Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autoja läpsyttelevät pyöräilijäkommunistit on säälittäviä

Vierailija
12.01.2024 |

Autoja läpsyttelevät pyöräilijäkommunistit on säälittäviä

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla kerran, käännyin todella rauhallisesti risteyksessä oikealla, ylittäen siinä olevan jalkakäytävän (tavallaan pyörätien jatkeehkä? 🤔), enkä nähnyt sieltä suhaavaa. En mitenkään tarkoituksella, koska en ole kusipää, tai harrasta ihmisten päälle ajelua. 

Mutta eikös sieltä tullut pellin läpsyttelijä nyrkkeilemään auton kanssa ja vaahtoamaan hulluna tuulilasin taakse. Sellainen rillipää-IT-mies. 

Vierailija
22/39 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persumaisen tyhmä aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen päälle kerran melkein ajoi tällainen. Juuri ilman apupyöriä ajamaan oppinut kolmevuotias ei ehkä ajanut 100% siinä reunassa missä piti, mutta suurimmaksi osaksi silti. Ajettiin lyhyttä päiväkotimatkaa pyörillä, että oppii ajamaan liikenteessä koska se on vielä tärkeämpää kuin itse pyöräilytaito.

Joku päivä tällainen spandex-pöksy tuli takaa täysillä ihan lapsen vierestä ja huusi mennessään, että ei lapsia pitäisi päästää liikenteeseen, jos ne ei siellä osaa kulkea. Jos olisin ehtinyt, olisin kyllä huomauttanut, että yksikään lapsi ei opi kulkemaan pyörällä liikenteen seassa, jos eivät sitä tee. Ja toisekseen myös hänellä itsellään oon velvollisuus ottaa muut tiellä kulkijat huomioon. Lapsi olisi voinut kuolla, jos olisi siinä kohtaa horjahtanut. Mutta sitä pahempaa olisi tietenkin ollut, jos spandex-pöksy olisi joutunut hidastamaan 10m matkalla ohittaessaan meidät. 

Vierailija
24/39 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

U l i n a laudan oma ketju.

Persuista spämmivä asennevammainen palstavasuri on siis myös spandex-hullu? Tosi yllättävä havainto /s

Vierailija
25/39 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spandex-pellet. Yksi sellainen meidän työpaikalla ajoi autoa päin, koska "hänellä on oikeus" 

Olkoon kiitollinen ettei vammautunut (päästään oli valmiiksi jo vajaa) tai menettänyt henkeään 

Ollaan mietitty töissä, että onko se se spandex-puku mihin ne aivot valuu vai mikä 

Se on jotenkin sen asun oltava, koska sama asu hiihtäjällä takaa järjettömän käytöksen ja suoranaisen raivon.

Meidän kaupunki tekee joka vuosi urheilukentälle ladun hiihtämään opetteleville lapsille, jotta heillä olisi rauha opetella ilman laturaivoa. Pari pidempää latua on kaupungin toimesta myös, mutta ei sinne viitsi mennä edes näin aikuisena huonona hiihtäjänä, kun osa porukasta on niin sekaisin.

Samaan aikaan sitten ihmetellään, että suomalaiset ei liiku tarpeeksi. Onko ihme, kun ne huonommin osaavat savustetaan liikuntapaikoista pois ennen kuin saavat edes mahdollisuuden opetella.

Vierailija
26/39 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siat

Vierailija
27/39 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spandex-pellet. Yksi sellainen meidän työpaikalla ajoi autoa päin, koska "hänellä on oikeus" 

Olkoon kiitollinen ettei vammautunut (päästään oli valmiiksi jo vajaa) tai menettänyt henkeään 

Ollaan mietitty töissä, että onko se se spandex-puku mihin ne aivot valuu vai mikä 

Pyöräilijän ideologiassa on tärkeämpää olla oikeassa, kuin olla hengissä. Eikö niillä kenelläkään ole auton ajokorttia, tai jotain alkeellistakaan perustietoa, miten liikenteessä toimitaan?

Vierailija
28/39 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spandexien ajatusmalli on 

" KUN MINÄ TULEN KAIKKI MUUT VÄISTÄÄ"

Vierailija
29/39 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä tietää että ne pellevaatteet päällä pyöräilevät homostelijat on niitä kaikkein vaarallisimpia liikennöitsijöitä.

Vierailija
30/39 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myös ongelma, että monella näistä raivopyöräilijöillä ei ole autokoulua käytynä niin eivät tiedä liikennesääntöjä! Luulevat, pyöräilijällä aina etuajo-oikeus!

Vierailija
31/39 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näitä spandex-hyypiöitä on niin paljon, että niistä on oikeesti kiusaa kellekään, pääkaupunkiseudulla varmaan? Ja mikä ihmeen juttu tää on, että olisi jotekin erikoista pyöräillä töihin tai siinä ois jotain aatteellista?

Minä asun noin 75 000 asukkaan kaupungissa. Täällä on paljon pyöräilijöitä, mutta hyvin harva on kovin urheilullinen. Minä olen pyöräillyt töihin viimeiset 15 vuotta, kun ei tuota alle kolmen kilometrin matkaa ole mitään järkeä autolla ajaa. Suurin osa mun kanssapyöräilijöistä on samanlaisia taviksia kuin minäkin, eli ei näy spandexeja ja pyörä on joku marketista ostettu perusfillari. 

Vierailija
32/39 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänlaisesti näitä nyt liikkuu

Vierailija
33/39 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilijat mahdollistaa heidän loisimisensa

Vierailija
34/39 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännyit oikealle ja katsoit vain vasemmalle, koska vain sieltä voi tulla auto kylkeen. Ja kun et katsonut oikealla niin et silloin voi edes huomata oikealta tulevaa pyöräilijää.

Vierailija
35/39 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trafin tilaston mukaan 85 % yli 15 vuotiasta on jonkun ajokorttiluokan ajokortti, joten kyllä se löytyy myös lähes kaiklta pyöräilijöiltä.

PS: Ei se ajokortti näytä auttavan autoilijoitakaan noudattaa liikennesääntöjä.

Vierailija
36/39 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun argumetointitaito loppuu alkaa nimittely

Vierailija
37/39 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunismissa ei vastusteta autoilua. Ihmeellinen aloitus. 

Vierailija
38/39 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millähän tavalla.

Jos nyt taas vetoa sihhen urbaaniin legendaan että autoilijat maksavat pyörätiet, eikä pyöräilijät maksa mitään, niin olet väärässä.

Kaikki liikenneinfa kaupunkien ja kuntien alueilla kustannetaan kunnallsiverovaroilla.

Sitä maksavat myös pyörällä ja jalan liikkuvat.

Vierailija
39/39 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Espoossa me pyöräilijät ollaan kokoomuslaisia, on pelit ja vehkeet ja kunto kohdillaan. Wt ajaa bensakäyttöisillä viiden hengen pyörätuoleilla, alfauros ja -naaras pyöräilee ohi sähköpyörällään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi