Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Pörssisähkö ON edullisin. Ero kiinteähintaiseen jopa tuhansia euroja vuodessa! Joko uskotte vai mikä asiassa on niin vaikeaa?

Vierailija
11.01.2024 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010107522.html

Kiinteähintaisella sopimuksella 8000 euroa vuodessa. Pörssisähköllä sama sähkö alle 1500 euroa vuodessa.

Moni pienituloinen on valinnut tuon kalliimman vaihtoehdon. Onnittelut!

Kommentit (612)

Vierailija
521/612 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen totuuden torvi IS. Otet täydellisen tyhmä. Nykyhallitus jätti sähkön hinnan avoimeksi mutta ei siirtohintaa joka maksetaan jokaisesta kilowatista. Vaikka sähkön hinta olisi koko vuoden 0 snt niin on keksitty ikiliikkuja joka on siirtohinta. Ainakin minä maksan sähköstäni noin 7€/kk mutta siirtohintaa (lue kartellihintaan jonka nykyhallitus hyväksyy) noin 24€. Olet joko yrittäjä tai "maatalousyrittäjä eli elätettävä" tai muuten tyhmä mutta menon maksaa pien ja keskituloinen. PISTE

Vierailija
522/612 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringoenergiaakin tulee jo 112MW ja tuulesta 5600MW. Ilmankos on halpaa sähköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/612 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa se on huomennakin taas halvempaa kuin halvin määris.

Vierailija
524/612 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen totuuden torvi IS. Otet täydellisen tyhmä. Nykyhallitus jätti sähkön hinnan avoimeksi mutta ei siirtohintaa joka maksetaan jokaisesta kilowatista. Vaikka sähkön hinta olisi koko vuoden 0 snt niin on keksitty ikiliikkuja joka on siirtohinta. Ainakin minä maksan sähköstäni noin 7€/kk mutta siirtohintaa (lue kartellihintaan jonka nykyhallitus hyväksyy) noin 24€. Olet joko yrittäjä tai "maatalousyrittäjä eli elätettävä" tai muuten tyhmä mutta menon maksaa pien ja keskituloinen. PISTE

Minäkin olen sitä mieltä, että sähköverkko pitäisi rakentaa ja ylläpitää ilmaiseksi. Sähköverkkotuotteita myyvät ovat ahneita paskiaisia, kun eivät anna niitä ilmaiseksi ja sähköasentajat myös, kun eivät tee työtä ilman palkkaa.

Vierailija
525/612 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset lesoilee kalliilla autolla, toiset kiinteähintaisella sähkösopimuksella.

Köyhä ajaa vanhalla lintalla ja käyttää naurettavan halpaa pörssisähköä.

Vierailija
526/612 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas halpaa taas huomenna.

Vierailija
527/612 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla lämmitetään taas ja huomiseksi laskee edelleen. Kalliina aikana lämmitetään pannua puulla ja nyt taas halvalla sähköllä. Onneksi ei ole kokoajan kallista määristä. Ihanan viileät kesäkelit myös luvassa kun voi kesällä paahtaa ilmaisella sähköllä kämpän viileäksi.

Vierailija
528/612 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvalla lämmitetään taas ja huomiseksi laskee edelleen. Kalliina aikana lämmitetään pannua puulla ja nyt taas halvalla sähköllä. Onneksi ei ole kokoajan kallista määristä. Ihanan viileät kesäkelit myös luvassa kun voi kesällä paahtaa ilmaisella sähköllä kämpän viileäksi.

Kyllä viduttelis maksaa kokoajan jotain 8c/kWh sopparia. Kesällä tosiaan jäähdytetään helteillä melkein ilmaiseksi ja nyt lämmitetään halvalla.

Vierailija
529/612 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen Ap:n puolesta, kiva että pystyt säästämään tuolla tavalla. Meillä on määräaikainen soppari eikä silti saada millään kaikkea rahaa tuhlattua.

Vierailija
530/612 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellinen Ap:n puolesta, kiva että pystyt säästämään tuolla tavalla. Meillä on määräaikainen soppari eikä silti saada millään kaikkea rahaa tuhlattua.

Onko teillä esim. Ulkoporeammetta mitä saisi lämmitettyä halvalla sähköllä?

Miksi maksatte kallista määristä turhaan ja sijoita säästyneitä rahoja?

Vierailija
531/612 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa se on huomennakin taas halvempaa kuin halvin🤣😂

Vierailija
532/612 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivari kaksio, kaukolämpö, oma sauna. Kulutusta olen saanut kasaan keskimäärin 50 kWh / kk. Kiinteä soppari. Viimeinen sähkölasku 11,18 e, sis. perusmaksun, siirto +siirron kulutus 39,39 e. Eli tammikuun sähkönkulutus kaikkineen 50,57. Tällä syklillä vuoden sähkönkulutus olisi 606,84 e. Tosiasiassa tulee olemaan vähemmän koska kesällä olen 3 kk pois kotoota ja sähkönkulutus on pelkät perusmaksut, koska pääkytkin pistetään nollille, eikä mikään laite ole päällä. Joten ei näillä euromäärillä kannata lähteä pörssisähköleikkiin.

Vierailija
533/612 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rivari kaksio, kaukolämpö, oma sauna. Kulutusta olen saanut kasaan keskimäärin 50 kWh / kk. Kiinteä soppari. Viimeinen sähkölasku 11,18 e, sis. perusmaksun, siirto +siirron kulutus 39,39 e. Eli tammikuun sähkönkulutus kaikkineen 50,57. Tällä syklillä vuoden sähkönkulutus olisi 606,84 e. Tosiasiassa tulee olemaan vähemmän koska kesällä olen 3 kk pois kotoota ja sähkönkulutus on pelkät perusmaksut, koska pääkytkin pistetään nollille, eikä mikään laite ole päällä. Joten ei näillä euromäärillä kannata lähteä pörssisähköleikkiin.

Mikä helkkarin järki sun on edes kommentoida tuommoisella mikkihiiri kulutuksella!????? Pörssisähköhän on meidän suurkuluttajien halpatuote. Siis onko sulla päässä mitään järkeä? Ihmiset tuntuu tyhmenevän päivä päivältä.

Vierailija
534/612 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helkkarin järki sun on edes kommentoida tuommoisella mikkihiiri kulutuksella!????? Pörssisähköhän on meidän suurkuluttajien halpatuote. Siis onko sulla päässä mitään järkeä? Ihmiset tuntuu tyhmenevän päivä päivältä.

Ei tunnu paljon järki pakottavan tuolla kommentoijalla päässä.

Vierailija
535/612 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ymmärtänyt ihan väärin koko homman. Pörssisähkö on halpa kun pystyy varaamaan lämpöä halpoina tunteina.

Vierailija
536/612 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rivari ja kaukolämpö. Miksi edes vastaat pörssisähkö ketjuun?

Vierailija
537/612 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50kWh\kk???? eihän pörssisähkö ole edes teille suunnattu tuote.

Vierailija
538/612 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko sun leikkiä legoilla kun äly ei muuhun riitä?

Vierailija
539/612 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 14:44

Perjantai 29.3 

Olkiluoto 3 poissa käytöstä. 

Sähkön hinta pörssiläisille 1,81 snt/kWh.

Väitetyt 1€ kwh hintoja ei ole näkynyt. 

Vierailija
540/612 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo tarvinnut muuta kuin että papan talon putket jäätyivät hinnan ollessa kovimmillaan - sähkölämmitteinen rintamamiestalo, ja kaikki siihen asti saatu hyöty nollautui. Piti pitää puhallinta päällä sekä kellarissa, eteisessä että sisällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän