Kehitetään keskustelu niin ettei A-merkkiä käytetä
Voi kyllä käydä niin, että tulee melko outo keskustelu, en tiedä. Mitä olet tänään tehnyt? Lähdetäänkö siitä liikkeelle? Minä imuroin sekä tein päivälliseksi erästä Välimereltä lähtenyttä evästä. Pesin koneellisen pyykkiä.
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Lexander Stubb
Jussi Hll-ho
Pekka Hvisto
Mik Ltol
Li Ndersson
Sri Essyh
Hrry Hrkimo
Jutt Urpilinen
Möhläsin heti. Tietenkin Lexnder Stubb
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tätä nimittää mieluummin älynystyröiden hieromiseksi kuin älylliseksi pähkäilyksi?
Älytöntä tämä on. Vitsikästä ehkä.
Minä olen ollut tänään free päivällä. Kaksi free päivää. Eilen tuijotin pelkkää töllöä mut tänään ollut much vuotees . Teen food vielä myöhemmin ja siivoon :)
Vierailija kirjoitti:
Lexander Stubb
Jussi Hll-ho
Pekka Hvisto
Mik Ltol
Li Ndersson
Sri Essyh
Hrry Hrkimo
Jutt Urpilinen
Tyhmä älypuhelin lisäsi väärän merkin, tarkoitus oli Pekk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tätä nimittää mieluummin älynystyröiden hieromiseksi kuin älylliseksi pähkäilyksi?
Älytöntä tämä on. Vitsikästä ehkä.
Älähän nyt, Kyllä tässä täytyy edes vähän pähkäillä, että välttyy kämmeiltä.
Vierailija kirjoitti:
Ääliö älä lyö, ööliä läikkyy.
Melkoinen esitys. Yökkö hyökkää kyökkiin, yössä möykkää, Kyöstin köyttää, Kyösti älähtää
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiesit työtietokoneeni tunnusvirkkeen? :-o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen esitys. Yökkö hyökkää kyökkiin, yössä möykkää, Kyöstin köyttää, Kyösti älähtää
P-P Peteliuksen biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hei, onks' kellään?"
Ulosottopään tiivistettäkö utelet?
Yhteen päähän niitä kyllä käytetään. Kylvyn jälkeen tyttö niitä kyseli, kääntyi muiden puoleen, kun unohti kotiin nämä tärkeät terveystuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiesit työtietokoneeni tunnusvirkkeen? :-o
Miettikääpä, miten monen tietokoneen koodin tiedän, kun syötän jonon "qwerty".
miks vitussa se helvetin merkki löytyy jok'ikisestä virkkeestä?? eihän tässä voi mitään tehdä kuin mennä täysillä päin seinää
ps. kymmenen uutiset tänään kello kymmenen
Vierailija kirjoitti:
Presidenttipeliä tämäkin: Olli Rehnin nimessä ei esiinny tässä ketjussa kiellettyä merkkiä!
No nytpä kävi kämmi minullekin. Siis "tämän ketjun", ei niin kuin kirjoitin. Sori siitä. Pitääkö minun nyt häipyä, kun näin nolosti olen itseni täällä häpäissyt?
Toivoisin, että kukaan ei aloittaisi vastausta "öö tai oho".
Nämä tietty ovat valkoroskaihmisiä. Onnittelut, että ovat saaneet koneeensa avattua ja että edes on joku kone/läppäri/puhelin.
Äänestän Olli Rehniä kun siinä ei ole väärää merkkiä.
Väyrynen tulee ja näyttää närhen munat.
Kirvestä heiluttelin, puut pinosin liiteriin. Sylillisen sisälle kuljetin, iloisesti tulen viritin tulipesään. Nyt lämpiää pirtti.
Vierailija kirjoitti:
Väyrynen tulee ja näyttää närhen munat.
Närhen mitkä?
Käärijältäkö kärähti käämit, kävi käsiksi kärpäseen?