Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saada huumaavat kiksit, jotka saavat tuntemaan, että on elossa?

Vierailija
10.01.2024 |

Tiedän yhden asian, josta todella saan kiksit, se on kuin huu metta ja tunnen voimakkaasti olevani elossa. Siitä saan pitkäkestoisen energiapiikin ja todella rakastan sitä tunnetta.

Se on ihastuminen ja ensihuuma. 

Valitettavasti näin naimisissa sitä ei voi enää oikein "harrastaa" kun eroaikeita puolisosta ei kuitenkaan ole, eikä valitettavasti millään tavoin pitkässä suhteessa enää pysty kokemaan yhtä huimia tunnehuippuja, vaikka parisuhde onkin hyvä. 

Mistä te saatte kiksit?

Itse olen päässyt lähelle kiksejä suht vaarallisessa extremelajissa (harmi ettei kroppa enää kestä sitä näin keski-ikäisenä) ja hitusen lähelle tunnetta pääsen jos esim. juoksulenkin aikana kuuntelen hyvää, nopeatahtista musiikkia ja fantasioin.

Toki näissä urheilulajeissa ja lenkillä tämä fiilis kestää parhaimmillaankin vain muutaman tunnin, ihastuessa kun huuma kestää jopa kuukausia... 

Niin, uskon että varmaan monen mielestä on lapsellista ja typerää jahdata voimakkaita tunteita, mutta kuten sanoin, ne todella saavat minut tuntemaan itseni elossaolevaksi ja kai jossain määrin olen koukuttunutkin fiilikseen. Siksi janoan sitä lisää, mutta keinot on vähissä? 

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extreme-elämysten metsästys jättää tyhjäksi.

Pitää oppia nauttimaan pienistä, arkisista jutuista.

Tähtitaivaan katselu, vaimon hipsuttelu, kirjan lukeminen, moottoripyörän korjaaminen.

Viikonloppuna ajattelin perehdyttää sohvaperunateiniä umpihankihiihdon mahtavuuteen.

T: nimim. Assburger

Vierailija
82/106 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähtitaivaan katselu, vaimon hipsuttelu, kirjan lukeminen, moottoripyörän korjaaminen.

Viikonloppuna ajattelin perehdyttää sohvaperunateiniä umpihankihiihdon mahtavuuteen.

Mä en oo mikään extreme-tyyppi yhtään, mutta tyhjempiä nää kommentit että jättää tyhjäksi tai pitää opetella jotain, mistä just sinä tykkäät. Miksi? Ja miksi se, että muut ovat kuten sinä, on sulle tärkeää? Olet onnellinen, älä käytä aikaasi miettien muita, ne extreme-urheilijat eivät ainakaan mieti sekuntiakaan sua hipsuttelemassa vaimoasi kuten sä heidän pitämisiään. Elä ja anna elää, kuulostaa et sulla on asiat ihan kivasti! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo mikään extreme-tyyppi yhtään, mutta tyhjempiä nää kommentit että jättää tyhjäksi tai pitää opetella jotain, mistä just sinä tykkäät. Miksi? Ja miksi se, että muut ovat kuten sinä, on sulle tärkeää? Olet onnellinen, älä käytä aikaasi miettien muita, ne extreme-urheilijat eivät ainakaan mieti sekuntiakaan sua hipsuttelemassa vaimoasi kuten sä heidän pitämisiään. Elä ja anna elää, kuulostaa et sulla on asiat ihan kivasti! 

En sano, että pitää opetella juuri minun mukavana pitämiäni juttuja, mutta tuo merkitksen löytäminen pienistä asioista toistuu muidenkin  kommenteissa.

Vierailija
84/106 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että jotkut ilmeisesti olettavat että olen näitä elämyksiä jahtaamassa päivittäin? narkki mikä narkki"? 

Tai etten nauttisi arjesta ja pienistä asioista. 

Todellakin nautin. Kerroin jo aiemmin että olen ensinnäkin ujonpuoleinen introvertti. Hyvin rauhallinen ja tasainen luonne. Keski-ikäinen toimistotyöntekijä.

Suurin osa elämästäni on hyvin tasaista, hyvää, mukavaa arkea. Tykkään työstäni ja perheestä jne. Tykkään lukea ja neuloa ja laittaa kesäisin puutarhaa.

Mutta kyllä välillä kaipaan annoksen elämystä, en tarvitse sitä todellakaan joka päivä, joka viikko tai edes joka kuukausi. Mutta toisinaan! Sekö nyt sitten on näin tuomittavaa, kuten joidenkin kommenteista saa kuvan?

Keski-ikäisen naisen tulisi ilmeisesti ihan koko ajan, poikkeuksetta, hiihdellä kotona teekupin kanssa, villasukat jalassa ja uhkua hiljaista rauhaa?

Vielä kaipaan kipinää, adrenaliini-, endorfiini-, dopamiiniryöppyä. Enkä pidä sitä nyt minään kauhisteltavana asiana. 

Ap

Vierailija
85/106 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sano, että pitää

Heille se siis sopii. Moni myös antanut mainioita vinkkejä, he, jotka nauttivat elämyksistä eli he, joille kysymys osoitettiin. Ja ok, ehkä sinulta vaan lipsahti tuo, että pitää. T omat elämykseni tässä juuri miestä hipsutellen

Vierailija
86/106 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että jotkut ilmeisesti olettavat että olen näitä elämyksiä jahtaamassa päivittäin? narkki mikä narkki"? 

Tai etten nauttisi arjesta ja pienistä asioista. 

Todellakin nautin. Kerroin jo aiemmin että olen ensinnäkin ujonpuoleinen introvertti. Hyvin rauhallinen ja tasainen luonne. Keski-ikäinen toimistotyöntekijä.

Suurin osa elämästäni on hyvin tasaista, hyvää, mukavaa arkea. Tykkään työstäni ja perheestä jne. Tykkään lukea ja neuloa ja laittaa kesäisin puutarhaa.

Mutta kyllä välillä kaipaan annoksen elämystä, en tarvitse sitä todellakaan joka päivä, joka viikko tai edes joka kuukausi. Mutta toisinaan! Sekö nyt sitten on näin tuomittavaa, kuten joidenkin kommenteista saa kuvan?

Keski-ikäisen naisen tulisi ilmeisesti ihan koko ajan, poikkeuksetta, hiihdellä kotona teekupin kanssa, villasukat jalassa ja uhkua hiljaista rauhaa?

Vielä kaipaan kipinää, adrenaliini-, endor

Ongelmaksi siis on, että kaipaat nimenomaan tuota ihastumisen tuomaa huumaa?

Sitä tuskin mikään muu juttu voi tuoda...

Vierailija
87/106 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et siis itse keksi mitään muuta kuin sen, että ihastutte uuden ihmisen kanssa? Mikään muu ei kelpaa? Sitten se on joko oltava ilman tai lähdettävä ihastumaan. 

Vierailija
88/106 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankka urheilu, jossa tulee hiki, hengästyminen ja lihakset vedetään loppuun. 

Vierailija
89/106 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisteilla on sitä ongelmaa, että he tarvitsevat ne kiksinsä alkoholista. Kun he raitistuvat, he eivät etsi uutta kohdetta, johon suunnata addiktio ja kiksit vaan heille opetetaan keinoja alkaa nauttia normaalista elämästä. 

Jos taas ap:n tylsistyminen on normaalia laatua niin sitten vaan pitää keksiä itselleen uusia harrastuksia ja ajanviettotapoja tai kertaluontoisia retkiä/ matkoja/ tapahtumia. 

Vierailija
90/106 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mitä haet ap. Minullakin perheellisenä tasaista arkea enimmäkseen. Ihastuksen kohteen näkeminen nosti energiatasoa jo 2 päivää ennen ja antoi virtaa useamman viikon-kuukauden ajaksi. Sain paljon enemmän aikaiseksi ja olin iloisempi, enkä siis ollut ihastukseen mitenkään yhteydessä tämän yhden tapaamisen jälkeen. Enkä siis tehnyt muuta kuin jutellut tällä tapaamiskerralla.

Hevosharrastuksesta olen aikoinaan saanut kiksejä, ei tarvitse edes mitään täyttä laukkaa pellolla mennä. Jokin siinä kommunikoinnissa ja uusien asioiden opettamisessa hevoselle tuo onnistumisen kokemuksia, joilla jaksaa.

Peleistä, musiikista ja muustakin viihteestä saan kiksejä, mutta ne ovat todella paljon lyhytkestoisempia mitä nuo edellämainitut.

Käsillä tekemisestäkin saan mielihyvää, mutta kaikki muut paitsi ruuanlaitto kotona on nyt tauolla kun taapero ei oikein anna niitä rauhallisia puuhasteluhetkiä...

Mutta kyllä ihastus on elämässäni kiksi numero yksi ja hevosharrastus kiksi numero kaksi. 

Vierailija
91/106 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö yksi carolina reaper -chili.

Vierailija
92/106 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta eli esim katutappelu. Johan tulee kicksit ja adrenaalini ryöppy kun kadulla tulee itsepuolustus tilanne. Ja vielä paranee kun hoitaa tilanteen.

Lähellä kuolemaa käyminen esim autokolari josta kuitenkin selviää hengissä.

Feromonit. Tapasin kerran naisen joka oli minulle kuin huumetta. Kirjaimellisesti olin huumaantunut hänen olemuksesta ja tuoksusta. Aivan uskomaton fiilis.

Vierailija
93/106 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajunnan laajentaminen psykedeeleillä

Vierailija
94/106 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bailaamaan lähdön aloittelun nousuhumala. 

Hyvä seksi ja sen mukana orgasmit.

Ulkomaan kohteeseen lähtö.

Vierailija
95/106 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyppäät eiffel tornin päältä.

Ei sieltä pääse hyppäämään.

Vierailija
96/106 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua AP. Itselleni mikään ei tuottanut yhtä voimakkaita kicksejä kuin ihastuminen. Olin myös ns. hyvässä parisuhteessa mutta minkäs sille voi, että pidän flirtistä. Sitten tuli elämäni uusi, jalat alta vievä mies. Nyt on päivittäin hyvää seksiä, luovuuden kanava on auennut, käydään eräretkillä ja kokeillaan kaikkea mitä mieleen juolahtaa, kirjaimellisesti kansanmusiikista s/m-hommiin. Jätin tämän miehen vuoksi jopa alkoholin ja miedot huumeet. Ehkä sinäkin kaipaat suurempaa mullistusta elämääsi. Ei ole kuin tämä yksi elämä.

Vierailija
97/106 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hankeen kusella, jos jää reikä niin tiedät että olet varmasti hengissä.

Vierailija
98/106 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munanjatkeella pöristely ympäri Vaasaa ilman kypärää. Seisoo jo valmiiksi!

Vierailija
99/106 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää! 

Vierailija
100/106 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan kiksit teknomusiikista ja sen mukaan tanssimisesta. Jotkut reivit olis hauska kokea joskus, mutta missä niitä pidetään? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi