Kuinka usein näette sisaruksianne?
Sillä oletuksella siis että ette asu enää yhdessä.
Kommentit (33)
1-2 kuukauden välein. Asumme noin sadan kilometrin etäisyydellä toisistamme.
Siskon kanssa meillä on välimatkaa noin 30km, viestittelemme useamman kerran viikossa ja näemme yleensä joka toinen viikko.
En ole nähnyt koskaan koska heitä ei ole olemassa koskaan ollutkaan.
Äitienpäivänä, isänpäivänä ja jouluna. Välimatkaa pari kilometriä.
Sisko 1: välimatka 500km, viestittelemme viikottain, näemme pari kertaa vuodessa.
Sisko 2: välimatka 3km, viestittelemme päivittäin, näemme 2-3 kertaa viikossa.
Veli: välimatka n. 3500km, viestittelemme kerran-pari kuussa, näemme kerran vuodessa.
Kerran kuussa suunnilleen, lisäksi juhlapäivinä. 60km välimatkaa.
Yksi veli, 10km väliä. Välillä nähdään viikottain, toisinaan kuukauden väli. Osa tapaamisista on jonkun tavaran palauttaminen ovella, välillä ollaan perheinemme kahden viikon reissu yhdessä.
Välit meni isän poismenon jälkeen. Nähnyt olen 2019 ja kerran sieltä tuli ilkeä tekstiviesti kesällä 2020.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kuussa suunnilleen, lisäksi juhlapäivinä. 60km välimatkaa.
Molemmilla lapsia niin heidän synttäreistä tulee jo useampi vierailu, lisäksi vanhempien luona käydään yleensä samaan aikaan.
Viestitellään/soitellaan yllättävän vähän, ehkä pari kertaa kuussa muuten vaan ilman asiaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt koskaan koska heitä ei ole olemassa koskaan ollutkaan.
Ja tämä oli mielestäni järkevä vastaus vaikka sitä ei minulla ole koskaan ollutkaan.
En koskaan. Sisko lähtenyt ihan huuhaapoluille elämässään ja kuvittelee olevansa joku henkinen opas. Ei mitään yhteistä kun mulla perhe, työ ym.ja hän haahuilee harhamaailmassaan.
Olen nähnyt sisarukseni muistaakseni 23 vuotta sitten, jolloin olin 16. En ole pitänyt perheeseen yhteyttä.
Minulla on yksi sisko jota näen joka kerta kun tulen Suomeen käymään (noin 3-4 kertaa vuodessa). Kerran vuodessa hän käy luonani Norjassa. Viestittelemme pari kertaa viikossa ja soittelemme pari kertaa kuussa. Rakas sisko on.
Vierailija kirjoitti:
1-2 kuukauden välein. Asumme noin sadan kilometrin etäisyydellä toisistamme.
Sama tapaamisväli vaikka kaikki asutaan samassa kaupungissa.
Veljen kanssa noin kerran kuussa (10km) ja siskon kanssa noin kerran vuodessa (noin 15 000 km)
Eipä juuri tavata, joskus soitellaan.
En muista mutta olisikohan joskus 12v sitten vai 16 vuotta..jo mennyt.
Toinen siskoni asuu Norjassa ja toinen Etelä-Euroopassa. Viestittelemme joka päivä ja näemme kolme kertaa vuodessa yhdessä. He tulevat kerran vuodessa Suomeen viettämään joulua, huhti-toukokuussa mennään yhdessä Etelä-Eurooppaan ja yleensä alkusyksyllä Norjaan.
Välimatkaa yli 3000 km eikä olla nähty seitsemään vuoteen.
Lisäkysymyksiä, kuinka usein olette muuten yhteyksissä ja kuinka kaukana asutte toisistanne?