Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei suostu isyystestiin...lusikat jakoon?

Vierailija
12.01.2024 |

Meillä on 3v tyttö, ja koko ajan olen epäillyt että hän ei ole minun.

Nyt sitten olen alkanut enemmän painostamaan isyystestiin, mutta nainen vänkää että se on epäluottamuksen osoitus.

Kannattaako tällaisen takia erota?

Kommentit (268)

Vierailija
161/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän "raaka konsti"  tuo hiuksen nappaaminen, mutta itse tekisin sen.

Tulee itselle mielenrauha. Jos nyt lapsi sattuisi olemaan toisen tekemä, niin voi kysyä ammattilaiselta mitä tehdä.

Älä kuitenkaan kosta lapselle, jos sattuisi niin ikävästi että hän ei ole sinun siittämäsi

Pidä häneen edelleen yhteyttä tai kysy AMMATTILAISEN neuvoa miten toimia.

Mies saa mielenrauhan ja nainen menettää  miehensä. Ehkä hyvä niin, koska jos suhteessa ei ole luottamusta, joutaa sellainen suhde loppuakin.

Jokaisella on oikeus suhteeseen , jossa toiseen voi ja pystyy luottamaan. Tuollainen asia pitää sopia jo ennen kuin lasta aletaan tekemään, että pitääkö se sitten testata. Itse en suhteeseen alkaisi jossa ei tuon vertaa ole luottoa, että yhdessä tehty lapsi alkaa myöhemmin epäilyttämään.

Vierailija
162/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaisesta typerästä asiasta pitää vääntää vauvafoorumilla yhdeksättä sivua. Ap vaikuttaa kunnon aikaansaamattomalta 23v cuckilta Vantaalta

Asia menee tosiaan näin; ap nappaa hiuksen ja lähettää sen geenitestiin, joka maksaa jonkun 80-100e. Sieltä palaavasta tuloksesta riippuen sitten mietitään jatkotoimenpiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun naisten kommentit ja asenne miehiä ja isyyttä kohtaan on juuri se se syy minkä takia naisia vihataan tässä yhteiskunnassa. Se viha tulee näköjään ihan ansaitusti.

Kerrankin vihamies kertoo, miksi täällä palstalla viettää aikaansa jatkuvasti: hän vihaa naisia, ja hänen yhteiskunnassaan vihataan naisia. 

Ei se ihan väärässä ole tuon väitteensä kanssa. Naisia vihataan tässä meidänkin yhteiskunnassamme. Suosittelen kaikille tätä teosta:

CAROLINE CRIADO PEREZ

Näkymättömät naiset

Näin tilastot paljastavat miten maailma on suunniteltu miehille

https://www.wsoy.fi/kirja/caroline-criado-perez/nakymattomat-naiset/978…

Pohjaa tiukkaan faktaan ja dataan, ja on kyllä silmiä avaavaa settiä.

Vierailija
164/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvissa/tv-sarjoissa epäilevät isät teettävät testin salaa.

Mutta katson vain ulkomaisia ohjelmia. Eikö siis Suomessa voi teettää testejä ilman, että koko suku tietää?

Vierailija
165/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa teillä kotona olla kiva ilmapiiri.

Semmoinen kun nyt pettäjänaisen kanssa voi olla.

Vierailija
166/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloinhan on viisainta jakaa lusikat. Kaikki kun ei hakkaa vehkeitä yhteen kaikkien kanssa. Suhteessa joko on luottamusta tai ei ole. Valitse seurasi paremmin ja sellaisiin joihin voit luottaa.

--

Tutkimusten mukaan 85% lapsista on ns. käenpoikasia eli vieraan miehen siittämiä. Se osoittaa ettei naisiin oikeastaan voi luottaa.

Ihanko itse tutkit?

Vierailija
167/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia isyystestin tulisi olla pakollinen heti syntyneille lapsille. Päästäisiin tällaisesta paskasta ja naiset harkitsisivat tarkkaan kenelle  haaransa aukaisevat. On aika viheltää peli poikki naisten sikailulle.

Naiset näpärästi vetoavat 30-50€ kuluihin jotka tuosta tulisi. Se kuluhan muuttaisi koko dynamiikan kun synnytyksen kustannukset ovat vain 10 000€

Jo nämä kirjoitukset joissa puhutaan "kenelle haaransa  aukaisevat" kertoo kirjoittajasta, että on aika wt porukkaa on kyseessä. Normaali ihmisten ei tarvitse miettiä onko lapsi oma. 

Isyystestin voi sopia tehtäväsi jo ennen kuin lasta aletaan tekemään. Se on reilua, eikä se, että naista aletaan loukkaamaan vaatimalla testiä vuosien päästä. 

Vierailija
168/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi testiä ei voisi tehdä. 

Itse tulin nopeasti raskaaksi uudessa parisuhteessa. Vaikka lapsi oli suunniteltu ja toivottu, niin ehdotin testaamista, koska asuimme silloin töiden takia eri paikkakunnilla. Mies ei halunnut testiä. Lapsen synnyttyä testaamiseen ei olla palattu eikä ole kyllä tarvettakaan, koska lapsi on kopio isästään.

No jos teillä oli mahdollinen vaihtoehto, että isä olisi ollut joku muukin, totta kai testi on paikallaan. Ihan äidin itsensäkin hyvä tietää.

Mutta jos mies alkaa vakaassa, pitkäaikaisessa parisuhteessa yhdessä suunnitellun lapsen isyyttä arpoa, on taustalla aivan varmasti muutakin ongelmaa. 

Vierailija
169/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jonkun testi vaatimuksen takia on helppo erota niin väkisinkin tulee mieleen ettei naisella ole mitään tunteita, rakkautta miestään kohtaan. Ei tunteet voi muuten loppua kuin seinään.

Kuinkahan paljon otetaan vain joku minkä saa ilman mitään tunteita. Uhkaillaan heti erolla jos et tee niin tai näin. 

No loppuuhan ne miehenkin tunteet lapseen kuin seinään, jos testissä paljastuu ettei hän ole isä. 

Kuinkahan paljon otetaan vain joku minkä saa ilman mitään tunteita. Epäillään sitten milloin mistäkin kun ei niitä oikeita tunteita ole.

Vierailija
170/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille vaan tiedoksi, että niitä sylkitestejä saa nykyään kohtuullisen halvalla ja ne on suhteellisen luotettavia. Senkus testaatte isät lapsenne ja itsenne geenit niillä, niin ei tarvitse esittää mitään epäilyksiä kumppanille.

Vierailija
171/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ainakin sukulaisuus paljastuu, kun katselee valokuvia.

Itse olen tasan isoisoäitini näköinen. Valitettavasti myös sen tätini näköinen, jonka kanssa emme oikein tule juttuun.

Vierailija
172/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut seksiä yli kymmenen naimisissa olevan naisen kanssa. Jokainen ollut valmis suojaamattomaan seksiin ja moni sanonut että lapsi kanssani olisi haaveissa, moni myös olisi ollut jättämään miehensä jos olisin alkanut suhteeseen. Jostakin syystä mulle riitti seksi.

Voi jösses näitä palstauliskojen päiväunelmia. Täällä ne päivät päästään miettii, että ``oi jospa oisin alfa niin ihan varmasti tämmöistäkin tapahtuis, panisin ihan kaikkien miesten vaimoja ja ne halusi mun lapsen, ai että! Ihan varmasti alfoilla on tälleen, epistä että mulla ei oo!!!!``

Vierailija
173/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pariskunta on avioliitossa, kun lapsi syntyy, silloin ei tarvita lapsen tunnustamista, sillä aviomies katsotaan ilman muuta lapsen isäksi. Avoparien kohdalla täytyy isyys tunnustaa, mikä tietääkseni tapahtuu esim. lastenvalvojan luona. Joku on joskus maininnut, että sen voisi tehdä myös neuvolassa, mutta en tiedä. Jos nainen kieltää dna-testin ottamisen, herää tietenkin epäilys, että isä on joku muu kuin aviomies. Reiluinta on sallia testi. Parempi se nyt on tehdä kuin vasta aikuisena. Vaimo ei taida käsittää, että jossain tilanteessa sillä, onko lapsi biologinen vai ei, voi olla iso merkitys lääketieteellisesti, esim. elinsiirrossa tms. joskus tulevaisuudessa. Ja reiluahan on, että lapsen siittänyt maksaa elatuksen. 

