Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: epäilisittekö pettämistä tässä tilanteessa?

Vierailija
12.01.2024 |

Jos löydät miehen erektiolääkelevyn josta otettu useampia, vaikka varmuudella kanssanne ei noin montaa kertaa ole oltu?

Kommentit (240)

Vierailija
61/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä tohon nyanssirunkkaricaseen, jos mies kerran tykkää runkata kondomin kanssa, niin eikös se olisi sitten ihan "sallittu juttu", miksi kortsuja pitäisi piilotella? Ja luulisi että niitä sitten reilusti kotiinkin osteltaisiin.

Minä en ole kysynyt mieheltä, miltä se tuntui ja tuleeko siitä uusi harrastus.

Moni luuli, että hän tekee sitä yhtenään? Ei tee. Mutta varmaankin siinä tilanteessa

a) koki sen helpoksi vaihtoehdoksi kylässä

b) tai, kun kerta oli tilaisuus, halusi kokeilla, muttei välttämättä ota tavaksi

Siis tosi vaikeeta ymmärtää tämmöstä.

Vierailija
62/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tilanteita kotona, että olisi ottanut pilsun ja seksi sitten jäänytkin väliin. Että kun puuhia on ehdottanut nuo pari kertaa, niin silloin toteutunut tunnin sisään, mikä näyttää olevankin lääkkeen aikahaarukka.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naiseltasi olet löytänyt levyn? Onhan se hieman epäilyttävää. Voihan sitä toki nainenkin käyttää itse ja ihan huvikseenkin.

Vierailija
64/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä tohon nyanssirunkkaricaseen, jos mies kerran tykkää runkata kondomin kanssa, niin eikös se olisi sitten ihan "sallittu juttu", miksi kortsuja pitäisi piilotella? Ja luulisi että niitä sitten reilusti kotiinkin osteltaisiin.

Moni luuli, että hän tekee sitä yhtenään? Ei tee. Mutta varmaankin siinä tilanteessa

b) tai, kun kerta oli tilaisuus, halusi kokeilla, muttei välttämättä ota tavaksi

Kannattaisi ehkä kysyä. Uskotko myös, että maapallo on litteä? 

Vierailija
65/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokeilla vaikutusta ensin itsekseen, niin miksi kaksi kertaa? Kuulostaa pervolta.

Vierailija
66/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä, mitä tekisin sillä tiedolla. Oliko kumin kanssa hyvä iso-O vai ei? Vedätkö jatkossa Näkkiin vai Nessuun?

Ei se muuttaisi mitään. Varmaan itse kukin on tehnyt asioita, jotka on tehty mutta jotka ei tule tavaksi.

Mutta annetaan nyt herranjestas AP:lle puheenvuoro.

Vierailija
67/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä, mitä tekisin sillä tiedolla. Oliko kum

🙉🙊🙈

Vierailija
68/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijien kannattaisi tajuta, että jos kuvioissa on kortsut tai siniset pillerit, naiset mielellään laskee käytetäänkö niitä vain hänen kanssaan. Jo piilossa pitäminen herättää epäilyksiä, ei ole avoimet kortit.

Vierailija
69/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin toi "mieheni masturboi äitinsä luona kortonki päällä, miksi ette ymmärrä nyansseja" vedättää täällä jengiä. Komedia on saanut uuden tähden. 

Jatkaisitko tsoukkia vielä, että mihin se mies sotkua ja huomiota herättämättä hävitti käytetyt kortongit siellä äidin luona? Sekajätteisiin keittiössä?

(Laittaa kortongin roskiin äidin nähden)

-Kato äiti, en sotkenut lakanoita!

- Olet sä eri kiva ja etevä poika, äiti on niin ylpeä susta.

Vierailija
70/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijien kannattaisi tajuta, että jos kuvioissa on kortsut tai siniset pillerit, naiset mielellään laskee käytetäänkö niitä vain hänen kanssaan. Jo piilossa pitäminen herättää epäilyksiä, ei ole avoimet kortit.

Laskee niitä miehetkin.

