Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutto väkivaltaisen miehen luota pelottaa, neuvoja?

Vierailija
12.01.2024 |

Minulla on muutto väkivaltaisen miehen luota ensi torstaina. Hän on sairauseläkkeellä eli ei ole kauaa pois kotoa. Poliisit eivät tule muuttoon tueksi, kun oikeusjutut pahoinpitelyistä ovat menneet sovitteluun eikä hänellä ole rikostuomioita. Minua jännittää kovasti miten pakkaus ja muutto menee kun joudun mennä hänen luokseen. Minulla ei ole miestuttuja jotka tulisivat tueksi, mies eristi minut kaikista toistakymmentä vuotta. En ole aiemmin uskaltanut lähteä mutta vihdoin päätin uskaltaa. Neuvoja? 

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en jaksa näitä valituksia. Ensin naiset haluavat jännän miehen ja sitten valittavat siitä. Koittakaa nyt päättää mitä haluatte!

Vaikka tämä on vähän tylysti sanottu, niin on tässä kuitenkin vinha perä. Ihan itse olette valinneet ne hakkaajamiehenne. 

Tämä uhrin syyllistys loppuu nyt heti.

Ulkopuolelta on aina helppo huudella, kuinka ikinä itse ei voisi jäädä vangiksi vaaralliseen suhteeseen. Kukaan ei ole valinnut tulla pahoinpidellyksi ja manipuloiduksi. 

Ap on todella rohkea ottaessaan tämän merkittävän askeleen. Joka usein on hengenvaarallinen. Hyvä, että kysyt apua!

Vierailija
62/94 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se on, että kenenkään miehen otsassa ei lue "olen naisenhakkaaja", niitä olisikin silloin helppo välttää! Minulla on melkein omakohtaista kokemusta asiasta, eli tiedän, että isäni liehitteli ja suorastaan palvoi äitiäni vuosia, kunnes sai tämän menemään kanssaan naimisiin. Sitä en tosin, kuinka nopeasti näytti toisen puolensa... Isälläni oli kyllä (diagnosoimatonta) mt-ongelmaa, ja hän esim. osasi olla maailman hurmaavin seuramies  halutessaan, mutta - seuraavana päivänä hän haukkui (selän takana) aivat samat ihmiset täysin pataluhaksi,! Tämäkin tuli itse nähtyä/kuultua niin monet kerrat, kuten myös ne väkivaltakohtaukset. Ap:lle suosittelen ehdottomasti ottamaan yhden, tai jopa parinkin, ihmisen mukaan tavaroita hakemaan. Tsemppiä ja kaikkea hyvää jatkossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltarikollisille vankilaan kirjoittelevat naiset ovat aivan oma lukunsa ja heitä on kuitenkin hyvin vähän verrattuna naisiin jotka ovat aloittaneet suhteen tavallisen ja mukavan työssäkäyvän miehen kanssa joka sitten onkin osoittautunut ajanmittaan väkivaltaiseksi.

Aloittaja, anna mennä samantien toisesta korvasta samantie ulos kaikki typerät syyllistämiset, olet tehnyt upean ja rohkean päätöksen irtautua vaikeasta tilanteesta. Toivon sinulle kaikkea hyvää jatkoon ja ehdottomasti ota kunnon turvahenkilöt mukaasi muuttopäivänä. Huolehdi myös jatkossa hyvin turvallisuudestasi äläkä taivu mielistelyjen, uhkausten tai vahvojenkaan houkuttelujen myötä palaamaan suhteeseen. Kaikki yhteydet täysin poikki, se on ainut keino selviytyä.

Vierailija
64/94 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enne ku lähet nii laita sillä seisoo huolel. Toimii. Seiso toteemi seiso. Sit vaa lähet.

Vierailija
65/94 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa että vihdoin sait rohkeutta lähteä! Samaa sanon kuin muutkin, että älä mene yksin sinne, ota vaikka muuttofirma kantajineen niin heistä on sinulle turvaa.

Vierailija
66/94 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet nyt turvakotiin ja jäät sinne muuttoon asti. Sieltä saa henkilön mukaan turvaksi kun haet kamat pois. Ainakin minä olisin aikoinaan saanut ihmisen turvaksi kotikäynnille aikoinaan. Heillä on myös paremmat resurssit saada poliisille pyyntö läpi 

Poliisilla ei ole kyyllä mitään valuutuksia kun on yksityinen asuntoa, mies voi heittää poliisit ulos ilman seuraamuksia.

Vierailija
67/94 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa kun vihdoin olet rohkaistunut lähtemään pois miehesi luota! 

Vierailija
68/94 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Valitettavasti en ehdi kaikkea lukea, pahoittelut jos tulee toistoa. Muutama asia:

Olet vaarallisessa tilanteessa nyt kun mies tietää eron tulevan ja vielä eron jälkeenkin.

Yksin et voi mennä. Suosittelen että olet yhteydessä ensi ja turvakotiin. 

Ero ei ole pelkkä fyysinen irtottautuminen, sen jälkeen luultavasti tarvitset tukea suhdehistorianne käsittelyyn. Ensi ja turvakoti neuvoo eteenpäin siinäkin. 

Varaudu paitsi väkivaltaan, vainoamiseen. Jos yhteydenottoja tulee dokumentoi. Tsemppiä! 

Vierailija
69/94 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
70/94 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksin, ei missään nimessä. Kyllä naisystävätkin riittää, kunhan niin on pari-kolme. Paras on tietty, jos on mukana kaveripariskunta.

Vierailija
71/94 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttofirma paikalle?

Muuttofirmat voi myös pakata.

Vierailija
72/94 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartiointiliikkeiltä voi ostaa henkilösuojauspalveluita. Henkilösuojauskeikoilla voi olla jopa aseistettu vartija. Kannattaa pyytää tarjousta yrityksiltä. Mielestäni muuttofirman työntekijöiden ja ulkopuolisten ei pidä vaarantaa itseään.

Tuo vartija mukana on aika hyvä idea. Neutraali ja osoittaa miehellekin, että ap on tosissaan turvallisuuden kanssa.

Vierailija
73/94 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullaan mammaporukalla auttamaan.

Vierailija
74/94 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en jaksa näitä valituksia. Ensin naiset haluavat jännän miehen ja sitten valittavat siitä. Koittakaa nyt päättää mitä haluatte!

Vaikka tämä on vähän tylysti sanottu, niin on tässä kuitenkin vinha perä. Ihan itse olette valinneet ne hakkaajamiehenne. 

Ulkopuolelta on aina helppo huudella, kuinka ikinä itse ei voisi jäädä vangiksi vaaralliseen suhteeseen. Kukaan ei ole valinnut tulla pahoinpidellyksi ja manipuloiduksi. 

Ap on todella rohkea ottaessaan tämän merkittävän askeleen. Joka usein on hengenvaarallinen. Hyvä, että kysyt apua!

Näin miehenä pahin turn-off naisessa on se, jos hän on ollut väkivaltaisessa suhteessa. 

Vierailija
75/94 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan se ole väkivaltaa jos mies pitää naista kurissa lyömällä sitä.

Vierailija
76/94 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, taas näitä r*skaväen ongelmia..

Tämähän se on. Ex-puolisonsa tappamiksi tulleet naiset on keskimäärin parin promillen humalassa. 

Vierailija
77/94 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi yksin, tuo on riskialtis vaihe. Ota kuka vaan mies mukaan jos menet, ystävän miestuttu, sukulainen kaukaakin, mutta joku, älä mene yksin.

Miettisin jopa, onko sinne jääneet tavarat sellaisia joita kannattaa hakea.

Vastaavassa tilanteessa vuosikymmeniä sitten exäni oli vastassa mukamas "coolilla" asenteella, että vie romusi.

Mutta sitten alkoikin estää poispääsyäni. Että ei voi päästää minua, koska "on minusta niin huolissaan, ketä jo tapailen" jne.

Uhkasin soittaa poliisit, niin lopulta luovutti.

Vierailija
78/94 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet selkeästi oppinut uuden sanan. "Jännämies". Ja nyt et malta olla kirjoittamatta sitä tänne.

Vierailija
79/94 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on sairas ja heikko niin mitä se voi muka tehdä?

Kuka sanoi että on "sairas ja heikko"?

Parantumaton sairaus voi olla muutakin kuin heikkous.

Vierailija
80/94 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä pahin turn-off naisessa on se, jos hän on ollut väkivaltaisessa suhteessa. 

Uhrin vika? V*ttu että te olette oksettavia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi