Nainen ei suostu isyystestiin...lusikat jakoon?
Meillä on 3v tyttö, ja koko ajan olen epäillyt että hän ei ole minun.
Nyt sitten olen alkanut enemmän painostamaan isyystestiin, mutta nainen vänkää että se on epäluottamuksen osoitus.
Kannattaako tällaisen takia erota?
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosta huolimatta on todella törkeätä viedä 3-vuotiaalta lapselta isä, jota hän on tottunut rakastamaan ja johon hän (puolisoiden välisestä epäluottamuksesta riippumatta) on tähän asti luottanut. Lapselta viedään siinä perusturvallisuus ja luottamus ihmisiin ylipäänsä. Tässä mielessä isyys ei riipu biologiasta, vaan ihmisyydestä.
Ai se tässä nyt on törkeää? 😅😅😅
Tekopyhyys huipussaan, taas! 😂😂
Ei ole ollenkaan törkeää että nainen paneskelee muiden kanssa miehen selän takana, ja sitten huijaa miehen luulemaan olevansa isä, vaikka elättää toisen miehen pentua? 🤔🤔🤔🤔
Aivan uskomatonta mentaaliakrobatiaa taas palstanaisilta!
No äitiä voi lapsi syyttää jos isä lähtee pois tuollaisen jälkeen.
Aivan uskomatonta miten täällä ainoastaan miestä syyllistetään
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsi ympäri vuoden verrattain päivettynyt?
:D ja kiharat kuin alakerran Ahmedilla. Omassa suvussa kun on tuo hiuslaatu ollut aina suorempi.
Vierailija kirjoitti:
Olisin eronnut heti, jos lapsieni isä olisi vaatinut isytstestiä, olisi sen verran suuri luottamuksen puutteen osoitus. Enkä olisi suostunut testiin.
Ja lasteni isä on 100% heidän isänsä.
Itse suostuisin testiin, tietenkin. Niin tekee jokainen, jolla ei ole salattavaa.
Tulosten tultua eroaisin, tietenkin. Niin tekee kuka tahansa rehellinen ihminen, jota puoliso epäilee pettämisestä ilman perusteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilua olisi jos testi olisi rutiini toimenpide heti synnytys laitoksella kaikille .
Yleensä kyllä vauva näyttää ilmeiseltä isältään vastasyntyneenä .Naiset raivokkaasti yhteisrintamassa vastustavat tuollaisen testauksen käyttöön ottoa. Miksi he vasustavat niin kiivaasti? Sitä voi vain arvailla...
Minun puolestani voitaisiin perustaa isyysrekisteri, jossa olisi jokaisen miehen dna. Kaikki lapset testattaisiin ja rekisteristä löytyisi isä. Näin yksikään lapsia siittänyt ei pääsisi luistelemaan elatusvelvollisuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti ymmärrä miksi et voi hankkia vaikka sellaista myheritagen pakettia ja testata itsesi ja lapsesi? Tosin nyt olet jo varmaan onnistunut tuhoamaan suhteen naiseen asian takia.
Ei tietenkään voi koska tätä tapahtumaa ei ole olemassa kuin trollin mielikuvituksessa.
Sinuna tekisin testin salaa niin ei tarvi tapella asiasta. Jos lapsi ei ookkaan sun niin paukautat sitten jonain iltana vaimolle että nyt pistetään lusikat jakoon ja sinusta tulee yh. Tai painu biologisen isukin luo. Ei ole aloittajan huoli siinä että mitä lapsi siitä tuumaa. Vika olisi tässä tapauksessa valheellisen puolison. En ole mies.
Tilaa my heritage testit ja rekisteröi ne sun nimiin. Tee test sulle ja lapselle. Tehdään posken sisäpuolelta. Saat tulokset noin kuukuden kuluttua. On luotettava, olen itse tehnyt.
Mies kertoo ennen lapsen yrittämistä, että ihan periaatteesta toivoo isyystestin tekemistä lapsen synnyttyä -> ok
Mies lapsen synnyttyä käy epäluuloiseksi, vatvoo asiaa kolme vuotta, kitisee ja painostaa, mutta ei saa aikaiseksi teettää sitä testiä itsenäisesti -> ei ok
Vierailija kirjoitti:
Mies kertoo ennen lapsen yrittämistä, että ihan periaatteesta toivoo isyystestin tekemistä lapsen synnyttyä -> ok
Mies lapsen synnyttyä käy epäluuloiseksi, vatvoo asiaa kolme vuotta, kitisee ja painostaa, mutta ei saa aikaiseksi teettää sitä testiä itsenäisesti -> ei ok
Mielenterveys alkaa usein rakoilemaan elämänmuutosvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Tilaa my heritage testit ja rekisteröi ne sun nimiin. Tee test sulle ja lapselle. Tehdään posken sisäpuolelta. Saat tulokset noin kuukuden kuluttua. On luotettava, olen itse tehnyt.