Minua jäi mietityttämään se, että ilmeisesti ap:n ja miehen välinen seksielämä on kuollut eikä asioista oikein puhuta. Mitä mies tekee, jos teet aloitteen seksiin, ap? Kauanko seksittömyyttä on kestänyt?

Vierailija
71/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että hän olisi käyttänyt lääkkeitä käsitouhuihin yksinään?

Kyllä minä noin kokeilin vieläkö toimii, kun vaimon kanssa ei päässyt testaamaan. Silti osa paketista vanhentui.

Vierailija
72/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimon tulee uskoa enemmän miehensä puhetta kuin omia silmiään!

Vierailija
73/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä epäilisin. Kuka mies niitä huvikseen ottaa. Niitä otetaan silloin kun on tarve eli seksiä tiedossa. 

Riippuu lääkkeestä ja annostuksesta.

Vierailija
74/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillähän kävi niin, että löysin miehen tavaroista kortonkipaketin, josta 2/5 oli käytetty. Meillä ei käytetä kortonkeja, ja kortongeissa oli päiväys pitkälle voimassa.

Halusin sitten keskustella aiheesta, koska tilannehan näytti suoraan sanoen pahalta. No kävi sitten ilmi, että ne oli ostettu vuosi sitten yhteiseen tarpeeseen (joita ei kuitenkaan käytetty), ja että mies oli sitten alkanut käyttää niitä itseensä vieraillessaan kotopuolessaan, ettei aiheuta sotkua (tämä on fakta, en tarvitse spekulaatiota tähän).

Että neuvo tulee tässä: aina kannattaa nukkua yön yli ja sitten suoraan kysyä.

Jätti vaan sanomatta, että se sotku syntyy, kun panee kotikulmillaan teiniaikaista eksäänsä.

Ai että sä olet tyhmä, kaikella rakkaudella. Sinua on petetty. Usko pois. 

Vierailija
75/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin toi "mieheni masturboi äitinsä luona kortonki päällä, miksi ette ymmärrä nyansseja" vedättää täällä jengiä. Komedia on saanut uuden tähden. 

Jatkaisitko tsoukkia vielä, että mihin se mies sotkua ja huomiota herättämättä hävitti käytetyt kortongit siellä äidin luona? Sekajätteisiin keittiössä?

(Laittaa kortongin roskiin äidin nähden)

-Kato äiti, en sotkenut lakanoita!

- Olet sä eri kiva ja etevä poika, äiti on niin ylpeä susta.

🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
76/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh kaikki pitkäaikaistyöttömät (kyllä ne kuppilat pian avautuvat pääsette kaljottelemaan muiden urpojen kanssa) ja teinit palstailee. Ei tästä kiinnostavaa keskustelua saa aikaan. 

Vierailija
77/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut aloitteellinen puuhiin, mutta se on onnistunut huonosti parin vuoden ajan, eikä mies enää ollut edes halukas yrittämään, turhautui aina. Nyt lääkärireissun jälkeen on siis tehnyt aloitteen tuon kaksi kertaa, enkä ole tietenkään kieltäytynyt. En tiedä miksei ole halunnut kertoa hakeneensa lääkkeet.

Ap

Vierailija
78/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämä perinteinen vastaus, että jos kumppani epäilee toista pettämisestä niin on itse jo pettänyt tai harkinnut asiaa? Vai päteekö se vain tilanteisiin, joissa mies epäilee pettämistä?

Vierailija
79/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika tässä keskustelussa on?

Vierailija
80/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tämä perinteinen vastaus, että jos kumppani epäilee toista pettämisestä niin on itse jo pettänyt tai harkinnut asiaa? Vai päteekö se vain tilanteisiin, joissa mies epäilee pettämistä?

Ota huomioon, että tässä ei ole kyse mistään perstuntumasta (mikä voisi ollakin omien tunteiden toiseen projisoinnin seurausta), vaan konkreettisista johtolangoista, jotka kannattaa nostaa pöydälle.

Ei siis oikein sovi tähän AP:n nykytilanteeseen.

t. Sinisilmä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi