Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei suostu isyystestiin...lusikat jakoon?

Vierailija
12.01.2024 |

Meillä on 3v tyttö, ja koko ajan olen epäillyt että hän ei ole minun.

Nyt sitten olen alkanut enemmän painostamaan isyystestiin, mutta nainen vänkää että se on epäluottamuksen osoitus.

Kannattaako tällaisen takia erota?

Kommentit (268)

Vierailija
141/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia isyystestin tulisi olla pakollinen heti syntyneille lapsille. Päästäisiin tällaisesta paskasta ja naiset harkitsisivat tarkkaan kenelle  haaransa aukaisevat. On aika viheltää peli poikki naisten sikailulle.

Naiset näpärästi vetoavat 30-50€ kuluihin jotka tuosta tulisi. Se kuluhan muuttaisi koko dynamiikan kun synnytyksen kustannukset ovat vain 10 000€

Vierailija
142/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sellaisen mitään lupia tarvita. Jos toinen on täysin rehellinen, ja antaa tehdä sen. Itekin oon jo kauan epäillyt, ettei jo kuollut isäni saati äitini ole mun oikeet vanhemmat.vaikka täytän huomenna  48-v, se vaivaa mua edelleen ! Haluan vastauksen, muttei ole varaa testeihin.en ymmärrä ihmisiä, jotka kiistää kaiken, eivätkä anna tehdä testejä, jos ovat rehellisiä. Tee se salaa, jotenkin, kun se lapsi on sulla yksin edes hetkentilaa testi ja tee se, kun tilaisuus sen antaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan on viisainta jakaa lusikat. Kaikki kun ei hakkaa vehkeitä yhteen kaikkien kanssa. Suhteessa joko on luottamusta tai ei ole. Valitse seurasi paremmin ja sellaisiin joihin voit luottaa.

--

Tutkimusten mukaan 85% lapsista on ns. käenpoikasia eli vieraan miehen siittämiä. Se osoittaa ettei naisiin oikeastaan voi luottaa.

Vierailija
144/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloinhan on viisainta jakaa lusikat. Kaikki kun ei hakkaa vehkeitä yhteen kaikkien kanssa. Suhteessa joko on luottamusta tai ei ole. Valitse seurasi paremmin ja sellaisiin joihin voit luottaa.

--

Tutkimusten mukaan 85% lapsista on ns. käenpoikasia eli vieraan miehen siittämiä. Se osoittaa ettei naisiin oikeastaan voi luottaa.

Mistä sä ton tilaston vedit? Varmaan voi jossain Karibiassa pitää paikkansa, mutta Suomessa kytätään toisten yökyläilyjä aika tarkkaan. Ottaen huomioon että suuri osa lapsista näyttää isiltään oikea ei voi olla enempää kuin 30%.

Vierailija
145/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se luottamus meni jo kun lähdit tuollaista edes pyytämään. Vaikea sitä on tuosta enää palauttaa, todennäköisesti ne lusikat tulee menemään jakoon ennemmin tai myöhemmin. Mitä siihen isyystestiin tulee niin etkös sä sen saa teettää ihan ilman vaimosi lupaakin. 

Näin naisena voin sanoa että isyystesti tehdään jos mies haluaa varmistuksen isyydestä. Jos pistäisin asiassa vastaan niin todennäköisesti minulla sitten olisi jotain salattavaakin. Itse en makaa muiden kanssa, joten miksi tuohtua. Testillä voin osoittaa miten typeriä miehen epäilyt ovat olleet. Eri asia jos ap: n nainen onkin käynyt vieraissa. 

Minun luottamus mieheen kärsisi vakavasti tuollaisista epäilyistä, mutta tietenkin suostuisin testiin. Suorastaan tilaisin semmoisen pikatestin heti kotiin että saisi testata. Mutta en tiedä

Meilläkään mies ei ole penaalin terväin kynä ja alkoi kai kavereidensa puheita kuunnelleena (kertoneet ilmeisesti, miten pitää naista vähän  pitää varpailaan parisuhteessa) vaatia lasten testaamista. Miehellä ei ole mitään syytä epäillä,sillä olen vain käynnyt töissä ja  ollut kotona. Lenkillä saatan käydä ja talvella hiihtämässä, että kai sitä sitten  -20C pakkasessa olisi voinut ladulla  vierasta saada. 

Suostuin myös testiin,mutta pakko myöntää, että koskaan en enää voi miestäni arvostaa, ehkä oikeastaan rakastaakaan, koska kaikki tunteet miestä kohtaan kuolivat pois tuon loukkauksen myötä. Minua ei olisi mies voinut enää millään muulla tekemisellä pahemmin loukata, kuin , että ilman mitään syytä minua syytetään petoksesta, jota en ole tehnyt.

Seksi elämä kuoli siihen paikkaan , kuten koko muukin kumppanuus. Mies toki saa olla varma ilman testejäkin, että jos tähän huusholliin joskus vielä lapsi tulee, ettei se 100% varmuudella ole hänen. Nythän sitä voi sitten tehdä mitä vaan, kun jo syytettykin  asiasta . Koska totuus on se, että ilman vieraissa käyntiä lapsi ei voi olla muun, kuin oman miehen.

En vain voi katsoa  enää edes silmiin miestä, joka täysin perättömästi, ilman mitään syytä voi syyttää minua tuollaisesta asiasta.  Luottamus miestä kohtaan on ikiajoiksi mennyt ja nähtäväksi jää, mistä mies minua keksii seuraavaksi epäillä.

Vierailija
146/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja perimmäinen ongelma tässäkin skenaariossa on se, että yhteiskunnan pitäisi maksaa nämä isyystestit, ei tokikaan epäilevän isän. Käykö se isä itse vieraissa ja on nyt löytänyt hehkeämmän vaihtoehdon, ja yrittää nyt vaimoaan loukkaamalla saada tätä hoitamaan eron?

Tuskin se lapsi sinun on, eikös sen 'tekemisessä' olisi ollut sinulle ihan liikaa vaivaa.

Vierailija
147/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--

Mistä sait päähäsi, että jopa 15% lapsista olisi mukasen miehen, joka lasta omanaan  pitää :D

Eihän se pidä paikkaansa. Ymmärrät varmaan, että joka ikinen nainen haluaa tehdä lapsen jonkun muun, kuin aviomiehen kanssa. Avoimies  valitaan  aina sellainen, että sille EI missään nimessä haluta lasta tehdä.

Mitä järkeä olisi tehdä lapsi omalle miehelle, kun sen voi tehdä ihan kenelle muulle tahansa?????

Vierailija
148/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin hirveän vaikea kertoa naiselle tapailun alkuvaiheessa, että isyystesti on miehelle periaatteellinen kysymys, joten jokainen parisuhteessa syntyvä lapsi pitää testata? Miehet, saisiko tuohon teiltä vastauksen? Miksi te odotatte siihen asti, että nainen on raskaana tai pahimmillaan, kun lapsi on syntynyt?

Vierailija
149/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tietää olevansa isä. Mutta jos olisi ehdottanut testia olisi se tehty. Kuitenkin luottamus minun puolelta kuollut. Suhde loppu henkisesti.

Vierailija
150/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosta huolimatta on todella törkeätä viedä 3-vuotiaalta lapselta isä, jota hän on tottunut rakastamaan ja johon hän (puolisoiden välisestä epäluottamuksesta riippumatta) on tähän asti luottanut. Lapselta viedään siinä perusturvallisuus ja luottamus ihmisiin ylipäänsä. Tässä mielessä isyys ei riipu biologiasta, vaan ihmisyydestä.

No isällä on oikeus tietää onko isä vai ei. Onhan noita vanhempia kuollutkin joten lapset kyllä pärjää, vai syyllistätkö kuolleetkin ? 

olen tästä samaa mieltä, lapsi pärjää kyllä. Isä, jonka rakkaus lapseen on noinkin ehdollinen, joutaakin mennä. Lapsi ei menetä mitään, päinvastoin.

Vierailija
151/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sellaisen mitään lupia tarvita. Jos toinen on täysin rehellinen, ja antaa tehdä sen. Itekin oon jo kauan epäillyt, ettei jo kuollut isäni saati äitini ole mun oikeet vanhemmat.vaikka täytän huomenna  48-v, se vaivaa mua edelleen ! Haluan vastauksen, muttei ole varaa testeihin.en ymmärrä ihmisiä, jotka kiistää kaiken, eivätkä anna tehdä testejä, jos ovat rehellisiä. Tee se salaa, jotenkin, kun se lapsi on sulla yksin edes hetkentilaa testi ja tee se, kun tilaisuus sen antaa. 

Ei se geenitesti ole kallis 

Vierailija
152/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--

Sulla on nyt vanhaa ulitietoa. Mä sain juuri suurelta uligurulta telepaattisen tiedotteen, että luku on nykään 395,37 %. Päivitäpä Wordisi, bro.

Vierailija
153/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jonkun testi vaatimuksen takia on helppo erota niin väkisinkin tulee mieleen ettei naisella ole mitään tunteita, rakkautta miestään kohtaan. Ei tunteet voi muuten loppua kuin seinään.

Kuinkahan paljon otetaan vain joku minkä saa ilman mitään tunteita. Uhkaillaan heti erolla jos et tee niin tai näin. 

Siinä käy niin, että jos mies alkaa epäillä minun käyneen vieraissa jopa silloin, kun me yhdessä yritettiin lasta, niin väistämättä minä alan epäillä, mitä mies on tehnyt reissujensa aikana. Kun mies on lähtenyt parin viikon kalastusreissulle kavereineen, niin mitä siellä on touhuttu? Onko mies ollut oikeasti ylitöissä, kun on niin väittänyt? Mites ne saunaillat kaverin mökillä? Epäileekö mies minun touhunneen jonkun muun kanssa, kun hän ei ole ollut kotona?

