Lääkäri, mikä oli vuoden 2023 kokonaisansiosi?
Siis koko vuoden palkka. Kuinka kauan olet ollut lääkärinä?
Kommentit (54)
Vauvapalstan tason perusteella ei ikinä olisi uskonut että täällä on muka noin paljon lääkäreitä
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ovatpahan lekurit hyvin edustettuina av:lla :D
Met oomma kaikki joonnii sortin lekureita 😂😂
270 000 €. Erikoislääkärinä yksityisellä puolella. 30 vuotta lääkärin töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstan tason perusteella ei ikinä olisi uskonut että täällä on muka noin paljon lääkäreitä
Tämä on hyvä paikka purkaa turhautumista. Kukaan ei jaksa olla asiallinen jatkuvasti. Täällähän on varmaan puol suomea postaamassa kuraa.
Täällä voi opiskella psykiatriaa etänä. Vaikeita tapauksia riittää ja koko sairaan mielen kirjo on edustettuna. Eikä maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Niin, valtaosa täällä varmaan on lääkäreitä ja varsinkin ne asiattomat kommentit tulevat varmaan lääkäreiltä.
Avaruuskirurgina Suomessa 8 vuotta. En tee töitä. Tuet yhteiskunnalta noin 40 000 euroa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, valtaosa täällä varmaan on lääkäreitä ja varsinkin ne asiattomat kommentit tulevat varmaan lääkäreiltä.
Tunnustan. Voin kohdata seuraavan laihdutuslääkettä kerjäävän potilaan asiallisemmin, kun olen välillä päässyt ilmaisemaan rehellisen mielipiteen ylipainon juurisyystä.
Minä teen muita töitä, mutta diagnooseja teen kirjoittajista aina kun selaan tätä palstaa 💉💊😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan. Voin kohdata seuraavan laihdutuslääkettä kerjäävän potilaan asiallisemmin, kun olen välillä päässyt ilmaisemaan rehellisen mielipiteen ylipainon juurisyystä.
Kaikkea kannattaa kokeilla, varsinkin jos on laihduttanut koko ikänsä. Ei siinä mitään menetä ja moni on onnistunut lääkkeen avulla. Miksi jättää tämä kokeilematta jos kaikki mahdolliset dieetit, valmennukset ym on jo takana?
Vierailija kirjoitti:
Ovatpahan lekurit hyvin edustettuina av:lla :D
Samaa katsoin itsekin. Ei ihme, että on pitkät hoitojonot! Täällä joutavat joutavaan vastailla! Hävetkää! Töihin hopi hopi! Turhasta nuokin ison palkkansa saavat. Joutaisi leikata 80% pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on 80 000e nettona?
Taitaa tosta summasta mennä veroa lähemmäs 30 %.
Jos ei ole vähennettävää, niin veroa menee kirkollisveron kanssa reilu 30% ja siihen kun lisätään pakolliset työttömyys- ja eläkevakuutusmaksut, niin kokonaisuutena palkan päältä lähtee hiukan alle 40%. Eli nettona vähän vajaa 50 000e joka on noin 4100 euroa / kk
Isoja eroja lääkäreiden palkoissa.. ja osalla tosi pieniä ansioita mielestäni työn vastuuseen nähden. Mulla on palkka noin 75000 e vuodessa ja teen paperinpyörityshommia, ei esimiesvastuuta tms, eikä muutenkaan suuria vastuita. Korkeakoulututkinto kyllä löytyy.
Itse suon lääkärille kovan palkan. Toki sitten pitää ihan oikeasti myös niistä potilaista välittää.
nykyään pörssifirmojen johtoporraskin tienaa enemmän kui lääkäri ja minun mielestäni se lääkäri tekee huomattavasti vaativampaa työtä.
mutta semmoista se on
Vero + eläkevakuutusmaksu on 80 000 eurosta 39,2 % Veronmaksajien taulukon mukaan. Rajaveroaste (sis tyel) 52,2 %. Eli seuraavasta tienatusta eurosta jää käteen alle puolet.
120 000 euroa kokonaisansio viime vuodelta. Teen poliklinikkatyötä. Viime vuonna tavallisen klo 8 -16 työn lisäksi oli aika paljon evestyötä ja ylityötä. Olen valmistunut lääkäriksi kahdeksan vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
270 000 €. Erikoislääkärinä yksityisellä puolella. 30 vuotta lääkärin töitä.
Tää on musta järjettömän paljon.
150000€ brutto. Erikoislääkäri keskussairaala. Valmistuin noin 20 vuotta sitten.
Olen amiksen käynyt putkimies ja tienaan 60 tonnia vuodessa. Ja asiakkaiden paskan kanssa joudun minäkin töitä tekemään. Ei harmita vaikka ei koulut kiinnostaneet. Ei se herkkua ole lekureillekaan.
115 000 €. Valmistuin yhdeksän vuotta sitten. Oon erikoislääkärinä poliklinikalla. Lisätöitä tai ylitöitä jonkin verran, harvoin päivystystä.