mistä löytää seuraa normaaliin parisuhteseen
Kommentit (22)
Aasiasta löytyy vielä kunnollisia naisia
Mitäs seuraa parisuhteeseen nyt kaivataan, kolmen kimppaan vai pariskuntaa illanviettoihin?
Vierailija kirjoitti:
Naisia kyllä, mutta miehet on siellä liian lyhyitä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ap ei ole lesbo?
Keravalla on yks Pena, mutta ei se vastannut puhelimeen.
Eihän se noin päin mee.
Rakkaus tupsahtaa täysin odottamatta kerran-kaksi- kolme kertaa elämässä eteen.
Muut jutut ovat vain ajanvietettä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse heteronainen.
Ettei nyt vaan kyseessä olisi enemmänkin vaatimustaso kuin se, ettei normaaliin suhteeseen kykeneviä miehiä löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse heteronainen.
Tai luulet olevasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse heteronainen.
Olisko kuvia ?
Vierailija kirjoitti:
Ettei nyt vaan kyseessä olisi enemmänkin vaatimustaso kuin se, ettei normaaliin suhteeseen kykeneviä miehiä löytyisi.
ei minulla ole kummoinen vaatimustaso, mutta treffipalstoilla monet miehet haluavat vain tapailla tai sitten on sellaisia "katsellaan" suhteita. Ihan sitoutunutta miestä haluan, olisin itsekin sitoutunut.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se noin päin mee.
Rakkaus tupsahtaa täysin odottamatta kerran-kaksi- kolme kertaa elämässä eteen.
Muut jutut ovat vain ajanvietettä.
Sitten ei pidä tuhlata toisen osapuolen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse heteronainen.
Olisko kuvia ?
En lähetä netin kautta, katson ensin, että synkkaa henkisellä puolella, sitten voi tavata.
Olis edes sellainen aistikas notkea +50v rouva joka haluaisi tapakluhteeseen hellän vähän vanhemman miehen kaaaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei minulla ole kummoinen vaatimustaso, mutta treffipalstoilla monet miehet haluavat vain tapailla tai sitten on sellaisia "katsellaan" suhteita. Ihan sitoutunutta miestä haluan, olisin itsekin sitoutunut.
Jos "monet" ovat sellaisia, niin kuinka monta sulla on etsinnässä? Ei niille "katsellaan"-miehille ole mikään pakko laittaa viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos "monet" ovat sellaisia, niin kuinka monta sulla on etsinnässä? Ei niille "katsellaan"-miehille ole mikään pakko laittaa viestiä.
Olen eri, mutta itse tulkitsin ainakin niin, että nämä "katsellaan"-jutut ovat selvinneet vasta tapailuvaiheessa. Ja sen vuoksihan ap:lle kai on kertynyt monta tuollaista kokemusta, kun hän on lopettanut viestittelyn/tapailun heti kun on selvinnyt, että ei olla sivulla siinä, millaista suhdetta on hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
Oli puhe normaalista parisuhteesta, ei mistään maahantulojärjestelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärät mätchit kyseessä. Anna mahdollisuus muillekin.
Sieltä löydät missä komeat miehet urheilee.
Jaaa...a.sit. itsekin mietin