Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: epäilisittekö pettämistä tässä tilanteessa?

Vierailija
12.01.2024 |

Jos löydät miehen erektiolääkelevyn josta otettu useampia, vaikka varmuudella kanssanne ei noin montaa kertaa ole oltu?

Kommentit (240)

Vierailija
41/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi olla NOIN sinisilmäinen. =D 

Olen yöpynyt vanhemmillani monta kertaa ja usein veivannut hanskaan ilman että kertaakaan olisi ollut kortsuille tarvetta, enkä ole lakanoihinkaan pyyhkinyt. 

Sooloseksi kortsun kanssa on järjetön ajatus. Hankalaa, tunnotonta, jne. Kai sen jokainen yhden kerran teininä kokeilee, todetakseen että ei mitään järkeä.   

Vierailija
42/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitakin kommentteja lukiessa huomaan miten sinisilmäisiä ihmiset ovat. Useampaa voisi sahata silmään 6-0. 

Miten niin useampaa? Eiköhän täällä ole tyyliin kaikki hyökänneet vain mua vastaan.

Nauttikaa vaan päivädraamastanne, sitähän te haluatte nähdä. Te ette osaa lukea mitään muuta kuin mitä teille syöttää, ette kovin hyvin sitäkään.

Aika uskomatonta, että 2024 on vielä näin putkinäköistä porukkaa internetissä. Enkä mä tarkoita, ettekö saisi olla eri mieltä. Vaan se, että te vedätte rankkoja johtopäätöksiä jostain kymmenen rivin viestistä. Yhyy en salee tunne miestäni paremmin kuin te...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joitakin kommentteja lukiessa huomaan miten sinisilmäisiä ihmiset ovat. Useampaa voisi sahata silmään 6-0. 

Miten niin useampaa? Eiköhän täällä ole tyyliin kaikki hyökänneet vain mua vastaan.

Nauttikaa vaan päivädraamastanne, sitähän te haluatte nähdä. Te ette osaa lukea mitään muuta kuin mitä teille syöttää, ette kovin hyvin sitäkään.

Aika uskomatonta, että 2024 on vielä näin putkinäköistä porukkaa internetissä. Enkä mä tarkoita, ettekö saisi olla eri mieltä. Vaan se, että te vedätte rankkoja johtopäätöksiä jostain kymmenen rivin viestistä. Yhyy en salee tunne miestäni paremmin kuin te...

En minä sinua tarkoittanut. 

Vierailija
44/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pöljä uskoo että mies ostaa kortsuja ettei sotke? Ääliö 😂

Hohhoijaa. Käsitelläänkö tässä nyt AP:n ongelmaa vai mun jo ratkaistua esimerkkitapausta?

Ei mies ostanut eikä osta niitä sitä varten, vaan hänellä oli ne jo valmiiksi jääneet käteen tunnetusta syystä x ja päätti sitten käyttää niitä pois.

Olen maailman hyväuskoisin hölmö. Ja tämä sai minut nauramaan ääneen. Että aika pahasti on sinulla asiat.

Luuletko, että lähden tähän vuodattamaan koko elämäntarinaa, jotta sinäkin tajuaisit kaikki pikku nyanssit, joiden takia minä uskon tätä? Opettele vähän lukutaitoa täällä internetissä, äläkä ole niin omien mustavalkolasiesi vietävissä.

Miten tää mies perustelee, ettei käyttänyt talous/vessapaperia kuten kaikki muut miehet?

Vierailija
45/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, mies on pari kk sitten käynyt lääkärin vastaanotolla. Tiedän tämän, vaikken tiedäkään mitä siellä on puhuttu tai mitä lääkkeitä määrätty. Vällyjen välissä on oltu tuon jälkeen kaksi kertaa. Arvailin, että e-lääkkeitä on hankkinut, koska touhu onnistui täysin ongelmitta, toisin kuin aiemmin parin vuoden aikana. En silti kysynyt asiasta eikä hän kertonut. Tänään löytyi tyhjä levy. Neljälle paikka, minun kanssa nuo kaksi kertaa.

Enkä usko, että tuplana heti alkuun olisi noita käyttänyt. Netin mukaan yksi 50mg päivässä saisi ottaa.

Vierailija
46/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä, mies on pari kk sitten käynyt lääkärin vastaanotolla. Tiedän tämän, vaikken tiedäkään mitä siellä on puhuttu tai mitä lääkkeitä määrätty. Vällyjen välissä on oltu tuon jälkeen kaksi kertaa. Arvailin, että e-lääkkeitä on hankkinut, koska touhu onnistui täysin ongelmitta, toisin kuin aiemmin parin vuoden aikana. En silti kysynyt asiasta eikä hän kertonut. Tänään löytyi tyhjä levy. Neljälle paikka, minun kanssa nuo kaksi kertaa.

Enkä usko, että tuplana heti alkuun olisi noita käyttänyt. Netin mukaan yksi 50mg päivässä saisi ottaa.

En ole ap mutta yleensä yksi niitä alussakin otetaan. Antibiootit ovat eri juttu. 

Vierailija
47/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin kyllä.

Vierailija
48/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toi "mieheni masturboi äitinsä luona kortonki päällä, miksi ette ymmärrä nyansseja" vedättää täällä jengiä. Komedia on saanut uuden tähden. 

