Koira haluaa nukkua laumassa: minä, vaimo ja koira samassa sängyssä joka ikinen yö
Tämä on aiheuttanut haasteita seksiin, mutta siksi aikaa koira laitetaan oven taakse ihmettelemään. Muuten laumassa nukkuminen sopii minulle, onhan koira laumaeläin ja ihminen kai myös. 10 kiloinen koira, että mukavasti menee meidän välissä. Mitäs siihen sanotte?
Kommentit (87)
Kaverin luona joskun tullut yövyttyä ja siellä ilmeisesti narttukoira nukkuu vierassängyssä. Kun veti mustan päiväpeiteen pois niin valkoisen peiton päällys oli ihan täynnä punaisia veriläiskiä koiran jäljiltä. Vähän ällötti ja piti pyytää uudet petivaatteet joissa niissäkin näkyi haaleita tahroja vaikka olivat pesty.
On meilläkin ollut leikkaamaton naaraskissa muttei se tuollaista menkkasotkua tehnyt koskaan vaikka aina nukkui sängyss?
Koirat on saastaisia, kuolaavat, haisevat ja lupsuttelevat persettään ja mielellään muidenkin persettä jos tilaisuuden saa...kissat on paljon siistimpiä kaveruksia :)
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa että koira nukkuu ihmisten sängyssä. Toivottavasti käytte aamuisin suihkussa.
Pitääkö koirankin käydä aamuisin suihkussa? Koska sinun mielestäsihän koira on jatkuvasti likainen.
Vierailija kirjoitti:
Koirat on saastaisia, kuolaavat, haisevat ja lupsuttelevat persettään ja mielellään muidenkin persettä jos tilaisuuden saa...kissat on paljon siistimpiä kaveruksia :)
Eli koirat käyttäytyy kuin ihmiset. Onpa saastaista 😀
Niin. Koiralle voi olla myös varalle samaan huoneeseen ihmissänky, jos haluaa potea vaikka kuumetta rauhassa tai on kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Kai tajuat, että se haluaa nukkua samassa tilassa, että saa suojella teitä?
Tajuan. Kerran kun nukuttiin mökillä eri sängyissä, se kiersi yöllä koko ajan molempien luona tarkastamassa tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Eläin joka nuuhkii toisten eläimien eritteitä kadulla jne. nukkuu ihmisten sängyssä.
Mies nuolee eritteitä ja nukkuu samassa sängyssä. Veikkaan että koira on miestäni puhtaampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos myönnät olevasi yhtä saastainen kuin koira niin olette toisenne ansainneet.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin luona joskun tullut yövyttyä ja siellä ilmeisesti narttukoira nukkuu vierassängyssä. Kun veti mustan päiväpeiteen pois niin valkoisen peiton päällys oli ihan täynnä punaisia veriläiskiä koiran jäljiltä. Vähän ällötti ja piti pyytää uudet petivaatteet joissa niissäkin näkyi haaleita tahroja vaikka olivat pesty.
On meilläkin ollut leikkaamaton naaraskissa muttei se tuollaista menkkasotkua tehnyt koskaan vaikka aina nukkui sängyss?
Jotkut käyttää sisälläollessa housuja narttukoirilla juurikin siksi etteivät sotke paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pidetty koira ei ole saastainen.
Meillä oli vuosia sitten kissa joka tykkäsi nukkua minun ja mieheni kanssa samassa sängyssä. Kissa kun oli niin fiksuna osasi seksin aikana meni sängyn alle ihan itse ja tuli myöhemmin takaisin.
Meillä nukuttiin noin varmaan 15 vuotta. Lapsikin välillä siellä mukana. Eipä ollut lapsella allergioita eikä perusturvan puutettakaan varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli vuosia sitten kissa joka tykkäsi nukkua minun ja mieheni kanssa samassa sängyssä. Kissa kun oli niin fiksuna osasi seksin aikana meni sängyn alle ihan itse ja tuli myöhemmin takaisin.
Kurkisti varmasti välillä että vieläkö siellä lykitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Eläin joka nuuhkii toisten eläimien eritteitä kadulla jne. nukkuu ihmisten sängyssä.
No mikäs ongelma tuossa. Minunkin sängyssä nukkuu mies joka ei ole edes sukua, ja mistä minä tiedän mitä se nuolee kun en ole näkemässä.
Hyi hel...... millaisen miehen olet valinnut. Eikö pese hampaita, kasvoja, käsiä jne?
Suomenpystykorvan kanssa pääsi helpolla kun se ei noussut ikinä sänkyyn tai sohville. Nukkui kovilla pakkasilla tuvan lattialla omalla viltillään ja muuten vaati päästä häkkiinsä pihalle. Edes häkin ovea ei koskaan suljettu ja aamulla oli nappisilmä rappusilla odottamassa.
Aika suloista 🐶. Tuntee varmasti olevansa turvassa. Hieman pitää varmaan katsoa, että koira on suht puhdas sänkyyn kömpiessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku väittää, ettei ihmiset kuolaa, haistele toisiaan, ja nuole toistensa persettä, niin onneksi olkoon: elät ruusunpunaisessa pilvessä, ihan yksin.
Väsyneenä täytyy vaan olla tarkkana, kenen kanssa alkaa panolle...
t. mies
No mikäs ongelma tuossa. Minunkin sängyssä nukkuu mies joka ei ole edes sukua, ja mistä minä tiedän mitä se nuolee kun en ole näkemässä.