Pärjäisköhän etelänloman näillä vaatteilla
Mulla ei ole mitään päällepantavaa, älytön vaatekriisi😭
6 päivää ollaan. Reilu parikymmentä on lämmintä.
Laukussa on 1 mekko, kahdet housut (farkut ja kevyet kangashousut), 2 lyhythih.paitaa, pitkä ohut avoneule, lyhyt ohut napitettava neule. Eikä muuta :( Alusvaatteita tietty on tarpeellinen määrä. Olen ihan äärimmäisen huono shoppaamaan ja hikoiluttaa jo ajatuskin että siellä pitäisi mennä luuhaamaan vaatekauppoihin. Miten mä olen päästänyt mun vaatevaraston näin huonolle tolalle...
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu paljolti lomakohteestasi!
Kanaria. Pakkohan se on näillä pärjätä kun ei muuta oo, oli kohde mikä hyvänsä.
Pärjäät! Ota yöksi joku t-paita ja pidät sitä huoneessa myös, muilla ulos. Kandee ottaa myös jotkut olohousut.
Olen Kanarialla parhaillaan. Pärjäät kyllä noilla vaatteilla, täällä on todella lämmintä juuri nyt.
Onhan sinulla sitten vielä yksi vaatekerta päälläsi, joten varmaan pärjäät noilla ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Pärjäät! Ota yöksi joku t-paita ja pidät sitä huoneessa myös, muilla ulos. Kandee ottaa myös jotkut olohousut.
Joo, yöpaita pitää pakata.
T-paidoista: Näitä menee itselläni yksi päivässä, joskus kaksi. En voi sietää hihallisia t-paitoja, ahdistaa kun on lämmin niin hihattomia t-paitoja tai toppeja varaisin mukaan useampia tai varautuisin pyykkäämään matkan aikana.
Jos kaapista löytyy, pakkaisin mukaan kanssa leggingsit joista saa tarpeen mukaan taiteltua polvipituiset noin lämpimässä.
Eri tärkeää myös kengät, yhdet ns hienommat ja toiset jotka molemmat hyvin sisään kävellyt eli sopivat, päivä menee helposti pilalle jos kengät hiertää tms.
Kivaa matkaa!
Jos tarvitset jotain, ostat sieltä. Siellä on halpoja t-paitoja ja housuja.
Pärjäisikö kotona kalsariasussa? Pärjäisikö ruokailusta ruokailuun syömällä välillä välipalan? Pärjäisikö kahdella korvalla jos kuuntelee yhtä radiota? Pärjäisikö 150 milligrammalla Venlafaxiinia jos syö ananaksia?
Vierailija kirjoitti:
T-paidoista: Näitä menee itselläni yksi päivässä, joskus kaksi. En voi sietää hihallisia t-paitoja, ahdistaa kun on lämmin niin hihattomia t-paitoja tai toppeja varaisin mukaan useampia tai varautuisin pyykkäämään matkan aikana.
Jos kaapista löytyy, pakkaisin mukaan kanssa leggingsit joista saa tarpeen mukaan taiteltua polvipituiset noin lämpimässä.
Eri tärkeää myös kengät, yhdet ns hienommat ja toiset jotka molemmat hyvin sisään kävellyt eli sopivat, päivä menee helposti pilalle jos kengät hiertää tms.
Kivaa matkaa!
En edes omista t-paitoja tai leggingsejä😅 Noi paidat on sellaisia kevyitä, olisikohan jotain viskoosia tms, hihattomia. Mukaan lähtee mun luottoconverset, niillä on kävelty paljon, ja ne saavat kelvata oli paikka mikähyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Pärjäisikö kotona kalsariasussa? Pärjäisikö ruokailusta ruokailuun syömällä välillä välipalan? Pärjäisikö kahdella korvalla jos kuuntelee yhtä radiota? Pärjäisikö 150 milligrammalla Venlafaxiinia jos syö ananaksia?
Kaikki ok?
Rannalle uimahousut. Yläosaa ei tarvi. Voit olla aistillisesti ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
En aio uida.
Ganariffalla illat/yöt viileitä, pitkät mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio uida.
Otat varmaan aurinkoa, joten ota kuitenkin uimapuku sekä pareo tms. ranta-asu.
Oltiin joskus etelä-espanjassa maaliskuussa ja siellä oli 9 lämmintä ja sato.
Oulussa oli samaan aikaan 6 lämmintä niin tuntu vähän vedätykseltä että lennät 6 tuntia etelään ja lämpötila nousee 3.
Hihaton aluspaita alimmaksi. T-paita tai kaksi päälle. Pitkähihainen päällimmäksi. Kevyt takki tai toppaliivi että pääset Suomessa kentälle. Lenkkarit .Villahousu/pyöräilyhoususortsit alle ja pitkät housut. Hyvä olla vetoketjutaskut esim reisitaskut, tai vyölaukku.
Monikäyttöiset vaatteet esim Aluspaita ja "villahousut" jotka käy myös yöpaidaksi tai helteellä. Näin voisit lähteä ilman mitään kamoja taskussa passi, visa ja puhelin.
Mutta ei tarvi olla askeettinen vaan koulurepun kokoiseen mahtuu: olomekko joka käy myös yöpaidaksi tai helteellä. pikkuhousunsuojia, pyykinpesuainetta. Hammasharja ja tahna. Laturit, lääkkeet, uimapuku. Pyykit on helppo pesaista illalla ja se mahdollistaa ettei tarvi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ganariffalla illat/yöt viileitä, pitkät mukaan.
Nyt on illat ja yötkin olleet poikkeuksellisen lämpimiä. Joku neuletakki tai huppari riittää hyvin. Päivälämpötila ollut 22-31 astetta.
T. Kanarialla lomaileva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio uida.
Otat varmaan aurinkoa, joten ota kuitenkin uimapuku sekä pareo tms. ranta-asu.
No en aio tehdä sitäkään :D
Ottaisin vielä yökkärin, uikkarit, 2 t-paitaa, mekon ja ohuet housut, aurinkolasit ja hatun.
Riippuu paljolti lomakohteestasi!