Muutto väkivaltaisen miehen luota pelottaa, neuvoja?
Minulla on muutto väkivaltaisen miehen luota ensi torstaina. Hän on sairauseläkkeellä eli ei ole kauaa pois kotoa. Poliisit eivät tule muuttoon tueksi, kun oikeusjutut pahoinpitelyistä ovat menneet sovitteluun eikä hänellä ole rikostuomioita. Minua jännittää kovasti miten pakkaus ja muutto menee kun joudun mennä hänen luokseen. Minulla ei ole miestuttuja jotka tulisivat tueksi, mies eristi minut kaikista toistakymmentä vuotta. En ole aiemmin uskaltanut lähteä mutta vihdoin päätin uskaltaa. Neuvoja?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksa näitä valituksia. Ensin naiset haluavat jännän miehen ja sitten valittavat siitä. Koittakaa nyt päättää mitä haluatte!
Vaikka tämä on vähän tylysti sanottu, niin on tässä kuitenkin vinha perä. Ihan itse olette valinneet ne hakkaajamiehenne.
Turha syyllistää koska väkivaltaisuus ei yleensä kai juuri koskaan näy vielä suhteen alkuvaiheessa.
Väkivaltaisuushan tulee esiin usein vasta kun on muutettu yhteen tai menty naimisiin tai alettu odottaa yhteistä lasta.
Vierailija kirjoitti:
Turha syyllistää koska väkivaltaisuus ei yleensä kai juuri koskaan näy vielä suhteen alkuvaiheessa.
Väkivaltaisuushan tulee esiin usein vasta kun on muutettu yhteen tai menty naimisiin tai alettu odottaa yhteistä lasta.
Lisäksi naiset ei hormoniensa takia pysty tunnistamaan väkivaltaisia miehiä. Toiset miehet on paljon parempia arvioimaan väkivallan uhkaa.
Niin, harvempi varmaan aloittaisi suhdetta väkivaltaisen kanssa jos hän kertoisi avoimesti jo tutustumisvaiheessa olevansa väkivaltainen. Kuinka moni kertoo? Eli älkää edes yrittäkö syyllistää uhreja, hyvänen aika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksa näitä valituksia. Ensin naiset haluavat jännän miehen ja sitten valittavat siitä. Koittakaa nyt päättää mitä haluatte!
Vaikka tämä on vähän tylysti sanottu, niin on tässä kuitenkin vinha perä. Ihan itse olette valinneet ne hakkaajamiehenne.
Aika tökerösti ja rumasti sanottu . Tiedän parin jossa mies käyttäytyi alussa kuin herrasmies ja kohteli naistaan hyvin . Sukulaiset ja ystävät kehui aina kuinka hyvä ja ihana mies on vuosienkin jälkeen kun eivät tienneet toista puolta . Nainen keräsi vuosia rohkeutta ja voimia lähteä suhteesta . Aluksi mies oli kuin unelma ja nainen rakastui nopeasti eikä osannut kuvitellakkaan , että hyväpalkkaisessa johtavassa asemassa oleva mies jolla laaja ystäväpiiri omaa pimeän puolen .
Vierailija kirjoitti:
Niin, harvempi varmaan aloittaisi suhdetta väkivaltaisen kanssa jos hän kertoisi avoimesti jo tutustumisvaiheessa olevansa väkivaltainen. Kuinka moni kertoo? Eli älkää edes yrittäkö syyllistää uhreja, hyvänen aika!
Kyllä valitettavasti monet naiset aloittaa suhteita jopa väkivaltarikosten vuoksi vankilassa olleiden miesten kanssa. Eli ei ole ollenkaan harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Asun siis nyt ystävän luona, kun en ole uskaltanut mennä enää hänen luokseen. Mutta pakkaus pitää hoitaa tietenkin ennen muuttoa hänen luonaan. ap
Ota mukaan vaikka pari naista, en usko että uskaltaa hillua muiden nähden, älä mene yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tökerösti ja rumasti sanottu . Tiedän parin jossa mies käyttäytyi alussa kuin herrasmies ja kohteli naistaan hyvin . Sukulaiset ja ystävät kehui aina kuinka hyvä ja ihana mies on vuosienkin jälkeen kun eivät tienneet toista puolta . Nainen keräsi vuosia rohkeutta ja voimia lähteä suhteesta . Aluksi mies oli kuin unelma ja nainen rakastui nopeasti eikä osannut kuvitellakkaan , että hyväpalkkaisessa johtavassa asemassa oleva mies jolla laaja ystäväpiiri omaa pimeän puolen .
