Miksi sanoo haluavansa kumppanin, joka "saa mut nauramaan"?
Mielestäni se on jotenkin huolestuttavan matala rima :D Tai siis itse nauran aika herkästi, ja pystyn nauttimaan tosi eri tyyppisistä huumorityyleistä. Kertooko tuo vaatimus siitä, että kyseinen ihminen itse ei naura helposti, eli hänellä on tosi korkeat vaatimukset toisen jutuille? Vai kertooko se vain siitä, että ei oikein ole mitään standardeja kumppaneille, niin jotain vaan pitää keksiä? En ihan ymmärrä. En muista itse koskaan törmänneeni ihmiseen, jonka kanssa ei voisi vitsailla.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ap ilmeisesti tunne yhtä keski-ikäisen miehen lajityypeistä, alati mököttävää, passiivisagressiivista ankeuttajaa? Näitä kannattaa vältellä kaikin keinoin.
Puhe on naurattajista, joten huomasit hyvän sauman haukkua kaikki muutkin miehet?
Ja samanlaisia naisiakin löytyy, yhtälailla!
Yksi tietyn miesikäluokan lajityyppi = kaikki miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sillä tarkoitetaan vaan huumorintajua, että niiden pitää olla samanlaiset
Mutta kun naisilla ei ole huumorintajua niin koko lause on mielestäni paradoksi.
Naisten huumori = Kun Frendeissä se Ross on niiiin höpsö😁🤣
5/5
Oikein pissat tulee housuun kun se on niin ihana ja höpsöilee🥰
Jos on samanlainen huumorintaju, niin jatkomahdollisuudet ovat erittäin hyvät. Pelkkä vitsi ei ole se pointti, vaan huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Jos on samanlainen huumorintaju, niin jatkomahdollisuudet ovat erittäin hyvät. Pelkkä vitsi ei ole se pointti, vaan huumorintaju.
Mutta vielä kerran: koska naisilla ei ole huumorintajua niin se on ymmärrettävä huumorintajuttomuutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta vielä kerran: koska naisilla ei ole huumorintajua niin se on ymmärrettävä huumorintajuttomuutena.
Pahoillaan mieli yhdessä samoista vitseistä!
Ettekö te ymmärrä että tuo on vain kiertoilmaisu sille että woke!
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään ainoa vaatimus kumppanille, vaan yksi niistä. Minulle tuo tarkoittaa, että ihmisellä on samanlainen huumorintaju kuin itselläni ja että hän joskus sanoo asioita, jotka ovat minusta hauskoja ja joille nauran ihan vapaasti ilman mitään esitystä. Sellaiset ihmiset ovat miellyttävää seuraa ja heidän kanssaan on usein hauskaa. Parisuhteessa tuo vielä korostuu. Miksi haluaisin jakaa elämäni jonkun kanssa, jonka huumoria en ymmärrä tai joka ei ymmärrä omaani? Tuppisuuankeuttajan ja tosikon kanssa ei yhteiselämä minulle onnistuisi.
Minä en ainakaan lähtisi sellaisen naisen kanssa joka kirjoittaa pitkiä kommentteja pöytäkoneella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään ainoa vaatimus kumppanille, vaan yksi niistä. Minulle tuo tarkoittaa, että ihmisellä on samanlainen huumorintaju kuin itselläni ja että hän joskus sanoo asioita, jotka ovat minusta hauskoja ja joille nauran ihan vapaasti ilman mitään esitystä. Sellaiset ihmiset ovat miellyttävää seuraa ja heidän kanssaan on usein hauskaa. Parisuhteessa tuo vielä korostuu. Miksi haluaisin jakaa elämäni jonkun kanssa, jonka huumoria en ymmärrä tai joka ei ymmärrä omaani? Tuppisuuankeuttajan ja tosikon kanssa ei yhteiselämä minulle onnistuisi.
Minä en ainakaan lähtisi sellaisen naisen kanssa joka kirjoittaa pitkiä kommentteja pöytäkoneella.
Joo, pidemmät vastaukset on tietynlaisille ihmisille haastavia ymmärtää. Ette sopisi toisillenne.
Mun ex ja monet työkaveritkin on huumorittomia. En jaksa sellaista. Ex jopa vihasi minun huumoria ja naurua ja iloa ylipäätään. Ihan kamala ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, itse ainakin nauroin itseni kipeäksi kun katsoin Ricky Gervaisin Armageddonin, ihanan karua ja mustaa huumoria, se iskee minuun. Ja olen nainen. :)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, sinä sen ilmaisit paremmin :) Olen ihan samaa mieltä. Miksi ihmeessä jakaisin elämäni sellaisen kanssa jonka kanssa ei ole hauskaa, kun voin jakaa sen hauskan ihmisen kanssa?
No mieheni ei ole mikään "naistennaurattaja" tai porukan pelle ja minä olen tympeä akka mutta yhdessä nauretaan joka päivä ties mille hömppäjutuille. Meillä vaan natsaa huumorintaju yhteen. Ei todellakaan ole aina kovin tasokasta tämä meidän keskinäinen huumori. Musta huumori auttaa myös arjessa. Viihdytään yhdessä...jo 32 vuotta takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sillä on iloton elämä ja kaipaa siihen jotain hauskuutta?
Siltä se omasta mielestäni kuulostaa :D
Tai hänellä on jo ennestään iloinen elämä eikä kaipaa siiheen tosikkoa ankeuttajaa vaan henkilön, jonka kanssa voi pitää hauskaa ja nauraa maha kippuralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, itse ainakin nauroin itseni kipeäksi kun katsoin Ricky Gervaisin Armageddonin, ihanan karua ja mustaa huumoria, se iskee minuun. Ja olen nainen. :)
Ricky Gervais on ihan huippu! Tykkään myös Trevor Noahista ja Jimmy Carrista.
Mies se tulee räkänokastakin, Vaan Ei Tyhjännaurajasta!
Niin kovin paikkansa pitävä sananlasku!
Vierailija kirjoitti:
Mies se tulee räkänokastakin, Vaan Ei Tyhjännaurajasta!
Niin kovin paikkansa pitävä sananlasku!
Tyhjännaurajat ovat kieltämättä kaameinta paariaa.
Tämähän on sitä amerikkalaista soopaa, joka ei tarkoita mitään. Eli jollei tahdo kertoa, miksi menee esim. naimisiin jonkun ihmisen kanssa, sanotaan näin.
Hyvä huumorintaju kertoo myös älystä eikä se katoa koskaan (ellei iske muistisairaus) toisin kuin ulkonäkö, terveys tai esim rahat saattaa mennä. Mitä vaan vaikeuksia elämä tuo niin huumorintaju auttaa niissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä huumorintaju kertoo myös älystä eikä se katoa koskaan (ellei iske muistisairaus) toisin kuin ulkonäkö, terveys tai esim rahat saattaa mennä. Mitä vaan vaikeuksia elämä tuo niin huumorintaju auttaa niissäkin.
Toisaalta jotkut vääntää kaiken vitsiksi, kun ei siedä vaikeita tunteita hetkeäkään. Sellaisen kanssa ei voi selvittää koskaan asioita, eikä mistään huolista voi puhua. Asiat ei korjaannu koskaan, eikä kenelläkään saa olla vaikeita asioita elämässä, koska tyyppi katoaa kuin tuhka tuuleen. Kokemusta on. Tietysti on sitten tasapainoisempiakin tyyppejä, joilta löytyy molemmat puolet, mutta itse en halua että joku yrittää saada minut nauramaan kun vaikka oikeasti itkettää. Silloin haluan halin ja sitten se nauru tulee vasta joskus myöhemmin.
Aku Hirviniemi olisi varmasti hänen makuunsa.