Vierailija
174/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ole antanut miehen tunnustaa lapsiaan jotta saan itse päättää miten niiden kanssa toimin, ainoa vanhempi kun olen. Ei tulisi mikään isyystesti kuuloonkaan, nämä ovat minun lapsiani, kannattaa naiset tehdä kuten minä tein, niin ei tule tällaisis ongelmia.

Vierailija
175/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei suostu isyystestiin, niin se on selvä merkki siitä, että et ole sen kakaran isä. Jos olisit, niin nainen suostuisi siihen, koska tietää että sinä olet isä eikä pelkää, että totuus lapsen oikeasta isästä selviä sinulle.

Vierailija
176/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän "raaka konsti"  tuo hiuksen nappaaminen, mutta itse tekisin sen.

Tulee itselle mielenrauha. Jos nyt lapsi sattuisi olemaan toisen tekemä, niin voi kysyä ammattilaiselta mitä tehdä.

Älä kuitenkaan kosta lapselle, jos sattuisi niin ikävästi että hän ei ole sinun siittämäsi

Pidä häneen edelleen yhteyttä tai kysy AMMATTILAISEN neuvoa miten toimia.

Mies saa mielenrauhan ja nainen menettää  miehensä. Ehkä hyvä niin, koska jos suhteessa ei ole luottamusta, joutaa sellainen suhde loppuakin.

Jokaisella on oikeus suhteeseen , jossa toiseen voi ja pystyy luottamaan. Tuollainen asia pitää sopia jo ennen kuin lasta aletaan tekemään, että pitääkö se sitten testata. Itse en suhteeseen alkaisi jossa ei tuon vertaa ole luottoa, että yhdessä tehty lapsi alkaa myöhemmin epäilyttämään.

Minusta se on miehen oikeus tietää onko isä vai ei. Tuttavani maailma romahti juuri tällaisen kuvailemasi luottamuksen takia. Selvisi kymmenen vuoden kuluttua lapsen syntymästä, että isä olikin toinen mies. 

Miksi pitäisi sokeasti toiseen luottaa. 

Vierailija
177/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla ei ole salattavaa niin testaaminen on jopa hyvä asia. Jos minulla olisi salattavaa, niin tottakai vetoaisin luottamuksen puutteeseen. 

178/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyykyään 2 vuotta ole se raja, ettei isyyshuijausta enää saa pääsääntöisesti peruttua, vaan elarit joutuu maksamaan?

Joo kahden vuoden ikään mennessä pitää hakea isyyden kumoamista, jos on hakeakseen, mutta ei kai se päde sellaisessa tilanteessa, jos myöhemmin paljastuu, että toinen mies onkin isä.

Vierailija
179/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ainakin sukulaisuus paljastuu, kun katselee valokuvia.

Itse olen tasan isoisoäitini näköinen. Valitettavasti myös sen tätini näköinen, jonka kanssa emme oikein tule juttuun.

Minäkään en muistuta vanhempiani, mutta molempien isoäitien piirteet löytyvät vahvasti. Olen myös ilmetty isotätini! 

Luin ketjua uteliaisuudesta ja miettien, että elämä on joskus hirveän monimutkaista ja yllättävää. Eikö aloittaja ajettele muuta kuin biologiaa?

Vanhemmuus on myös sosiaalinen, emotionaalinen ja juridinen asia, pelkkä biologia ei vielä kenestäkään vanhempaa tee. Lisäksi aloittajan on syytä miettiä sitä lasta, ennen kaikkea sitä lasta. Nyt näyttää, että ajattelee vain itseään.

Vierailija
180/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsen isyyttä EI saa tutkia! Olen rehellinen ja loukkaannun muuten!

t. nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi