Miksi sanoo haluavansa kumppanin, joka "saa mut nauramaan"?
Mielestäni se on jotenkin huolestuttavan matala rima :D Tai siis itse nauran aika herkästi, ja pystyn nauttimaan tosi eri tyyppisistä huumorityyleistä. Kertooko tuo vaatimus siitä, että kyseinen ihminen itse ei naura helposti, eli hänellä on tosi korkeat vaatimukset toisen jutuille? Vai kertooko se vain siitä, että ei oikein ole mitään standardeja kumppaneille, niin jotain vaan pitää keksiä? En ihan ymmärrä. En muista itse koskaan törmänneeni ihmiseen, jonka kanssa ei voisi vitsailla.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä huumorintaju kertoo myös älystä eikä se katoa koskaan (ellei iske muistisairaus) toisin kuin ulkonäkö, terveys tai esim rahat saattaa mennä. Mitä vaan vaikeuksia elämä tuo niin huumorintaju auttaa niissäkin.
Toisaalta jotkut vääntää kaiken vitsiksi, kun ei siedä vaikeita tunteita hetkeäkään. Sellaisen kanssa ei voi selvittää koskaan asioita, eikä mistään huolista voi puhua. Asiat ei korjaannu koskaan, eikä kenelläkään saa olla vaikeita asioita elämässä, koska tyyppi katoaa kuin tuhka tuuleen. Kokemusta on. Tietysti on sitten tasapainoisempiakin tyyppejä, joilta löytyy molemmat puolet, mutta itse en halua että joku yrittää saada minut nauramaan kun vaikka oikeasti itkettää. Silloin haluan halin ja sitten se nauru tulee vasta joskus myöhemmin.
Kyse olikin hyvästä huumorintajusta, eikä tilannetajuttomuudesta ja kaiken vitsiksi vääntämisestä. Eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sillä tarkoitetaan vaan huumorintajua, että niiden pitää olla samanlaiset
Mutta kun naisilla ei ole huumorintajua niin koko lause on mielestäni paradoksi.
Naisten huumori = Kun Frendeissä se Ross on niiiin höpsö😁🤣
Kai tajuat, att Ross on fiktiivinen hahmo, ja kyseisen sarjan käsikirjoittajien joukosta löytyy sekä naisia että miehiä :D Eli miten hän edustaa juuri naisten huumorintajua? Ja toisaalta, eipä se nyt kovin huono sarja ole. Yksi historian menestyksekkäimmistä komedioista.
"Kyse olikin hyvästä huumorintajusta, eikä tilannetajuttomuudesta ja kaiken vitsiksi vääntämisestä. Eri asia. "
Mistä erotat kummanlaisesta tyypistä on kyse siinä vaiheessa, kun tutustut uuteen ihmiseen?
Vierailija kirjoitti:
"Kyse olikin hyvästä huumorintajusta, eikä tilannetajuttomuudesta ja kaiken vitsiksi vääntämisestä. Eri asia. "
Mistä erotat kummanlaisesta tyypistä on kyse siinä vaiheessa, kun tutustut uuteen ihmiseen?
Tilannetajuton kaiken vitsiksi vääntäjä on kyllä sellainen ihan alussakin. En minä millekään typerille tilanteeseen sopimattomille vitseille naura, vaikka kyseessä olisi uusi tuttavuus.
Mua alkais vituttaa tyyppi joka koko ajan vääntää kaikesta vitsiä. En kyllä kaipaa itkettäjääkään. Kaipaan vain tyyppiä joka saa mut haluamaan.
Voisin ihan hyvin vaatia tuollaista. Ja mitä se tarkoittaa niin sitä että meillä kemiat natsaa ja yhdessä on hauskaa olla. Toki on tyyppejä jotka luulevat olevansa huumorintajuisia, muttei niiden jutut vaan naurata mua. En mä semmoista jaksais. Enkä jatkuvaa tosikkona oloa, onhan sellaisiakin joille elämä on vaan vakavaa.
Mulla on elämän aikana kehittynyt niin kiero ja musta huumorintaju, että mulle itselle lauseessa pointtina se että on ihminen jonka kanssa jakaa yhtä huonoa huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies se tulee räkänokastakin, Vaan Ei Tyhjännaurajasta!
Niin kovin paikkansa pitävä sananlasku!
Tyhjännaurajat ovat kieltämättä kaameinta paariaa.
Olmisiira
Vierailija kirjoitti:
Haluaa ihmishahmoisen viihdelaitteen.
Asiaan kuuluu jälki-itkut kun suhde jäikin pinnalliseksi.
Tarkemmin limakalvokontaktiksi.
Pikkupili saa minut aina nauramaan.
N29
Myös pariskunta ja keskinäinen huumori sitten aivan jäätävää sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on samanlainen huumorintaju, niin jatkomahdollisuudet ovat erittäin hyvät. Pelkkä vitsi ei ole se pointti, vaan huumorintaju.
Mutta vielä kerran: koska naisilla ei ole huumorintajua niin se on ymmärrettävä huumorintajuttomuutena.
Naisilla on huumorintajua mutta naiset tarvitsevat miehiä tekemään huumoria ja sperman luovuttajiksi. Tämä kaikki kerrotaan south parkissa. Huumorin keinolla koittivat saada sen pointin perille mihin miehiä tarvitaan.
No pitää olla samanlainen huumorintaju että yhdessä on mukava olla. Kyllä se yhtenevä huumorintaju yleensä tarkoittaa myös, että muutenkin ollaan samalla aallonpituudella ja on helppo jutella ja olla oma itsensä. Ei se tarkoita että pitäisi olla joku pelle tai kaikkien naurattaja, sellaista harvempi edes haluaa.