No millaiset tulokset tuli?
Naisen pitää suostua testiin eikä saa vetää herneitä nenään sen takia. Nykyajan naiset voi hankkiutua raskaaksi helpostikin muiden kuin miehensä kanssa. Ja on tutkittu että moni lapsi ei ole biologisen isänsä oma. Kyllä jokainen fiksu nainen suostuu testeihin sillä ei siinä mitään menetäkään jos on rehellinen.
Hemmetin vaikea olisi jatkaa parisuhdetta, jos kävisi ilmi että mies on vuosikausia hautonut tuollaisia epäilyksiä ja epäluottamusta. Testin saisi tietenkin tehdä jos haluaa, siihen en puuttuisi millään tavalla, mutta vaikea olisi tuon tason luottamuspulasta selviytyä. Herättäisi vahvasti omat epäluulot myös.
Toki eri asia jos jotain syytä epäilyksille oikeasti olisi, mutta silloin se testi olisi tietenkin kannattanut tehdä jo heti eikä vuosien päästä?
Minun ex teki testit eron jälkeen. Sanoi sitten että on pahoillaan epäilyistään. Minusta hyvä että teki. Lapset niistä epäilyistä olisi eniten kärsinyt.
Vierailija kirjoitti:
Minun ex teki testit eron jälkeen. Sanoi sitten että on pahoillaan epäilyistään. Minusta hyvä että teki. Lapset niistä epäilyistä olisi eniten kärsinyt.
Lapset siitä tosiaan eniten kärsii, ja siksi on tosi väärin ettei testiä ole tehty heti jos kerran epäilyksiä on. Eikä siinä tarvitse mitään vaimon lupaa odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitää suostua testiin eikä saa vetää herneitä nenään sen takia. Nykyajan naiset voi hankkiutua raskaaksi helpostikin muiden kuin miehensä kanssa. Ja on tutkittu että moni lapsi ei ole biologisen isänsä oma. Kyllä jokainen fiksu nainen suostuu testeihin sillä ei siinä mitään menetäkään jos on rehellinen.
Sinä et voi määrätä mistä joku vetää herneet nenään ja mistä ei. Ihan jokainen voi päättää parisuhteensa syystä tai toisesta tai ilman syytä, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset siitä tosiaan eniten kärsii, ja siksi on tosi väärin ettei testiä ole tehty heti jos kerran epäilyksiä on. Eikä siinä tarvitse mitään vaimon lupaa odottaa.
Jotenkin tuntuu, että ap:n kaltaiset miehet odottavat, että se lapsen äiti hoitaa sen testaamisen isän puolesta ja tumput suorina odottaa, milloin se vaimo hoitaa homman ja vänisee palstalla, kun vaimo ei muka suostu testeihin.
Ennen vanhaan "väärät isät" olivat paljon yleisempiä, kun ehkäisyvälineet oli heikkoja/niitä ei ollut ja lapsia syntyi paljon. Nykyään ne perheen 1,35 lasta ovat tarkkaan suunniteltuja ja alkuunpantuja.
Juu en loukkaantunut ollenkaan. Ei käynyt mielessäkään että olisi lupani tarvinnut. Erottiin ihan muista syistä kuin uskottomuudesta. Liitossa ei koskaan kyseenalaistanut isyyttään. Ajattelin että jos nyt sai mielenrauhan ajatuksiinsa niin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen aplle eroa. Saa ainakin vaimo mahdollisuuden terveempään parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa teillä kotona olla kiva ilmapiiri.
Ei olisi ensimmäinen kerta kun lapsi on pistetty alulle toisen miehen kanssa.
Eikä ainoa kerro kun lapsi on pistetty alulle vihittyä vaimoa pettäen eli tehty huor sori halla-ahot. Meinasin vahingossa kirjoittaa nimen, niin kuin se pitäisi olla eli huor..aho
No ainakaan ei joudu 18 vuotta elättämään toisen miehen kakaraa tietämättään.
Mieti millainen tragedia kun 18 vuotta elätät käenpoikaa ja sitten saat tietää asiasta...Siinä jää naisen pettämiset kaukaiselle kakkossijalle.