Miksi puoliso ei tunnusta pettämistä?
Mikä voi olla syynä, että puoliso ei millään tunnusta pettämistä, mieluummin hyväksyy sen, että sanon häntä narsistiksi.
Onko tuo jo selkeä merkki siitä, että haluaa keinolla millä hyvänsä salata pettämiset?
Onko pettämistä ollut niin paljon vai onko ollut pitkä salasuhde?
Meillä oli pitkä kuiva kausi, riitoja, läheisyys ei kiinnostanut yhtään ja sitten yllättäen uusia asentoja seksissä. Puoliso kuitenkin etääntyi kokoajan kauemmas. Kaikki puolison käytöksessä viittaa pettämiseen.
Ensin luotin puolisoon ja hänen selityksiin. Kun puolison käytöskin muuttui ja vastaukset olivat hyvin hyökkääviä ja epäilyttävät selityksen vaan jatkuivat ja lopulta olin täysin varma että minua on petetty.
Olemme riidelleet niin paljon aineesta, että varmasti puoliso, joka ei ole pettänyt, olisi jo täysin suuttunut perättömistä syytöksistä.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun haistaa palaneen käryä puolison käytöksessä niin osuu yleensä oikeaan. Ei savua ilman tulta. Ja sitten vaan tulta munille.
Mun ex-avovaimo alkoi yhtäkkiä epäillä, että petän. Mitä enemmän hän sitä ajatteli ja epäili, niin sitä enemmän se muuttu todeksi hänen päässä. Sitten, kun kysyin mistä moinen epäilys yhtäkkiä, niin joku sen kaveri sano, että kaikki pettää ja sen näkee erilaisista merkeistä. En ikinä pettänyt häntä, mutta kun se epäily ja kyttääminen ei loppunut ja koko aika kiehu, niin sanoin eiköhän tämä suhde ole tässä. Nyt voit mennä kaveris luokse niiden merkkien tulkintaan, niin viisastut lisää.
Pidän aika vahvana sitä merkkiä, että puhelimesta tuli varjeltu salaisuus, oli kokoajan käden ulottuvilla, peitteli
Kyllä. Varsinkin jos voimakas muutos tapahtunut. Huvittavinmpia ovat jotkut somessa meuhkaavat sarjapettäjät jotka aina jaksavat huudella puhelimesta ja siitä kysymisestä. Häpeäänsä ja syylliisyyttäähän he sillä peittelevät.
Vierailija kirjoitti:
Ei halua joutua huonoon valoon muiden silmissä.
Eikä ole koskaan oppinut olemaan rehellinen tekosistaan.
Ihmisten edessä tuomio on pettäjälle elämänmittainen. Ja niin pitääkin olla. Väkivalta- päihdesuhteet sitten eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Kerran pettäjä, aina pettäjä-lause saa tukea tieteeliisistä tutkimuksista. Sarjapettäjien ja lennosta suhteitaan vaihtavien taustalla enemmän persoonallisuushäiriöiden piirteitä jotka jätetty tietoisesti hoitamatta.
Pettäminen ja "lennosta vaihto" on ihan eri asioita. Minä en kauaa viihdy yksin kun suhde päättyy, mutten kyllä ikinä petä ainakaan fyysisesti ennen eroa.
Miten voit toimia noin ketään kohtaan? Etkö huomaa miten kauheaa tuo on. Ei ketään voi haukkua narsistiksi ja ihan tyhjästä ilmasta. Nyt ei edes tiedetä onko ollut pettämistä vai onko sulla luulot asiasta vain. Onko mustasukkaisuus saanut vallan tai oletukset, mielikuvitus. Ehkä et luota vain toiseen, miksi olet yhdessä sitten jos ei vaikuta luotettavalta mielestäsi, voi erotakin jos ei luota koskaan. Jatkuva riitely ja negaaminen ei ole parisuhde, se on piinaavaa, se ei tuo mitään - ainoastaan vie pois. Riita voi todella ahdistaa toista, älä ole se riidan kylväjä tai hyökkääjä ainakaan itse - toimi fiksusti. Vai hyökkääkö toinen joskus(?).
Jos juot sattumalta vaikka alkoholia tai hän(?), olisi ehkä parempi vähentää, jos se on luulojen ja riidan lähde. Aika harva tunnustaa pettämistä jos sitä olisi, on turha syytellä toista. Joko etsii todisteita jos niitä on jossain tai eroaa jos ei luota. Tai jos ei pidä toisesta, silloinkin voi erota. Kuulostaa että yksityinen pariterapeutti olisi helpompi kuin ikuinen riitely. Mieti jos hän yhtäkkiä syyttäisi sua, etkä olisi tehnyt mitään. Jos olisitkin tehnyt, tuskin syytös auttaisi asiaa eteenpäin suuntaan tai toiseen. Parisuhde ei ole rikoskuulustelu, eikä se paljasta mitään vaikka olisi kysymyksiä.
Katsooko puhelintaan kymmenen minuutin välein?
Onko tullut jotain iltalenkkirutiineja tmv.?
Jos puolisosi on pettänyt niin mitä tekisit jos saisit varmuuden asiasta? Eroaisitko, tai menisittekö parisuhdeterapiaan vai jatkaisitko entiseen tapaan?
Jos olet muuten menettänyt luottamuksen puolisoasi kohtaan niin mitä teet? Menettekö parisuhdeterapiaan, kärsittekö yhdessä vai eroatteko?
Jos suhde ei tunnu enää turvalliselta ja hyvältä niin mitä teet?parisuhdeterapiaa, kärsitään yhdessä vai ero?
Jos ap miettisit kaikki nuo kohdat ja miten toimisit missäkin. Jos aina haluaisit yrittää terapiaa yhdessä niin voisiko sinne mennä vaikka ei ole varmuutta toisen pettämisestä. Jos taas jokatapauksessa eroaisit niin kannattaako jäädä etsimään todisteita pettämisestä vai eroaako vaan ja syynä se ettei ole enää onnellinen suhteessa ja jatkaa eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Katsooko puhelintaan kymmenen minuutin välein?
Onko tullut jotain iltalenkkirutiineja tmv.?
On tullut, lähtee iltaisin asioille noin puoleksi tunniksi. Tulee töistä puolituntia myöhemmin tai kun menen katsomaan, saattaa olla pihassa autossa istumassa. Tiedän aika tarkkaan, kun odotan vapautuvani lasten perään katsomisesta niin tuo puolituntiakin on pitkä aika.
Ja on puhelin addikti. Voi olla että katsoo muutenkin, mutta suihkuun vienti on uusia asia ja emme enää mene. Saunotaankin nyt vähän eri aikaan. Tai noiden syyttelyjen jälkeen aika moni outo käytös hävisi, mutta näitä havaitsin.
Vierailija kirjoitti:
Jos puolisosi on pettänyt niin mitä tekisit jos saisit varmuuden asiasta? Eroaisitko, tai menisittekö parisuhdeterapiaan vai jatkaisitko entiseen tapaan?
Jos olet muuten menettänyt luottamuksen puolisoasi kohtaan niin mitä teet? Menettekö parisuhdeterapiaan, kärsittekö yhdessä vai eroatteko?
Jos suhde ei tunnu enää turvalliselta ja hyvältä niin mitä teet?parisuhdeterapiaa, kärsitään yhdessä vai ero?
Jos ap miettisit kaikki nuo kohdat ja miten toimisit missäkin. Jos aina haluaisit yrittää terapiaa yhdessä niin voisiko sinne mennä vaikka ei ole varmuutta toisen pettämisestä. Jos taas jokatapauksessa eroaisit niin kannattaako jäädä etsimään todisteita pettämisestä vai eroaako vaan ja syynä se ettei ole enää onnellinen suhteessa ja jatkaa eteenpäin.
Ihminen saa ainakin jonkinlaisen rauhan totuudesta. Pettäjien kaasuvalotus on sadistista henkistä väkivaltaa josta he syyttävät petettyä. Varsinkin sarjapettäjät kääntävät aina syyttävän sormen itsestään poispäin. He ovat halveksuttavinta pohjasakkaa mitä on.
Ei hän petä.
Minä petän puolisoani, eikä tulisi mieleenkään ruveta kokeilemaan vaimon kera rakastajani kanssa oppimia asentoja. Olen myös äärimmäisen hellä, avulias ja rakastava, että vaimo ei vaan epäilisi mitään.
Sinulla on hyvä mies- erilainen kuin minä. Jätä nuo turhat epäluulot ja riidat pois.
Ja ennenkuin kukaan kysyy, niin petän koska olen elämäni ensimmäistä kertaa rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän petä.
Minä petän puolisoani, eikä tulisi mieleenkään ruveta kokeilemaan vaimon kera rakastajani kanssa oppimia asentoja. Olen myös äärimmäisen hellä, avulias ja rakastava, että vaimo ei vaan epäilisi mitään.
Sinulla on hyvä mies- erilainen kuin minä. Jätä nuo turhat epäluulot ja riidat pois.Ja ennenkuin kukaan kysyy, niin petän koska olen elämäni ensimmäistä kertaa rakastunut.
Ei tuossa ole rakkaudesta kyse. Olet luuseri.
Pettäjällä on usein krooninen hoitamaton mt-ongelma taustalla.
Onko pettämistä lähetellä seksiviestejä ja vähäpukeisia kuvia toiselle varatulle?
Vierailija kirjoitti:
Onko pettämistä lähetellä seksiviestejä ja vähäpukeisia kuvia toiselle varatulle?
On. Myös Porvoossa.
Siis mitä järkeä on tunnustaa jos pettää? Parempi että muija on epävarma omasta riittävyydestään.
Jos eukolla on pelkkä epäily niin ei kannata heti hölmönä tunnustaa .
Ehkä petin,ehkä en..mitä väliä sen?🎶
Vierailija kirjoitti:
Ei hän petä.
Sinulla on hyvä mies- erilainen kuin minä. Jätä nuo turhat epäluulot ja riidat pois.Ja ennenkuin kukaan kysyy, niin petän koska olen elämäni ensimmäistä kertaa rakastunut.
Olen lukenut paljon noita pettämisen merkkejä, kun oma puoliso ei millään myönnä. Olen aika hyvä näissä nykyään. Sinun pettämisen merkki on liiallinen kiltteys ja avuliaisuus, näin juuri pettävä mies toimii, yrittää haihduttaa pettämistään olemalla hyvä vaimolle.
Minä olen jokaisessa parisuhteessani käyttänyt oikeuttani säännölliseen seksiin ja kumppanin pihtaillessa käynyt maksullisissa. Ja sitähän ei lasketa pettämiseksi vaan terveydestään huolehtimiseksi. Tiedättekö, että laukeamattomuus lisää miehellä eturauhassyövän riskiä? Minä en suostu moista riskiä ottamaan naisen pihtailujen takia.!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jokaisessa parisuhteessani käyttänyt oikeuttani säännölliseen seksiin ja kumppanin pihtaillessa käynyt maksullisissa. Ja sitähän ei lasketa pettämiseksi vaan terveydestään huolehtimiseksi. Tiedättekö, että laukeamattomuus lisää miehellä eturauhassyövän riskiä? Minä en suostu moista riskiä ottamaan naisen pihtailujen takia.!
Siis taidat käydä maksullisissa miehissä. Oletko top-mies?
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa EI ole. Kun kerran kysyit. Se luokitellaan parisuhteen piristämiseksi. Kivenpi panna omaa muijaa kun ajattelee samalla toista ja hänen kauniita aistikkaita muotojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa EI ole. Kun kerran kysyit. Se luokitellaan parisuhteen piristämiseksi. Kivenpi panna omaa muijaa kun ajattelee samalla toista ja hänen kauniita aistikkaita muotojaan.
Takaluukkuun taidat laittaa
Pidän aika vahvana sitä merkkiä, että puhelimesta tuli varjeltu salaisuus, oli kokoajan käden ulottuvilla, peitteli näyttö kädellä, käänsi luurin ylösalaisin kun tulin viereen ja rupesi kulkemaan puolison mukana suihkuunkin. Kysyin siitä miksi puhelin on aina suihkussa mukana, niin puoliso vastasi heti vasta kysymyksellä, että luuletko tosissaan, että otan jotain alastonkuvia itsestäni?