Lääkäri, mikä oli vuoden 2023 kokonaisansiosi?
Siis koko vuoden palkka. Kuinka kauan olet ollut lääkärinä?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vinkit miten saa sokeritoukat pois muutin sokeritoukka yksiöön itse olen todella tarkka siisteydestä ja nuo oksetttaa todella paljon kiipeilee pöydillä yms🤮🤮🤮
Täällä oli kyllä puhe lääkärien vuosiansioista. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ovatpahan lekurit hyvin edustettuina av:lla :D
Näin se totuus paljastuu😀😀😀
Itse olen DI enkä ikinä kehtaisi myöntää kasvotusten kenellekään että palstailen täällä.
Jos nyt sokeritoukista sen verran, että parhaiten tehoaa muurahaissirote. Sitten kannattaa kaataa aika ajoin kiehuvaa vettä viemäreihin, vaikka 6 litraa yhdellä kerralla.
Kun tekee töitä kansalaisten kanssa, on hyvä tietää mitä kansan syvät rivit ajattelevat ja toimivat.
Ei ole kummoisia ansioita, ei ole ihme että Suomessa on sanonta, työllä ei rikastu.
Lääkärin vuosiansiot riippuvat siitä, mitä työtä tekee, miten paljon ja yksityisellä vaiko julkisella puolella. Itse voi arvottaa/määrittää suhteen vapaa-ajalle ja työlle.
Minä hankin n 100-200 000 vuodessa. Tein hurjasti töitä. On paljon harmittanut, kun en ollut lasteni kanssa. Nyt 10 V eläkkeellä. Eläkekin hyvä + pääomatuloja. Enää ei tehty työ harmita.
hyvä, että julkisella puolella toimii edes palkanmaksu. mikään muu siellä ei oikein toimikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vinkit miten saa sokeritoukat pois muutin sokeritoukka yksiöön itse olen todella tarkka siisteydestä ja nuo oksetttaa todella paljon kiipeilee pöydillä yms🤮🤮🤮
Sirottele niille suolaa!
Siis onko nää vastaukset jotain vitsejä? Itse opettajana tienasin viime vuonna 55 000 e ja en saa vielä edes täysiä ikälisiä. 12 viikkoa vuodessa lomaa.
112 000 €. Olen poliklinikalla erikoislääkärin vakanssilla. Aika paljon lisätyötä/evestyötä tavallisen polityön lisäksi. Lääkiksestä valmistumisesta 7 vuotta aikaa.
3
21000 ansiotulot. Äitiysvapaalla ja melkeinpä kaikki sunnuntait töissä. Pari vuotta sitten valmistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstan tason perusteella ei ikinä olisi uskonut että täällä on muka noin paljon lääkäreitä
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Samanlaisia ihmisiä ovat kuin me muutkin, samanlaista arkea elävät. Ei yliopisto -opinnot takaa huippuälykkyyttä, enemmänkin sinnikkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Biokill