Minulla oli opiskelutoveri, jonka kanssa opintojen jälkeen asuttiin melkein naapureina, ja silloin tutustuin opiskelutoverin mieheen. Vaikka mies oli päällisin puolin hyväkäytöksinen ja periaatteessa mukava, oli minulla aina hyvin epämiellyttävä olo tuon miehen seurassa, ja yritin kautta rantain kysellä tuttavaltani, onko kotona kaikki ok. Väkivaltaiseksihan mies sitten paljastuikin.
Vierailija kirjoitti:
Minä otin kiltin miehen, hän muuttui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä otin kiltin miehen, hän muuttui.
Olet vain huono ihmistuntija, kuten valtaosa naisista.
Muuttopäivästä ei pidä kertoa ennakkoon. Tärkeimmät paperit, henkkarit ja pankkiasiat mahtuu pikkulaukkuun, samaan lääkkeet ja laturit. Päälle paljon vaatteita. Lähtö heti. Uutta osoitetta ei saa kertoa. Kaikkia tavaroita ei tarvi enää jatkossa vanhasta muistuttamaan. Hankit sitten vähitellen uudet tavarat.
Vierailija kirjoitti:
Lue aloitus, tollo, ja mieti uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
20v pääsit nauttimaan haluamastasi jännyydestä. Miksi lopetit? Haluatko jännemmän?
Kaikenlaisia töhnäpäitä se leipä elättää. Mee vaikka heikoille jäille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta aloituksessa sanotaan, että ap on ollu toistakymmentä vuotta parisuhteessa väkivaltaisen miehen kanssa, joka on eristänyt hänet muista miestuttavistaan. Nyt hän on päättänyt erota, ja se pelottaa. Ei siinä tullut mitään vastausta siihen, miksi hän on alunperin aloittanut parisuhteen tämän miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kohta aloituksessa vastaa tuohon ylläesitettyyn kysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä valitettavasti monet naiset aloittaa suhteita jopa väkivaltarikosten vuoksi vankilassa olleiden miesten kanssa. Eli ei ole ollenkaan harvinaista.
TÄMÄ! Joku niissä hakkaajamiehissä selvästi vetoaa. Tiedän itse useita tapauksia, joissa väkivaltaisuuden esiintulo on itse asiassa lisännyt naisten kiinnostusta
10 vuotta sitten erosin väkivaltaisesta miehestä. En ottanut kuin laatikon tärkeitä papereita ja repullisen vaatetta. Sillä hetkellä kirpaisi jättää arvokkaita tavaroita sinne, mutta nyt kun asiaa mietin, niin tein aivan oikein. Mikään tavara ei ole niin arvokas kuin oma terveys.
Varoitan myös eron jälkeisestä vainosta. Tee kaikkesi jotta ette joudu olemaan missään tekemisissä. Ei yhtään missään. Jos hän yrittää, niin kiellä asiallisesti ja kirjallisesti (viesti).
Tsemppiä.
Et missään nimessä mene yksin.
Ota useampi ihminen mukaan. On parempi, ettet mene kaksin jonkun miehen kanssa - miehesi voi uskoa hänen olevan uusi kumppanisi ja käydä hänenkin kimppuun.
Saisitko mukaan esim pari ystävääsi puolisoineen?
Eihän miehellä ole aseita?
Huoh, taas näitä r*skaväen ongelmia..
Vartiointiliikkeiltä voi ostaa henkilösuojauspalveluita. Henkilösuojauskeikoilla voi olla jopa aseistettu vartija. Kannattaa pyytää tarjousta yrityksiltä. Mielestäni muuttofirman työntekijöiden ja ulkopuolisten ei pidä vaarantaa itseään.