Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira haluaa nukkua laumassa: minä, vaimo ja koira samassa sängyssä joka ikinen yö

Vierailija
12.01.2024 |

Tämä on aiheuttanut haasteita seksiin, mutta siksi aikaa koira laitetaan oven taakse ihmettelemään. Muuten laumassa nukkuminen sopii minulle, onhan koira laumaeläin ja ihminen kai myös. 10 kiloinen koira, että mukavasti menee meidän välissä. Mitäs siihen sanotte?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukkuu 2 kymmenkiloista koiraa meidän kanssa sängyssä. Ei niistä riesaa ole, vaikka tehtäisiin muutakin kuin nukuttaisiin. Menevät toiseen huoneeseen tai toiselle puolelle sänkyä ihan itse.

En osaisi nukkua ilman koiria. Ne tuovat ihanasti lämpöäkin kylminä öinä, kun käpertyvät peiton alle kylkeen kiinni. Ovat rotua, josta ei lähde karvaa, ja ulkoillaan lähinnä metsässä ja omalla pihalla, eli eivät sotke sen enempää kuin me ihmisetkään. Tassut pestään, jos ovat likaiset, kun tullaan ulkoa. Punkkeja noissa on harvoin, 1-2 kesässä per koira, eikä meillä ihmisillä ole ollut koskaan yhtään.

Kipeäksikään en ole vielä tullut, vaikka noiden kanssa pusuttelen ja kuonostelen monta kertaa päivässä. Toisaalta olen elänyt koirien kanssa koko ikäni, että voi olla bakteerikanta vähän erilainen kuin ihmisillä, joilla ei ole koiraa (tai mitään eläintä) taloudessaan.

Vierailija
82/87 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olis koira, saisi hän nukkua vieressäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän luettuani en enää ihmettele, miksi olette vaihtamassa lakanoita joka viikko. 

Meillä ei ole mitään lemmikkejä, mutta lakanat ja tyynyliinat vaihdetaan viikottain.

Vierailija
84/87 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää päästää eläimiä ihmisten sänkyihin ja puhtaisiin petivaatteisiin. 

Höpsis. 8 vuotta meillä ollut eikä mitään ongelmia. Kesällä kannattaa toki tarkastaa turkista ettei punkkeja ole. 

Voisitko kertoa, kuinka tuo tehdään? Punkki on alkuvaiheessa niin pieni, että hyvä kun jotenkin paljaalla silmällä erottaa. Niitä voi koirassa ihan helposti olla vaikka parikymmentä.

Vierailija
85/87 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opetin koirani nukkumaan vaan viltin päällä jalkopäässä, kun en halunnut että se tuo hiekkaa sänkyyni. 

Vierailija
86/87 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aina koira ja kissa vieressä nukkumassa. 

Vierailija
87/87 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin koira kyllä haluaisi sängyssä nukkua, mutta pidän omia uniani koiran halua tärkeämpänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme