Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjäisköhän etelänloman näillä vaatteilla

Vierailija
11.01.2024 |

Mulla ei ole mitään päällepantavaa, älytön vaatekriisi😭

6 päivää ollaan. Reilu parikymmentä on lämmintä. 

Laukussa on 1 mekko, kahdet housut (farkut ja kevyet kangashousut),  2 lyhythih.paitaa, pitkä ohut avoneule, lyhyt ohut napitettava neule. Eikä muuta :( Alusvaatteita tietty on tarpeellinen määrä. Olen ihan äärimmäisen huono shoppaamaan ja hikoiluttaa jo ajatuskin että siellä pitäisi mennä luuhaamaan vaatekauppoihin. Miten mä olen päästänyt mun vaatevaraston näin huonolle tolalle...

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina lomalla uima-asu ja ulmamekko sinne matkalle. Sitten on jokin mekko aamupalalle lounaalle yms. Eri mekkoja illaksi. Muutama paita ja pitää housut. 

No kun olis niitä mekkoja. Se ainoa siistimpi on pakattuna. Kaikki kesävaatteet mitä olen nyt viime vuosina käyttänyt, on tosi nuhjuisen näköistä eikä niitä voi enää käyttää kuin kotivaatteena. Mulla oli meininki ostella syksyn alennusmyynneistä itselleni uusia kesävaatteita mutta arvatkaa vaan jäikö se tekemättä. 

Täältä saa todella halvalla mekkoja ja muita vaatteita nyt. Alennusmyynnit menossa, jopa - 70%.

T. Kanarialla lomaileva 

Vierailija
42/52 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon että Kanarialla on kylmät huoneet, siellä ei ole lämmitystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me just tultiin Kanarialta ja meiltä meni monet vaatteet päivässä, sillä tykätään lenkkeillä ja käydä salilla. Onneksi hotellissa oli pesukone ja on siellä yleisiä pesuloitakin.

Illalla tarvii tosiaan pitkähihaista. Vaatteita sieltä saa halvalla ja helposti, ostat vaikka jostain kojusta jonkun kivan rantamekkokaavun. Sinuna hommasin ne legginsit, riittävät hyvin ainoiksi housuiksi.

Vierailija
44/52 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota huomioon että Kanarialla on kylmät huoneet, siellä ei ole lämmitystä. 

Kyllä ne huoneet ovat melko lämpimiä, kun päivällä paahtaa 27 asteen lämpötilat. 

Vierailija
45/52 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koku huivi tai ostat sieltä 

Vierailija
46/52 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lämmintä vaatetta tuonne... farkkua, pitkää housut, neuletakkia.

Vierailija
47/52 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjäät noilla.

Ota vielä joku hattu tai lippis mukaan.

Vierailija
48/52 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin just kolme viikkoa Teneriffalla. Mulla oli mukana caprit, pitkät shortsit ja siistit pitkäthousut, kuusi paitapuseroa, alusvaatteita, yöpuku, kevyet kengät, villapaita, villahuivi. Matkalla leggingsit, lenkkarit, pitkähihainen t-paita, huppari. 

En käynyt uimassa, en maannut altaalla tai rannalla. Kävelin, kävin vaelluksella kaksi kertaa, konsertissakin Santa Cruzissa kävin kaksi kertaa, palelin yliopistolla La Lagunassa-kaikilla paikallisilla oli toppatakit. Kiva kolmeviikkonen meni nopeasti.

Vierailija
49/52 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käymme syömässä yleensä tapas-paikoissa. Ei sinne tarvitse pukeutua mihinkään iltamekkoihin. Ulkonahan sitä istutaan, jos ei sada. Vilttejä vaan ympärille.

Vierailija
50/52 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika lämmintä vaatetta tuonne... farkkua, pitkää housut, neuletakkia.

No kun muuta ei ole, minkäs teet. Noi toiset pitkät housut on kyllä tosi ohutta puuvillakangasta, sellaiset liehuvalahkeiset. Täälläkin käyttänyt niitä helteillä. Ja neuleet samoin, tosi ohuita puuvillaneuleita, olen käyttänyt auringolta suojaamiseenkin. 

Vierailija
51/52 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina lomalla uima-asu ja ulmamekko sinne matkalle. Sitten on jokin mekko aamupalalle lounaalle yms. Eri mekkoja illaksi. Muutama paita ja pitää housut. 

No kun olis niitä mekkoja. Se ainoa siistimpi on pakattuna. Kaikki kesävaatteet mitä olen nyt viime vuosina käyttänyt, on tosi nuhjuisen näköistä eikä niitä voi enää käyttää kuin kotivaatteena. Mulla oli meininki ostella syksyn alennusmyynneistä itselleni uusia kesävaatteita mutta arvatkaa vaan jäikö se tekemättä.

Jos kehtaat, ota vähiten nujhuiset mukaan ja jätä saarelaisten käyttöön.

Saarelaisten käyttöön? Kyse on Espanjasta eikä mistään kehitysmaasta, ne tuskin tarvii mun nyppyyntyneitä lindex-mekkoja😄

En tiedä miten esim just teidän hotellissa on, mutta aika monissa turistikohteissa on ulkomaista halpatyövoimaa esim siistijöinä, heille saattaa "kelvata", mutta espanjalaiset itse ei kyllä halua mitään kehitysapumekkoja. 

Vierailija
52/52 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trust me. Vedät sillä mekolla ja neuletakilla 9-18 ja vaihdat illaksi t-paitaan ja kangashousuihin. Kaikki muu vaate on turhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän