkun kanssa.

Linkatussa jutussa sanotaan, että miehellä on yhteisasuttaessa enemmän aikaa omille harrastuksilleen kuin silloin kun hän asuu yksin. Naisella päinvastoin. Eihän tuota selitä mikään muu kuin se, että yhdessä asuessa nainen tekee kaikki kotityöt. Toki hän tekee ne yksin myös asuessaan yksin, mutta silloin niitä on ainakin puolet vähemmän. Miehelle tulee yksin asuessa yllätyksenä, ettei koti siivoudu itsestään, ruoka ilmesty pöytään ja puhtaat pyykit kaappiin. 

Vierailija
198/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaudesta nauttiminen on sitä, että saan katsoa Areenasta kaikenkarvaisia ystäviä lauantaina sängyssäni juoden kahvia villasukkien lämmittäessä jalkojani. Päälläni saa olla rumat kulahtaneet rönttävaatteet ja ei ole miestä valittamassa miten olen ruma ja laiska ja nalkuttamassa miten sängyssä ei syödä. Ei ole miestä vaatimassa johonkin omiin menoihinsa käsikoristeeksi halusin tai en. Mutta olenkin ihminen jota ärsyttää jopa oman lapseni olemin

Kateltasko sitä lääkitystä pikkuhiljaa kuntoon?

Vierailija
199/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi valehdella, jos on hyvä lääkitys.

Ensi koetaan se "mun ero" ja sitten kun sitä onnea ei tullutkaan vaan päinvastoin, niin napataan se purkista.

Mulla ei ole lääkitystä. Mitä tulee naisten pieniin murheisiin arvon Tommi Seppälä,33 Turusta joka näytät olevan tuo mätisäkistä jankkaava palstahullu niin kyllä. Naiselle miehen läsnäolo edustaa riskiä johtuen miehillä olevasta testosteronista, sekä luontaisesta kyvystä reagoida stressiin. Valitettavasti kyseinen refleksi voi aiheuttaa vaaratilanteita. 

Vierailija
200/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä passataan naisten toimesta pienestä pitäen ja sitten kun mies jää yksin, hän ei osaa mitään ja elämä tuntuu siltä, että siitä puuttuu jotain - niin kuin puuttuukin, eli se passaaja, johon on tottunut.

Naisilla on yleensä monia kiinnostuksen kohteita elämässään ja koska he ovat tottuneet passaamaan muita, kuten lapsia ja miehiään, heille yksin jääminen tarkoittaa mm. lisääntynyttä aikaa itselle ja niille omille kiinnostuksen kohteille, joille ei ehkä sen passaamisen takia aiemmin juuri aikaa jäänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän