Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saada huumaavat kiksit, jotka saavat tuntemaan, että on elossa?

Vierailija
10.01.2024 |

Tiedän yhden asian, josta todella saan kiksit, se on kuin huu metta ja tunnen voimakkaasti olevani elossa. Siitä saan pitkäkestoisen energiapiikin ja todella rakastan sitä tunnetta.

Se on ihastuminen ja ensihuuma. 

Valitettavasti näin naimisissa sitä ei voi enää oikein "harrastaa" kun eroaikeita puolisosta ei kuitenkaan ole, eikä valitettavasti millään tavoin pitkässä suhteessa enää pysty kokemaan yhtä huimia tunnehuippuja, vaikka parisuhde onkin hyvä. 

Mistä te saatte kiksit?

Itse olen päässyt lähelle kiksejä suht vaarallisessa extremelajissa (harmi ettei kroppa enää kestä sitä näin keski-ikäisenä) ja hitusen lähelle tunnetta pääsen jos esim. juoksulenkin aikana kuuntelen hyvää, nopeatahtista musiikkia ja fantasioin.

Toki näissä urheilulajeissa ja lenkillä tämä fiilis kestää parhaimmillaankin vain muutaman tunnin, ihastuessa kun huuma kestää jopa kuukausia... 

Niin, uskon että varmaan monen mielestä on lapsellista ja typerää jahdata voimakkaita tunteita, mutta kuten sanoin, ne todella saavat minut tuntemaan itseni elossaolevaksi ja kai jossain määrin olen koukuttunutkin fiilikseen. Siksi janoan sitä lisää, mutta keinot on vähissä? 

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskisijoituksista saa kiksit. 

Vierailija
102/106 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan huumaavat kicksit, kun laukkaan hevosellani pellolla, kovaa, ja tunnen kuinka hevonen "lähtee" ja kiihdyttää ja kiihdyttää vain. Pelkkää avaraa maisemaa joka puolella. Sitä jotenkin vaan on siinä hetkessä, eläimen kanssa. Plussaa tilanteessa on, jos aurinko nousee ja on hienoista usvaa pellon päällä, kurkia kauempana, tai vesilintuja lähtee lentoon rannasta, tai on muuten hienon näköinen sää.

Kicksejä olen saanut myös hevosen kätilönä toimimisesta ja varsan kasvattamisesta, sen edistymistä seuranneena. Ylipäätään erilaiset kiintymyssuhteet eläimiin ovat minulle antaneet paljon, samoin kuin luonnossa vietetyt hetket.

Tämä kuulostaa aivan ihanalta. Mun unelmana on kanssa jokin päivä opetella ratsastamaan ja käydä ratsastusvaelluksilla sekä ratsastaa rannalla auringon laskiessa. 

Tämä ehdottomasti! Vauhdin hurmaa ja yhteys hevoseen ja ympäröivään luontoon, en tiedä mitään parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta hetkeksi hengittäminen ja aloita uudestaan. Etkö tunnekin olevasi elossa.

Vierailija
104/106 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen olevani elossa 247. 

Vierailija
105/106 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että jotkut ilmeisesti olettavat että olen näitä elämyksiä jahtaamassa päivittäin? narkki mikä narkki"? 

Tai etten nauttisi arjesta ja pienistä asioista. 

Todellakin nautin. Kerroin jo aiemmin että olen ensinnäkin ujonpuoleinen introvertti. Hyvin rauhallinen ja tasainen luonne. Keski-ikäinen toimistotyöntekijä.

Suurin osa elämästäni on hyvin tasaista, hyvää, mukavaa arkea. Tykkään työstäni ja perheestä jne. Tykkään lukea ja neuloa ja laittaa kesäisin puutarhaa.

Mutta kyllä välillä kaipaan annoksen elämystä, en tarvitse sitä todellakaan joka päivä, joka viikko tai edes joka kuukausi. Mutta toisinaan! Sekö nyt sitten on näin tuomittavaa, kuten joidenkin kommenteista saa kuvan?

Keski-ikäisen naisen tulisi ilmeisesti ihan koko ajan, poikkeuksetta, hiihdellä kotona teekupin kanssa, villasukat jalassa ja uhkua hiljaista rauhaa?

Vielä kaipaan kipinää, adrenaliini-, endor

Vanha ketju, mutta niin hyvä aihe, ja tämä kommentti kiteytti myös omat ajatukseni hyvin. Samaistun! 

Vierailija
106/106 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan kicksit hyvästä keskustelusta/väittelystä ja yhdessä nauramisesta. Samoin jostain taidenäyttelyistä mukavan ihmisen kanssa jaettuna. Tuoksut tuottaa mielihyvää myös. Kahvi. Liikunta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän