Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menet vaatekauppaan jos et ole ostamassa vaan sanot olevasi ns. katselemassa? Mikset katsele netissä vaatteita?

Vierailija
12.01.2024 |

Kiinnostaa miksi menet kauppaan vaatteita vain katselemaan

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä vaatekaupat olisivat paniikin partaalla jos sinne ei kukaan katselemaan tulisi.

Vierailija
82/129 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaatteita täytyy tietenkin katsella ennen ostopäätöksen tekoa - malleja, hintoja yms. Joskus on jo valmiiksi mielessä mitä etsii ja joskus haluaa vain katsella löytyisikö jotain ostamisen arvoista varsinkin alesta. Netistäkin tilaan, mutta eihän siellä läheskään aina ole sama valikoima tai samat tarjoukset kuin kivijalkaliikkeissä. Myyjille sanon aina katselevani, koska haluan etsiä sopivia vaatteita itse enkä kaipaa myyjän apua vaikka mielessä olisikin joku tietty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitää niitä katsella että tietää haluaako ostaa. Netissä ei voi hypistellä ja sovittaa.

Vierailija
84/129 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hiljattain kävi niin, että Tapiolan Stockan miestenosastolla myyjä vaikutti niin tyrkyltä, että poistuin ripeästi enkä jäänyt edes katselemaan, kun koin etten saanut asioida rauhassa. Aikuiset ihmiset osaavat kyllä pyytää myyjältä apua, jos sitä tarvitsevat.

Vierailija
85/129 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uikkareita ja alushousuja pon vaikea pitää, mikäli eivät istu hyvin.

Kaupassa on helppoa verrata ja sovittaa,,,

Vierailija
86/129 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ylipirtsakat myyjät ovat aika kuormittavia  

Minä kyllä tykkään niistä nuorista naismyyjistä jotka kehuvat kuinka hyvin vaatteet sopii ja istuu minulle 👍

M37

Vierailija
87/129 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka päättää aamulla herätessään: "tänään ostan punaisen villapaidan", sitten marssii kauppaan X, ilmoittaa myyjälle: "olen saapunut ostamaan punaisen villapaidan", sovittaa kolmea punaista villapaitaa, valitsee niistä oikean kokoisen, maksaa sen ja poistuu?

Yleensä on tapana käydä useammassakin vaatekaupassa katselemassa ja vertailemassa hintoja ja siinä samalla saattaa tulla ostaneeksi jotain muutakin, esim. asusteita tai alusvaatteita.

Vierailija
88/129 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ylipirtsakat myyjät ovat aika kuormittavia  

Minä kyllä tykkään niistä nuorista naismyyjistä jotka kehuvat kuinka hyvin vaatteet sopii ja istuu minulle 👍

M37

Ja otat kehut ihan tosissaan, vaikka niiden tarkoitus on saada aikaan kaupat. 🤣

Myyjä vaan yrittää saada sinunlaiset ostamaan, jotta päivän myynti olisi parempi. Toivottavasti itselläsikin on jotain arvostelukykyä, ettet ole vain myyjän myyntipuheiden armoilla.

Vierailija
89/129 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjäthän aina haluais et asiakas ostaa, nopeasti. Kassa kilisee.

Haluan luoda kokonaissilmäyksen valikoimaan itse. Jos se ei tuota tulosta, kysyn myyjältä apuja.

Joskus kiertelen ja katselen, hypistelen matskuja, tutkin leikkauksia, ompelujälkeä. Funtsailen ja jätän hautumaan. Ehkä saavun ostoksille myöhemmin.

Vierailija
90/129 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän netissä saa hyvää kuvaa tuotteesta. En nettishoppaile muutenkaan.

Vierailija
91/129 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tarkistaa kankaan laadun, työn jäljen ja vaatteen istuvuuden. 

Vierailija
92/129 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En turhaan lisää ruutuaikaani.

Vierailija
93/129 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut tavaksi vastata niihin Voinko auttaa -kyselyihin heti että katselen ensin ja jos tarvitsen apua niin pyydän sitten, kiitos. Ymmärtävät perääntyä heti 😄

Mutta on yksi vaatekauppa jossa haahuilen ulko-oven lähellä sen verran että näen kuka myyjä siellä on. Yhden myyjän aikana en siihen liikkeeseen astu, en voi sietää sitä puheripulia ja pakkomyyntiä.

Lainasin omaa tekstiäni. Kävin tänään tuossa kertomassani kaupassa koska näin että siellä oli normaali myyjä. On lempikauppani, mutta en ole käynyt siellä pitkään aikaan tuon yhden myyjän takia. Nyt menin enkä etsinyt mitään tiettyä eli menin vaan katselemaan. -70% rekistä löytyikin aivan ihanat neule ja paita lempivärissäni! Eli kyllä kannatti heille että menin katselemaan.

Vierailija
94/129 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen aluksi, ja sitten myös ostan tosi paljon.

Vierailija
95/129 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katselen vaatteita kaupassa, koska siellä näkee vaatteen mallin, laadun ja koon paremmin ja siellä vaatetta voi SOVITTAA. Sen voi jättää kauppaan jollei se sovi. Netissä vaatetta ei voi sovittaa ja palauttamisessa on taas oma vaivansa.

Vierailija
96/129 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ap niin lihava, ettei kivijalkakaupoissa riitä tarjontaa ja myyjät ylenkatsovat asiakasta? Vihje sinulle: shoppailukierros useassa eri vaatekaupassa käy kunnon kävelylenkistä ja ta daa, paino alkaa pikku hiljaa putoamaan, kunhan ei syö enempää kuin ennen.

Vierailija
97/129 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa sovitan ja sitten tilaan netistä halvemmalla.

Vierailija
98/129 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita pitää saada hypistellä ja sovittaa. Minua stressaa jo etukäteen ajatus että nettikaupasta tilattu vaate ei sovikkaan ja se täytyy palauttaa. Kuvasta ei ilmene minkälainen vaate on. 

Vierailija
99/129 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pitää vaan päästä pois kotoa hetkeksi.

Vierailija
100/129 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan vaatteeni aina ulkomailta. Suomessa ei ole hinta/laatu/valikoima enää kohdallaan

Tulee perusihmiselle ekstrahintaa vaatteelle. Ostaa nyt ulkomaanmatka vaatetuksen takia. Onko aivottomampaa meininkiä enää yhtään?

Minä olen ostanut lomamatkan yhteydessä ulkomailta vaatteita enkä niiden vaatteiden takia sinne lomalle lähtenyt. Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi