Miksi sanoo haluavansa kumppanin, joka "saa mut nauramaan"?
Mielestäni se on jotenkin huolestuttavan matala rima :D Tai siis itse nauran aika herkästi, ja pystyn nauttimaan tosi eri tyyppisistä huumorityyleistä. Kertooko tuo vaatimus siitä, että kyseinen ihminen itse ei naura helposti, eli hänellä on tosi korkeat vaatimukset toisen jutuille? Vai kertooko se vain siitä, että ei oikein ole mitään standardeja kumppaneille, niin jotain vaan pitää keksiä? En ihan ymmärrä. En muista itse koskaan törmänneeni ihmiseen, jonka kanssa ei voisi vitsailla.
Kommentit (53)
Sä oot niin säteilevä kuin uraani.
Ehkä sillä on iloton elämä ja kaipaa siihen jotain hauskuutta?
Ihan hirveää. Kartan tätä ihmistyyppiä. Samoin niitä, jotka haluavat katsella tv-ohjelmia tai leffoja joissa *saa nauraa*. Tsiisus. Nämä ovat ahdistavia ihmisiä, jotka pitävät yhteisistä *naurun remakoista* ja muusta laumameiningistä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sillä on iloton elämä ja kaipaa siihen jotain hauskuutta?
Siltä se omasta mielestäni kuulostaa :D
Näytätpä säteilevältä rakas, sano iigor Tsernobylissä.
Nuorena kadehdin "naistennaurattajia".
No, sain suhteita ja lopulta pitkän sellaisen naurattamatta naisia ja tajusin, että nuo 14-vuotiaan tasoisia juttuja höpöttävät naistenmiehet ovat rasittavia typeryksiä.
Samoin heidän jutuilleen kaakattavat kanat ovat sellaisia, joiden seuraa en kestäisi.
T: Assburger
Et ap ilmeisesti tunne yhtä keski-ikäisen miehen lajityypeistä, alati mököttävää, passiivisagressiivista ankeuttajaa? Näitä kannattaa vältellä kaikin keinoin.
Ehkä sillä tarkoitetaan vaan huumorintajua, että niiden pitää olla samanlaiset
Vierailija kirjoitti:
Näytätpä säteilevältä rakas, sano iigor Tsernobylissä.
Aa, tämä itse asiassa vastasi kysymykseeni. Kaikki ei tosiaan osaakaan vitsailla :)
Vierailija kirjoitti:
No, sain suhteita ja lopulta pitkän sellaisen naurattamatta naisia ja tajusin, että nuo 14-vuotiaan tasoisia juttuja höpöttävät naistenmiehet ovat rasittavia typeryksiä.
Samoin heidän jutuilleen kaakattavat kanat ovat sellaisia, joiden seuraa en kestäisi.
Et ilmeisesti ymmärrä esim. sarkasmia tai muuta hieman älyllisempää huumoria, kun sinulle huumori on koululaisvitsejä?
Haluaa ihmishahmoisen viihdelaitteen.
Asiaan kuuluu jälki-itkut kun suhde jäikin pinnalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun naisilla ei ole huumorintajua niin koko lause on mielestäni paradoksi.
Mä oon hilpeä tyyppi ja harvoin suu viivana kenenkään seurassa istun. Mut se on kyllä eri asia, kun joku oikeesti SAA nauramaan, että sen läppä iskee johonkin myös mun mielestä niin osuvaan ja oivaltavaan, että nauru vaan vapautuu.
Sitten on ne heh tyypit, ihan mukavaa seuraa nekin, mutta eri asia.
Mä oon tasan valmis kuivaamaan loppuelämän kyyneleitä tyypin kanssa joka saa mut nauramaan! Vaikka sit joskus vähän huonommanlaisiakin kyyneleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun naisilla ei ole huumorintajua niin koko lause on mielestäni paradoksi.
Kyllähän naiset nauraa sille kun 1 sana vaihdetaan pieruun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assburgerimies pitää naisia huumorintajuttomina :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti ymmärrä esim. sarkasmia tai muuta hieman älyllisempää huumoria, kun sinulle huumori on koululaisvitsejä?
Eri, mutta missä niin sanottiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten huumori = Kun Frendeissä se Ross on niiiin höpsö😁🤣
Vierailija kirjoitti:
Et ap ilmeisesti tunne yhtä keski-ikäisen miehen lajityypeistä, alati mököttävää, passiivisagressiivista ankeuttajaa? Näitä kannattaa vältellä kaikin keinoin.
Puhe on naurattajista, joten huomasit hyvän sauman haukkua kaikki muutkin miehet?
Ja samanlaisia naisiakin löytyy, yhtälailla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta missä niin sanottiin?
Kovasti tuntui pitävän hauskan ihmisen prototyyppinä "naistennaurattajia".
Siis tarkoitus oli kirjoittaa, että "Miksi jotkut sanoo", mutta... No joo. Ymmärrätte.
-ap