Jatkaisitko tsoukkia vielä, että mihin se mies sotkua ja huomiota herättämättä hävitti käytetyt kortongit siellä äidin luona? Sekajätteisiin keittiössä?

Vierailija
49/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko, mitä uskot. Sinähän sen petturin kanssa elät. Mutta onhan tuo nyt niin huono selitys, että ihan naurattaa. 

Vierailija
50/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä on kokeillut itsekseen miten ne pelaa. Itse kokeilisin. 

Vierailija
51/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sun miehelle on ekaa kertaa määrätty erektiolääkkeet, niin en olis vielä huolissani. Varmaan halunnut kokeilla ensin miten vaikuttaa, ennen kun on sun kanssa sänkyyn hypännyt.

Vierailija
52/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä epäilisin ja vahvasti. Yksi ylimääräinen menisi vielä siihen, että on halunnut kokeilla yksinään toimiiko ne, ennen kuin kokeilee sinun kanssa. Vielä enemmän epäilyttää se, miksi on nyt vasta hakenut lääkkeet, jos ongelma on ollu olemassa jo vuosia, ja miksei ole kertonut sinulle että aikoo niitä hakea tai on niitä saanut. Tuskinpa on sinua varten hankittu, pahoittelut. Toivottavasti saat enemmän todisteita. 

Vierailija
53/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olisin mies ja hankkisin erektiolääkkeen, niin ihan mahdollisesti saattasin haluta testata sitä myös rauhassa itsekseni. Ei kaikki varmaan halua olla niin kuin jossain leffassa, että pilleri poskeen ja HAAA miekka ojossa tositoimiin. On ehkä halunnut tunnustella asiaa ja vaikutusta.

Mutta siis eihän kukaan muu ajattele näin kuin minä. Kaikki on vain suoraviivaista pettämistä.

Ota puheeksi.

Vierailija
54/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vahingossa ostettu kortsuja, mutta ne on kumminkin pakattu tarkoituksella mukaan kun on lähdetty kotipuoleen yökyläilemään? 😄

Luultavasti mies sai ne ilmaisnäytteenä marketissa olleelta konsulentilta. Siellä kotikulmilla. Laski sitten ne kauppamatkan jäljeen vierashuoneen yöpöydälle. 

Se varmaan on totta, että tuon naisen seksiaddikti mies ei voi jättää penistään rauhaan edes vuorokaudeksi, että siltä osin tarina on uskottava.

Vierailija
55/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun mies on toiveikkaasti välillä ottanut nappia mutta seksiä ei sitten ole ollutkaan. Ainakin jotain lääkkeitä pitää ottaa noin 30min ennen. 

Vierailija
56/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet menee kotikotiinsa veivaamaan, vaikka kumppanin kanssa saa oikeaa? Noh, vierasta kai se tavallaan se oma touhuaminen pokea katsoen on. Tai siis ei kumppani ehkä antaisi sitä yhteisessä kodissa tehdä. Mutta mihin sitä sitten tarvitaan, en tiedä.

Vierailija
57/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tohon nyanssirunkkaricaseen, jos mies kerran tykkää runkata kondomin kanssa, niin eikös se olisi sitten ihan "sallittu juttu", miksi kortsuja pitäisi piilotella? Ja luulisi että niitä sitten reilusti kotiinkin osteltaisiin.

Vierailija
58/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet menee kotikotiinsa veivaamaan, vaikka kumppanin kanssa saa oikeaa? Noh, vierasta kai se tavallaan se oma touhuaminen pokea katsoen on. Tai siis ei kumppani ehkä antaisi sitä yhteisessä kodissa tehdä. Mutta mihin sitä sitten tarvitaan, en tiedä.

Jotain rajaa :D Siis miksi miehet käy tapaamassa kaukana asuvia lähisukulaisiaan?

No siis tietenkin pokea katsomaan ja veivaamaan. Ihan varttavasten. huh.

Vierailija
59/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Elämäntarinasi selittänee sen, että sinut on lapsesta asti aivopesty uskomaan mitä mielipuolisimpia asioita ja mies sitten jatkaa samaa kaasuvalotusta. 

Joskus kaukaa näkee paremmin, yleensä aina. 

Vierailija
60/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillähän kävi niin, että löysin miehen tavaroista kortonkipaketin, josta 2/5 oli käytetty. Meillä ei käytetä kortonkeja, ja kortongeissa oli päiväys pitkälle voimassa.

Halusin sitten keskustella aiheesta, koska tilannehan näytti suoraan sanoen pahalta. No kävi sitten ilmi, että ne oli ostettu vuosi sitten yhteiseen tarpeeseen (joita ei kuitenkaan käytetty), ja että mies oli sitten alkanut käyttää niitä itseensä vieraillessaan kotopuolessaan, ettei aiheuta sotkua (tämä on fakta, en tarvitse spekulaatiota tähän).

Että neuvo tulee tässä: aina kannattaa nukkua yön yli ja sitten suoraan kysyä.

Jätti vaan sanomatta, että se sotku syntyy, kun panee kotikulmillaan teiniaikaista eksäänsä.

Nääh, onanoisitko itse aikamiehenä äitisi lakanoihin? Tuskin.

Kaikkea sitä naiset uskookin :) ehkä olisi helpompi käyttää vaikka paperia ja hävittää se vessassa saati kortsua alkaa piilottamaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan