Koira haluaa nukkua laumassa: minä, vaimo ja koira samassa sängyssä joka ikinen yö
Tämä on aiheuttanut haasteita seksiin, mutta siksi aikaa koira laitetaan oven taakse ihmettelemään. Muuten laumassa nukkuminen sopii minulle, onhan koira laumaeläin ja ihminen kai myös. 10 kiloinen koira, että mukavasti menee meidän välissä. Mitäs siihen sanotte?
Kommentit (87)
Kuset haaroissa ja paljas perhe pyyhkimättä. Onpa siistiä.
Sain miesystävän koirasta punkin ja borrelioosin viime syksynä. Juu, en enää nuku samassa sängyssä sen kanssa (koiran siis).
Ilmankos monet haisevat niin vahvasti koiralle, kun sen kanssa nujutaan yötkin.
Mitä siihen pitäisi sanoa? Hyvä hyvä!
Punkki sesongin aikaan kannattaa huolehtia punkkikarkotteista ja/tai tehdä koiralle punkkisyyni ja tsekata sänky ennen sinne menoa. Meillä koirat nukkuu päivisin sängyllä päiväpeiton päällä ja silti viime punkkiaikaan sängyssä petivaatteissa oli monta punkkia vipeltämässä. Ja minussa oli viime kesänä 2 punkkia kiinni yön jäljiltä kun heräsin.
Saa nukkua jos haluaa. Mitäs noista. Koira on ihmisen paras kaveri ja osa perhettä.
Kyllä normaali ihminen osaa pitää huolen koiransa hygieniasta, punkeistä yms. Ei kai sinne sänkyyn nyt kuralätäkössä pyörinyttä koiraa oteta ennen kuin se on pesty.
Tulen baarista kotiin humalassa ja vaimo haukkuu mutta koira heiluttaa häntää. Nukun mossen kanssa sohvalla!
Vierailija kirjoitti:
Väsyneenä täytyy vaan olla tarkkana, kenen kanssa alkaa panolle...
t. mies
Kuka sitä väsyneenä paneksii, silloin nukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin luona joskun tullut yövyttyä ja siellä ilmeisesti narttukoira nukkuu vierassängyssä. Kun veti mustan päiväpeiteen pois niin valkoisen peiton päällys oli ihan täynnä punaisia veriläiskiä koiran jäljiltä. Vähän ällötti ja piti pyytää uudet petivaatteet joissa niissäkin näkyi haaleita tahroja vaikka olivat pesty.
On meilläkin ollut leikkaamaton naaraskissa muttei se tuollaista menkkasotkua tehnyt koskaan vaikka aina nukkui sängyss?
Joo tuon on niin ällöä. Kaverilla oli sohvalla veristä limaa koiran jäljiltä ja alkoi vain pyyhkiä (levittää) sitä talouspaperilla. Join kahvit seisaaltaan ja lähdin.
Mun koirat nukkuu mun sängyn alls. En päästä sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos monet haisevat niin vahvasti koiralle, kun sen kanssa nujutaan yötkin.
Monen koiranomistajan auto haisee ainakin ihan eläintarhalle.
Entäs sitten kun koiralla alkaa olla ikää ja peräpäähygienia alkaa menemään huonoksi. Vieläkjö päästätte sänkyyn nukkumaan?
Tottakai koira nyt nukkuu mielummin mukavasti sängyssä kuin omassa pedissään vaikka sekin olisi miten mukava.
Meilläkin nukkuisi jos antaisi luvan mutta en voi sietää karvoja ja kuolaa lakanoissa ja koira vie lähes aikuisen tilan. Ei kiitos, tarvitsen oman tilani nukkuessa.
Kukin tyylillään, itse en ottaisi koiraa sänkyyn.
Minulla on 120cm leveä sänky ja kaksi koiraa mahtuu hyvin mun kanssa sinne. Vanha koira nukkuu pää tyynyllä mun vieressä ja nuori koira jalkopäädyssä. Kesällä eivät nuku sängyssä punkkien takia.
Lakanat pitää vaihtaa usein mutta mitäs se haittaa kun pyykkikone pesee ja kuivausrumpu kuivaa.
Tottahan toki nukkuu sängyssä. <3 Samaa laumaa olemme.
Laitoin salarakkaan kanssa välit poikki, kun hankkivat perheeseen koiran. Hyi!