Mitä voi harrastaa kotona?
Keksikää mulle joku puuhastelu/harrastus ettei tarvitse peukaloita pyöritellä täällä kotona päivästä toiseen. Taloustöiltä ja lapsien (3) hoidolta ja harrastuksilta jää itselleni joka päivä useampi tunti aikaa. Tällöin yleensä roikun netissä, mutta sekin tylsistyttää pitemmän päälle. Kaipaisin jotain " järkevää" tekemistä, mutta mitä? En ole käsityöihmisiä. Ehdotuksia?
Kommentit (14)
-lue
-opiskele (kieliä, matikkaa, historiaa...)
-kokoa pienoismalleja autoista, taloista,
-tee nukkekoti
-hanki akvaario ja rupea jalostaman kaloja
-maalaa, piirrä, mallista, sarjakuvia, muotokuvia. asetelmia
jumppaa! uusimmassa kauneus ja terveys lehdessä hyvä jumppa vinkki kotiin.
muksu meil nauraa räkättää vieressä kun äiti jumppaa :D
askartele
neulomista
virkkaamista
huovuttamista
askartelua (korut, kortit, koristeet)
leipomista, uusien reseptien kokeilemista
kokkailua, --- " ------
ompelua
sudokuja
lukemista
kielten opiskelua
jumppaa
pilatesta
painonnostoa
kuntopyöräilyä
elokuvia (vaikka tutustuu jonkun ohjaajan tuotantoon kerrallaan)
laulamista
soittamista
kukkien kasvatusta
nikkarointia
entisöintiä
toiset ihan kiinnostavia, toiset jo kokeiltuja. 6, miten harrastat pilatesta? videon avullako?
ap
4, on suunnitelmissa tuo väikkärinkin teko, mutta ei ihan vielä :)
ap
Vierailija:
toiset ihan kiinnostavia, toiset jo kokeiltuja. 6, miten harrastat pilatesta? videon avullako?
ap
Kirjoita päiväkirjaa, kuvita se, kirjoita lasten juttuja ja puuhia muistiin.
Nämä sellaisia, joita haluaisin tehdä, mutta ei ole aikaa...muka.
kaveri harrastaa keppareita&näyttää kivalta, mutta ei kehtaa. Lut joku sen tapanen ois kivaa
Joogaa, piirtämistä, leipomista/ruoanlaittoa (aikaavieviä, erikoisia, tai extreme DIY-reseptejä kuten joku itsetehty ketsuppi, chutney jne.), remppaamista, sisustamista, kissanpentujen sijaisvanhemmuutta, mikrotöitä netissä, koodaamisen opettelua, kielten opiskelua.
Paljon on tekemistä kotona
Mä olen syrjäytynyt ja virtuaaliväritän, pelaan ilmaisia nettipelejä, joskus leivon, katson jos on ilmaisia dokkareita esim yle areenassa tai sitten joku ilmainen dplayssä. Tällä tavalla on vuosikymmenet mennyt.
Nyt koronan vuoksi työväenopiston kursseista osa on siirtynyt verkkoon. Itse harrastan laulua sekä opiskelen kieliä etänä. Etäruoanlaittokurssille en halunnut osallistua, koska mielestäni osa kurssin ideaa on, että pääsee maistamaan mahdollisimman montaa eri ruokaa.
ap