Kehitetään keskustelu niin ettei A-merkkiä käytetä
Voi kyllä käydä niin, että tulee melko outo keskustelu, en tiedä. Mitä olet tänään tehnyt? Lähdetäänkö siitä liikkeelle? Minä imuroin sekä tein päivälliseksi erästä Välimereltä lähtenyttä evästä. Pesin koneellisen pyykkiä.
Kommentit (212)
Huolsin coffee-vekottimen. Silloin tällöin on tiemmä syytä pöristellä läpi vähän eri emmeitä kuin pelkkää vettä. Pysyy tsufee käypäsenä.
Tekoäly voisi tehdä minun kirjoitukset
Vierailija kirjoitti:
Hei. Tänään näin lintuja niityllä lumen päällä, isot, V merkki edessä kuten Väris. Eilen näin kyyhkyjä ja N merkki eteen lintuja eli Nääkkä. En voi käyttää selkeää kieltä tässä. Tämä ei hyvin onnistu. :)
* FAIL *
Ärsyttävä tehtävä, silti on yritettävä! Tähän ei edes vähäjärkinen kykene. Itsellä ei ole siitä stressiä, sillä väittävät meikäläistä älykkääksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoruja tietävät monet usein. Typerimmät väittävät tosiksi.
Tossa on a!
Se on pieni a. Ketjun aloittaja kieltää vain ison a:n.
Ymmärsit kuitenkin tarkoituksen, kunhan niuhotat.
Olen pedantikko. En niuhota.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Hll-ho.
Itselläsi on hillouho.
Joko olette lukeneet "Häviämisen" (tekijä: Georges Perec)? Se on äskettäin suomennettu teos, johon käännöksenä täysin soveltuu otsikon sääntö. Häikäisevä suoritus niin tekijältä (kirjotti kielellään ilman 'e':tä) kuin kääntäjältä!
Pitänee tässä tyrkätä löylyhuone lämpiämään. Kylpemisen päälle sopii nykäistä jokunen olut. Tekee hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Pitänee tässä tyrkätä löylyhuone lämpiämään. Kylpemisen päälle sopii nykäistä jokunen olut. Tekee hyvää.
vetäise myös kuivat
Melko tyydyttäviä yritelmiä. Ihmetyttää silti, että moni kämmää, eikä edes älyä kämmäävänsä!
Lisää ääkköstä kehiin, älykääpiöt!
Yritän keskittyä tekemään töitä. Ei ole iisiä, mieluummin roikun täällä. Ehkä pitäisi lähteä kotiin jo tästä. Toivon, että pomo ei näe, kun livistän tästä läävästä. Päivän jälkeen syön evästä keittiössä, linssejä ehkä, miksei myös leipää. Kollikisulle tulee myös evästä sekä silityksiä.
Alavilla mailla hallan vaara ajatteli Halla-Aho
Kysymys. Miksi mukailla tyrmistyttävän ilkeää ihmistä? Miksei voi miettiä kukin sydämellään.
En mä tiedä.
Tämä ei ole helppo työ. Kielletty merkki ilmestyy kirjoitukseen helposti. Itsekin sorruin siihen. En ollut huolellinen. Suomessa tuo kielletty merkki on hyvin yleinen.
Tyttären sekä miehen myötä kävimme syötävää kärräämässä kylmiöömme. Hoidimme myös pitkään riippuneet muutkin puutokset.
Törmäsimme erääseen etäiseen klaanimme jäseneeseen, kuulumiset tietenkin päivitettiin, erosimme virkistyneinä sekä
tyytyväisinä. Keli hiukan lämpimämpää ollut tänään, kylmenee tietenkin loppuviikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vetäise myös kuivat
Voi voi, epäonnistuit sinäkin.
Kirkkokynttilä on räväkkä, se on iso näyttävä. Tylsä se ei ole. Suitsuke toimii myös tuoksuen tönössä.
Tämä ei näköjään oo niin iisi tehtävä, moni on jo epäonnistunut.