Nainen ei suostu isyystestiin...lusikat jakoon?
Meillä on 3v tyttö, ja koko ajan olen epäillyt että hän ei ole minun.
Nyt sitten olen alkanut enemmän painostamaan isyystestiin, mutta nainen vänkää että se on epäluottamuksen osoitus.
Kannattaako tällaisen takia erota?
Kommentit (268)
Testin saa vaikkei äiti suostu. Ehkä haluaa suojella lasta neuloilta ja pelottavilta testitilanteilta. Vai millä se otetaan ja miten, missä. Ei kotona? Sitten on ne sukutestipakkaukset, jotka ei virallisia.
Vierailija kirjoitti:
Siis..? Oletko kuitenkin tunnustanut isyyden lapsen syntyessä?
Minusta voit vaatia isyystestiä totta kai, mutta en tiedä, vaikuttaako se tässä kohden enää ainakaan suoraan juridisesti asemaasi lapsen isänä? Toki biologisesta isyydestä siinä saa selvyyden.
No jos se muksu ei ole AP:n niin minä ainakin miehenä lopettaisin lapsen näkemisen ja elarit siihen. Muuttaisin viroon.
Vierailija kirjoitti:
Erosta huolimatta on todella törkeätä viedä 3-vuotiaalta lapselta isä, jota hän on tottunut rakastamaan ja johon hän (puolisoiden välisestä epäluottamuksesta riippumatta) on tähän asti luottanut. Lapselta viedään siinä perusturvallisuus ja luottamus ihmisiin ylipäänsä. Tässä mielessä isyys ei riipu biologiasta, vaan ihmisyydestä.
Ai se tässä nyt on törkeää? 😅😅😅
Tekopyhyys huipussaan, taas! 😂😂
Ei ole ollenkaan törkeää että nainen paneskelee muiden kanssa miehen selän takana, ja sitten huijaa miehen luulemaan olevansa isä, vaikka elättää toisen miehen pentua? 🤔🤔🤔🤔
Aivan uskomatonta mentaaliakrobatiaa taas palstanaisilta!
Vierailija kirjoitti:
Erosta huolimatta on todella törkeätä viedä 3-vuotiaalta lapselta isä, jota hän on tottunut rakastamaan ja johon hän (puolisoiden välisestä epäluottamuksesta riippumatta) on tähän asti luottanut. Lapselta viedään siinä perusturvallisuus ja luottamus ihmisiin ylipäänsä. Tässä mielessä isyys ei riipu biologiasta, vaan ihmisyydestä.
eli lapsena kidnapattua ei saa palauttaa vanhemmilleen?
Vierailija kirjoitti:
Se luottamus meni jo kun lähdit tuollaista edes pyytämään. Vaikea sitä on tuosta enää palauttaa, todennäköisesti ne lusikat tulee menemään jakoon ennemmin tai myöhemmin. Mitä siihen isyystestiin tulee niin etkös sä sen saa teettää ihan ilman vaimosi lupaakin.
Näin naisena voin sanoa että isyystesti tehdään jos mies haluaa varmistuksen isyydestä. Jos pistäisin asiassa vastaan niin todennäköisesti minulla sitten olisi jotain salattavaakin. Itse en makaa muiden kanssa, joten miksi tuohtua. Testillä voin osoittaa miten typeriä miehen epäilyt ovat olleet. Eri asia jos ap: n nainen onkin käynyt vieraissa.
Olisin eronnut heti, jos lapsieni isä olisi vaatinut isytstestiä, olisi sen verran suuri luottamuksen puutteen osoitus. Enkä olisi suostunut testiin.
Ja lasteni isä on 100% heidän isänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin asiaan se ero on nyt ratkaisu?
Siihen ettei enää tartte toisen miehen kanssa pettämällä tehtyä ipanaa?
Entäs jos tulee toinen lapsi samalla kaavalla, luottamus, olisiko sitä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se luottamus meni jo kun lähdit tuollaista edes pyytämään. Vaikea sitä on tuosta enää palauttaa, todennäköisesti ne lusikat tulee menemään jakoon ennemmin tai myöhemmin. Mitä siihen isyystestiin tulee niin etkös sä sen saa teettää ihan ilman vaimosi lupaakin.
Näin naisena voin sanoa että isyystesti tehdään jos mies haluaa varmistuksen isyydestä. Jos pistäisin asiassa vastaan niin todennäköisesti minulla sitten olisi jotain salattavaakin. Itse en makaa muiden kanssa, joten miksi tuohtua. Testillä voin osoittaa miten typeriä miehen epäilyt ovat olleet. Eri asia jos ap: n nainen onkin käynyt vieraissa.
Ja hakuat jatkaa elämää kuin ei mitään noin typerän miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Testin saa vaikkei äiti suostu. Ehkä haluaa suojella lasta neuloilta ja pelottavilta testitilanteilta. Vai millä se otetaan ja miten, missä. Ei kotona? Sitten on ne sukutestipakkaukset, jotka ei virallisia.
Ainakin minun mieheni oli testauttanut isyytensä dna-testillä ilman lapsen äidin lupaa. Tämä lapsen äiti kun oli yöpynyt milloin missäkin.
Paha tilanne,koska luottamus on mennyt tehtiin kummin päin vaan.Eli ei taida olla toivoa jatkosta onnellisena perheenä.
Jätä se emakko. Teki katalan tempun sulle.
Oma mies saisi teettää testin halutessaan, miten nyt haluaa asian hoidettavan. Itse en testien eteen tee yhtään mitään. Parisuhteen perusta on luottamus ja jos sitä ei ole, ei ole parisuhdettakaan, joten ottaisin eron. Jos miehelle isyystesti olisi ollut periaatteellinen asia, niin hän olisi varmaan kertonut sen siinä vaiheessa, kun lapsista ensimmäisiä kertoja puhuttiin.
Mitä sä vaimolta kyselet, teetä itse se testi. Täytyykö naisen tämmöinenkin asia hoitaa teidän puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollenkaan törkeää että nainen paneskelee muiden kanssa miehen selän takana, ja sitten huijaa miehen luulemaan olevansa isä, vaikka elättää toisen miehen pentua? 🤔🤔🤔🤔
Näin on.
Ja naiset massoittain alapeukuttamassa tätäkin totuutta.
Aikamoista 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ja rehellisyys... Testi voisi olla aina automaattisesti tapahtuva osapuolten mielipiteistä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuako ei haittaa yhtään, että miehesi epäilee sinun silti käyvän vieraissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun mieheni oli testauttanut isyytensä dna-testillä ilman lapsen äidin lupaa. Tämä lapsen äiti kun oli yöpynyt milloin missäkin.
No miten kävi? Oliko miehesi lapsen isä vai ei?
Vierailija kirjoitti:
No isällä on oikeus tietää onko isä vai ei. Onhan noita vanhempia kuollutkin joten lapset kyllä pärjää, vai syyllistätkö kuolleetkin ?
Nainen? Tämä kertoo, että aloitus on provo. Jos olisi totta, aloittaisit vaimo, puoliso...
Kyllä mä eroasin jos mies pyytäisi isyystestiä. Testin toki antaisin tietysti tehdä, ja siinähän makselee epäluuloinen elarit lapsistaan jotka itse tiedän 100% varmuudella olevan hänen.