Miten mies ei tiedä,että vehje on sisällä?
Kysyy,että onks se jo sisällä.. Kesken aktinkaan ei huomaa heti,jos lipsuu ulos. Meneekö siinä niin hurmioon,ettei huomaa? Naisena tunnen kyllä,milloin tulee sisään. Seisooko liian kovaa vai mistä johtuu? Kysyy siis joka kerta,että onks jo sisällä,kun se on jo sisällä.. Voi olla tyhmä kysymys minulta,mutta haluaisin tietää..
Kommentit (31)
Eipä ole itellä mikää hehtaarikalu ja naisella on tosiliukas eikä mikääm ääritiukka kun painookin on sen 120kg!
Silti hyvin voi naida,montakertaa olen yhenyön aikana polkenu ja tykänny on,ja ilman kumia kun kierukan omistaa sisään voi huoletta laskea ja vaikka nukkua kalu sisäs!
Sen kyllä huomaa, jos menee jorma puolivahinkossa väärähän reikään.
Upotin seisovan kalun oliiviöljyyn ja runkkasien siellä. Ei tahtonut pysyä muna kädessä ja lipsutti pahasti, joten ei meinannut tulla runkusta mitään. Sama se lie nainnissakin, jos naisen pillu on tarpeeksi liukas. Siellähän pikkujalka nuljahtelee miten sattuu eikä orkkua taho tulla.
Olet ilmeisesti niin löysä pilluinen, ettei mies tunne olevansa sisälle. Toisaalta voi myös olla, että miehellä niin pieni pili, ettei ylety sisään asti.
Vierailija kirjoitti:
on taas urpoja liikkeellä.
Itse kyllä naisena sanoisin, että jos multa mies kysyisi "onko se jo siellä", niin se onneton tipahtais sängyltä päälleen aikas nopeaan;=)
Eihän se miehenvika oo jos naisella on löysäpillu
Yhden naisen kanssa ollut vastaavaa ongelmaa ettei aina tiennyt ollaanko sisällä vai ei. Sattumaa tai ei mutta hänen exänsä oli kongolainen
Jos pillun seutu on tosi märkä ja liukas, ei sitä heti huomaa onko muna pillussa vai jalkojen välissä, se hinkkaa klittaa eli vaimolle sama :)
Vierailija kirjoitti:
Jos pillun seutu on tosi märkä ja liukas, ei sitä heti huomaa onko muna pillussa vai jalkojen välissä, se hinkkaa klittaa eli vaimolle sama :)
Tuohan on aivan ihanaa! Kerrankin naiselle namia.
Kerran exä paninoin, ja olin ihan extaasissa, kunnesä äkkäsi ja työnsi pilluun. Siihen loppui nautinto.
Liian löysä pillu, puristus on se avain. Nyt sitä treeniä kehiin.
Ei oo pienestä pilistä kiinni ellei nyt ole ihan mikropenis <5cm erektiossa.
Oma on reipas 20cm ja paksuutta hyvin - mutta on tullut väljäpillujakin vastaan (joka muuten ei liity naisen painoon / hoikkuuteen / lantion leveyteen lainkaan), jossa ei tunnu oikein miltään.
ja liukkariakin käytetty, mutta mulla onkin yli 5 cm paksu...