Koira haluaa nukkua laumassa: minä, vaimo ja koira samassa sängyssä joka ikinen yö
Tämä on aiheuttanut haasteita seksiin, mutta siksi aikaa koira laitetaan oven taakse ihmettelemään. Muuten laumassa nukkuminen sopii minulle, onhan koira laumaeläin ja ihminen kai myös. 10 kiloinen koira, että mukavasti menee meidän välissä. Mitäs siihen sanotte?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen koiran kanssa sängyssä, mies lisäksi, yhdessä nuollaan toistemme pyllyjä.
team russia
En ikipäivänä usko, että kaikki koirien kanssa nukkuvat tekevät punkkisyynin koiralleen joka ilta. Sitä paitsi se on aivan mahdotonta havaita jokaista punkkia karvojen seasta, kun pienimpiä punkkeja ei tahdo huomata ihmisenkään ihosta, ovat alle millimetrin kokoisia.
Kissani nukkuu aina peittoni jalkapäässä ja herään aina siihen kun peitto tai omat jalat on jumissa kissan alla. Ihan ihme että tuollaisesta viiden kilon pikkueläimestä tulee tonnin painava möhkö kun se päättää löytäneensä hyvän paikan.
Yksi yö heräsin tunteeseen että olin pussittanut kissan peiton sisään kuin calzonen. Silti se joka yö tulee takaisin.
No minä heräsin yksi yö varvas kissan suussa. Ragdoll poika ei pure niin että sattuisi. Seuraa mua lähes joka paikkaan. Noiden tyttökissojen kanssa ei tykkää nukkua.
Jos teidän koira haluis aina ajaa teidän hiacella ku lähdette kauppaan niin antaisitko vaan sen ajaa
Kyllä meilläkin koirat saa tulla sänkyyn silloin kun nukutaan, mutta vain silloin, ei koskaan nukkumaan mennessä saati jos mietitään muuta tekemistä, myös seksin aikana minä haluan jo ennen sitä koirat makuuhuoneesta pois. Lähinnä kun molemmat meistä nukkuu tietävät kolme koiraamme, että nyt voidaan tulla sänkyyn, saavat aina muutenkin nukkua makkarissa, mutta vain, kun mekin nukumme. Ja jos ihan kesken yötä haluaisimme seksiä harrastaa, kyllä ne koirat ajettaisiin siitä sängystä pois. Jos joku haluaa puhua laumanjäsenistä, niin sitten ne lauman alimmaiset ajetaan pois tieltä, kun ylimmäiset haluavat pitää hauskaa. Aina vaikka ilman mitään rutiinia, alemmat tottelevat, ylempi kertoo, että nyt ette tässä ole tai tänne tule.
Enkä ole itse kyllä koirien kanssa samaa laumaa, mutta samaa perhettä inhimillistämättä koiria. Nuo kolme koiraa ovat sitten keskenään sitä meidän perheen laumaa.
Meillä nukkuu 3 pientä koiraa meidän kanssa sängyssä ja ilman niitä ei uni tule. Jos muuta sängyssä touhutaan niin hienotunteisesti kyllä lähtevät olohuoneeseen.
Tämän luettuani en enää ihmettele, miksi olette vaihtamassa lakanoita joka viikko.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää päästää eläimiä ihmisten sänkyihin ja puhtaisiin petivaatteisiin.
Ei näillä koiran kanssa nukkuvilla ole puhtaita petivaatteita. Eivät he välitä sellaisesta nautinnosta, kuin raikkaat lakanat. Haisevia koira on heille miellyttävämpi. Me ihmiset olemme erilaisia. Antaa jokaisen elää tavallaan.
Me - minä, koira ja kissa - nukutaan kanssa laumassa. Koira varsinkin, kun on laumaeläin, nukkuu paremmin ja sikeämmin turvallisessa laumassa, ei tartte yksin säikkyä ääniä ja olla varuillaan koko ajan. Niin tosin minäkin. Kissa kömpii kainaloon, kun siellä on lämmintä, ja välillä käy yöllä vissiin omilla reissuilla, mutta tulee pian takaisin. Varsinkin talvella.
Yök. Minun sänkyyn ei kyllä eläimet pääse. Ensin ravaavat ja tonkivat ulkona, parhaassa tapauksessa piehtaroivat lenkillä paskassa, tai syövät sitä, sitten tulevat piehtaroimaan sänkyyn lakanoihin. Ei hyi. En pysty ymmärtämään tuota ja vielä vähemmän sitä, että joku antaa koiran nuolla lasten ja omiakin naamoja. Yrjöpulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa että koira nukkuu ihmisten sängyssä. Toivottavasti käytte aamuisin suihkussa.
Pitääkö koirankin käydä aamuisin suihkussa? Koska sinun mielestäsihän koira on jatkuvasti likainen.
Mielellään pitäisi koiran "peseytyä" yhtä usein kuin ihmisen, jos se ihmisen vieressä nukkuu. Jos koirasi "peseytyy" yhtä harvoin kuin puistokemistit, voisit yhtä hyvin ottaa jonkun haisevan kadulla elävän kodittoman viereesi nuhjaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näillä koiran kanssa nukkuvilla ole puhtaita petivaatteita. Eivät he välitä sellaisesta nautinnosta, kuin raikkaat lakanat. Haisevia koira on heille miellyttävämpi. Me ihmiset olemme erilaisia. Antaa jokaisen elää tavallaan.
Ja sitten ollaan me villakoiran omistajat, joilla on puhdas hyväntuoksuinen koira ja puhtaat raikkaat lakanat 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat on saastaisia, kuolaavat, haisevat ja lupsuttelevat persettään ja mielellään muidenkin persettä jos tilaisuuden saa...kissat on paljon siistimpiä kaveruksia :)
Eli koirat käyttäytyy kuin ihmiset. Onpa saastaista 😀
Jos myönnät olevasi yhtä saastainen kuin koira niin olette toisenne ansainneet.
Jos joku väittää, ettei ihmiset kuolaa, haistele toisiaan, ja nuole toistensa persettä, niin onneksi olkoon: elät ruusunpunaisessa pilvessä, ihan yksin.
Lupsutteletteko toistenne perseestä ulosteet pois? Meillä siihen käytetään käsisuihkua.
Jep jep
Nuorena nukkui sohvapöydän alla, myöhemmin sängyn alla. Ei ikinä sängyssä. Eikä pyrkinyt syliin, paitsi sairaana työnsi kuonon reidelle. Metsästyslinjan isompi spanieli. Vanhempana joutui ikävä kyllä toteamaan, että yksinäisyys on koirallekin onnettomuus.
Vierailija kirjoitti:
On. En ottaisi eläintä sänkyyn. Mutta jotkuthan pussailevatkin koiriaan. Hyi hyi.
No ei käydä. Kotona työskennellään. Ei ällötä yhtään. Aina ollaan terveitä
Vierailija kirjoitti:
Kaverin luona joskun tullut yövyttyä ja siellä ilmeisesti narttukoira nukkuu vierassängyssä. Kun veti mustan päiväpeiteen pois niin valkoisen peiton päällys oli ihan täynnä punaisia veriläiskiä koiran jäljiltä. Vähän ällötti ja piti pyytää uudet petivaatteet joissa niissäkin näkyi haaleita tahroja vaikka olivat pesty.
On meilläkin ollut leikkaamaton naaraskissa muttei se tuollaista menkkasotkua tehnyt koskaan vaikka aina nukkui sängyss?
Kissalla ei ole kuukautisia, vaan munasolut irtoavat parittelun yhteydessä.
Itse olen nukkunut 30 vuotta kissojen kanssa.
Minäkin olen koiran kanssa sängyssä, mies lisäksi, yhdessä nuollaan toistemme pyllyjä.