Jatkuva epäily toisen tekemisistä ja sanomisista on henkisesti niin raastavaa, että minä en halua elää sellaisessa suhteessa. Se vaikuttaa kodin ilmapiiriin ja sitä myöten lapsiin. Suojellakseni omaa ja lasteten mielenterveyttä lähden epäterveestä suhteesta pois. Mies voi etsiä sitten naisen, johon luottaa paremmin kuin minuun.

Vierailija
154/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo ei oo mikään asia 

heti kun vikisi ekan kerran tilasin testit ja käskin tekemään. Parempi selvyys kuin ikuinen kirinä 

Vierailija
155/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan 2% lapsista on käenpoikasia. Jos vertaa todellista lukua ja edellisen väitteen kirjoittajan esiin tuomaa, alkaa väkisinkin pohtimaan syytä, miksi joku käyttää aikaansa trollatakseen ja vieläpä helposti tarkistettavalla tiedolla.

Selkein syy on naisviha. Yhtenä syynä voi pitää oman pahanolon levittämistä ympäriinsä. Mielenterveysongelmat.

Uskallan väittää, että vaikka vaimo olisi rakastanut ennen testiä miestään ja ollut uskollinen, niin harva liitto kestäisi loukkausta muuttumatta. Huvittavinta olisi, että todennäköisesti liitoissa, missä tunteita ei olisi tai vaimo olisi tunnekylmä, tilanne säilyisi ennallaan.

Vierailija
156/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Mistä sä ton tilaston vedit? Varmaan voi jossain Karibiassa pitää paikkansa, mutta Suomessa kytätään toisten yökyläilyjä aika tarkkaan. Ottaen huomioon että suuri osa lapsista näyttää isiltään oikea ei voi olla enempää kuin 30%.

Ei pidä paikkaansa yhtään missään. Maailmanlaajuisesti jotain 1-2 %, Suomessa vähemmän. Ja sitä vähemmän mitä ylempiin sosiaaliluokkiin tullaan.

Tää käenpoikahullu on vain vakiotrolli, ei siitä kannata välittää. Sivuutat vaan, meuhkatkoon omiaan kun sille tulee siitä näemmä niin hyvä mieli.

Vierailija
157/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kolmevuotiaasta lapsesta löydä mitään sinusta muistuttavia ulkoisia piirteitä, niin eihän se lapsi sinun ole. Tai lapsi on vaikka tummaihoinen ja sinä ja lapsen äiti kalkkilaivan kapteeneja. Ei siihen testiä tarvita. 

Vierailija
158/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosta huolimatta on todella törkeätä viedä 3-vuotiaalta lapselta isä, jota hän on tottunut rakastamaan ja johon hän (puolisoiden välisestä epäluottamuksesta riippumatta) on tähän asti luottanut. Lapselta viedään siinä perusturvallisuus ja luottamus ihmisiin ylipäänsä. Tässä mielessä isyys ei riipu biologiasta, vaan ihmisyydestä.

Ei hän Herranisä mikä naisen logiikka, fakta; mies ei rakasta toisen miehen siittämää jälkeläistä, varsinkin jos saa tietää sen jälkikäteen. Onko sinulta jäänyt jotain tässä elämässä oppimatta?

Vierailija
159/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän "raaka konsti"  tuo hiuksen nappaaminen, mutta itse tekisin sen.

Tulee itselle mielenrauha. Jos nyt lapsi sattuisi olemaan toisen tekemä, niin voi kysyä ammattilaiselta mitä tehdä.

Älä kuitenkaan kosta lapselle, jos sattuisi niin ikävästi että hän ei ole sinun siittämäsi

Pidä häneen edelleen yhteyttä tai kysy AMMATTILAISEN neuvoa miten toimia.

Naurattaa  nämä hiuksennappaajat, kun MyHeritage testin voi tilata kotiin, ottaa poskesta näyttee laittaa postiin ja kohta on sähköpostissa tulokset.

Lopettakaa turhat löpinät vaimon luvasta. Jos haluatte loukata vaimoanne pahimman kautta, ostakaa testi ja tehkää se. Kenenkään lupaa siihen ei tarvita.

Vierailija
160/268 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teet testin vaimosi haluaa erota, koska et luota häneen. Jos et tee testiä et luota vaimoosi ja haluat erota. 

Ero siis tulossa joka tapauksessa ja elareita maksat, vaikka isyystestin tulos olisi mitä. Ellet halua vuosia taistella oikeudessa kuten "Risto"

Niin tai sitten koko taistelu on ollut turhaa, ap on lapsen isä, on tuhonnut oman parisuhteensa ja lapselta perheen - ja maksaa elareita.

V*ttu mikä pälli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan