Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin kokeilla miten käy kun

Vierailija
10.01.2024 |

En ole se joka aina ensimmäisenä ylläpitää ystävän kanssa yhteyttä. No ei varmaan yllätä että hiljaista on. Kuukausi mennyt eikä ole pihaustakaan kuulunut. En vain jaksa olla se joka soittaa tai viestii aina ensimmäisenä ja kyselee kuulumisia tai jotain. Koittakaa nyt ymmärrää että ystävyyden ylläpito kuuluu kummallekin eikä vain toiselle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on kaikilla. Jos ei ole itse pitänyt keskusteluyhteyttä yllä niin aina on niitä joista ei sitten kuulukaan mitään.

Vierailija
2/9 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on kaikilla. Jos ei ole itse pitänyt keskusteluyhteyttä yllä niin aina on niitä joista ei sitten kuulukaan mitään.

Minä olen ja useasti olen se joka yrittää ylläpitää sitä. Nyt päätin että katsotaan miten käy niin eipä ole kuulunut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät ovat yliarvostettuja.

Vierailija
4/9 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sellainen tilanne, että se toinen ei jaksa olla se aktiivi mutta silti pitää yhteydenotoistasi on siis mahdoton/kelpaamaton?

Vierailija
5/9 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua. Monta ystävää on paljastunut tällaisiksi. Jotenkin kuvittelin, että olin tärkeä, mutta sinne jonnekin jäivät, kun en enää pitänyt yhteyttä. Kai heillä oli parempia ystäviä. 

Vierailija
6/9 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää se, että puhutaan puolen vuoden välein. En jaksa enkä tarvitse jatkuvaa yhteydenpitoa.

Vierailija
7/9 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittää se, että puhutaan puolen vuoden välein. En jaksa enkä tarvitse jatkuvaa yhteydenpitoa.

Että sinä otat yhteyttä puolen vuolen välein ja kaveri ei koskaan. Koetko olevasi silti ystävä? 

Vierailija
8/9 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska otsikko. Kuten 80 % palstan otsikoista.

Vierailija
9/9 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että sinä otat yhteyttä puolen vuolen välein ja kaveri ei koskaan. Koetko olevasi silti ystävä? 

En pidä mitään tilastoa yhteydenpidon määrästä.