Koira haluaa nukkua laumassa: minä, vaimo ja koira samassa sängyssä joka ikinen yö
Tämä on aiheuttanut haasteita seksiin, mutta siksi aikaa koira laitetaan oven taakse ihmettelemään. Muuten laumassa nukkuminen sopii minulle, onhan koira laumaeläin ja ihminen kai myös. 10 kiloinen koira, että mukavasti menee meidän välissä. Mitäs siihen sanotte?
Kommentit (87)
Kyllä se meilläkin sängyssä nukkuu. Kuvittelee että se on joku pesä/suojapaikka, koska kaapii patjaa ennen kuin asettuu nukkumaan. Luulee kai olevansa edelleen susi.
Ällöttävää päästää eläimiä ihmisten sänkyihin ja puhtaisiin petivaatteisiin.
Minun vieressäni nukkuu koira ja kissa. 🥰
Onhan tuo ihanaa. Itse en vaan jaksanut sitä kun koirasta lähtee paljon karvaa. Opetin nukkumaan omassa pedissä makuuhuoneen nurkassa.
Koirat ovat ns sosiaalisia nukkujia.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on koira kuumavesipullona.
Voi miten ihanasti sanottu <3
Minulla ei ole koiraa mutta kavereiden ja sukulaisten koirat ovat aina tunkeneet viereeni nukkumaan. Kerran meinasi käydä olo vähän tukalaksi, kun nukuin kapeassa lastensängyssä ja kaverin iso paimenkoira päätti tulla jakamaan sen kanssani. En raaskinut herättää tuhisevaa karvakuonoa ja hyvin siinä sitten pärjättiin aamuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää päästää eläimiä ihmisten sänkyihin ja puhtaisiin petivaatteisiin.
Höpsis. 8 vuotta meillä ollut eikä mitään ongelmia. Kesällä kannattaa toki tarkastaa turkista ettei punkkeja ole.
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa toinen koira seuraksi!
Tai minisika niin kuin Hietalan Sakarilla.
Meidän 45 kiloinen cane corso tyttö nukkuu aina välissämme. Edesmennyt 75 kg Boerboel teki samoin. Olemme lauma.
Oksettavaa että koira nukkuu ihmisten sängyssä. Toivottavasti käytte aamuisin suihkussa.
Kai tajuat, että se haluaa nukkua samassa tilassa, että saa suojella teitä?
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa että koira nukkuu ihmisten sängyssä. Toivottavasti käytte aamuisin suihkussa.
Kyllä se hauva pussailee aamulla unihiekat silmistä. Paras herätys.
Meillä nukkuu sängyssä kahden ihmisen lisäksi kaksi 50 kiloista koiraa 🤪
Vierailija kirjoitti:
Mullakjin on koira seksiseurana
N36
Lakkaas nyt trollaamasta, M15. Mene vaikka talvimopoilemaan tai pelaamaan tietsikalla.
Siis mitä? Eläin joka nuuhkii toisten eläimien eritteitä kadulla jne. nukkuu ihmisten sängyssä.
Mullakin on koira kuumavesipullona.