Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri, mikä oli vuoden 2023 kokonaisansiosi?

Vierailija
10.01.2024 |

Siis koko vuoden palkka. Kuinka kauan olet ollut lääkärinä?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vinkit miten saa sokeritoukat pois muutin sokeritoukka yksiöön itse olen todella tarkka siisteydestä  ja nuo oksetttaa todella paljon kiipeilee pöydillä yms🤮🤮🤮

Vierailija
42/54 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vinkit miten saa sokeritoukat pois muutin sokeritoukka yksiöön itse olen todella tarkka siisteydestä  ja nuo oksetttaa todella paljon kiipeilee pöydillä yms🤮🤮🤮

Täällä oli kyllä puhe lääkärien vuosiansioista. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatpahan lekurit hyvin edustettuina av:lla :D

Näin se totuus paljastuu😀😀😀

Itse olen DI enkä ikinä kehtaisi myöntää kasvotusten kenellekään että palstailen täällä.

Vierailija
44/54 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt sokeritoukista sen verran, että parhaiten tehoaa muurahaissirote. Sitten kannattaa kaataa aika ajoin kiehuvaa vettä viemäreihin, vaikka 6 litraa yhdellä kerralla. 

Vierailija
45/54 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tekee töitä kansalaisten kanssa, on hyvä tietää mitä kansan syvät rivit ajattelevat ja toimivat.

Vierailija
46/54 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kummoisia ansioita, ei ole ihme että Suomessa on sanonta, työllä ei rikastu.

Vierailija
47/54 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin vuosiansiot riippuvat siitä, mitä työtä tekee, miten paljon ja yksityisellä vaiko julkisella puolella. Itse voi arvottaa/määrittää suhteen vapaa-ajalle ja työlle.

Minä hankin n 100-200 000 vuodessa. Tein hurjasti töitä. On paljon harmittanut, kun en ollut lasteni kanssa. Nyt 10 V eläkkeellä. Eläkekin hyvä + pääomatuloja. Enää ei tehty työ harmita.

Vierailija
48/54 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä, että julkisella puolella toimii edes palkanmaksu. mikään muu siellä ei oikein toimikkaan. 

Vierailija
49/54 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirottele niille suolaa!

Vierailija
50/54 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko nää vastaukset jotain vitsejä? Itse opettajana tienasin viime vuonna 55 000 e ja en saa vielä edes täysiä ikälisiä. 12 viikkoa vuodessa lomaa.

Vierailija
51/54 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

112 000 €. Olen poliklinikalla erikoislääkärin vakanssilla. Aika paljon lisätyötä/evestyötä tavallisen polityön lisäksi. Lääkiksestä valmistumisesta 7 vuotta aikaa.

Vierailija
52/54 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

21000 ansiotulot. Äitiysvapaalla ja melkeinpä kaikki sunnuntait töissä. Pari vuotta sitten valmistunut.

Vierailija
53/54 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstan tason perusteella ei ikinä olisi uskonut että täällä on muka noin paljon lääkäreitä

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Samanlaisia ihmisiä ovat kuin me muutkin, samanlaista arkea elävät. Ei yliopisto -opinnot takaa huippuälykkyyttä, enemmänkin sinnikkyyttä.

Vierailija
54/54 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biokill 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme