Miehen kanssa riita ja hän haluaa nyt pitää taukoa yhteydenpidosta
Ollaan vasta pari kuukautta sitten aloitettu yhteydenpito, kun mies oli jostain etsinyt numeroni. Ollaan kuitenkin nyt riidelty, kun minun vaikea luottaa miehiin, koska minua on aikaisemmin petetty. Ensimmäinen riita tuli hänen exästä josta hän tuntui puhuvan paljon, joka tuntui pahalta ja tästä tuli riita. Nyt on toinen riita, kun en osaa luottaa mieheen. Nyt mies on sanonut, että haluaa olla hetken rauhassa, eikä pidetä yhteyttä. Liekkö miehellä ikävä entistä, kun olivat pitkään yhdessä, ei kai muuten siitä edes puhuisi. Ei tunnu myöskään ymmärtävän luottamus ongelmaani. Ehkä annan vain olla, kun tuo tuntui tosi pahalta, kun mies sanoi, että ei pidetä hetkeen yhteyttä. Jotenkin tuntui siltä, kuin olisin tullut hylätyksi.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Jos tuollaisista asioista kehität riidan miehen kanssa niin ei ihme jos mies haluaa vähän miettiä onko sinusta jatkoon. Jatkossa voisit kokeilla keskustelua riitelyn sijaan.
Ei kyllä minuakaan kiinnostaisi alkaa jauhamaan uuden miehen kanssa existä. Jopa outoa minusta, jos joku ei loukkaantuisi.
Vierailija kirjoitti:
Olis varmaan vain parasta ghostaa, vaikka eihän se oikein ole, mutta ei ollut eilinenkään, kun mies ilmoitti haluavansa olevan rauhassa. Niin olkoot sitten, nyt saa lopun elämäksi olla rauhassa. En häiritse herraa. Jos nyt laittaisin viestiä, niin vaarana olisi, että lankeisin miehen lepertelyille, niin siksi ghostaaminen ehkä parasta tässä kohti. En enää kestäisi uudelleen sitä, että tulisin hylätyksi. Lohtu tässä on se, että tässä ei mennyt vuotta. -ap
Hienoa että olet noin vahva ap! Noin sitä pitää.
Eniten minua ihmetyttää tuossa teidän tilanteessa se että olette aloittaneet tapailun kun mies etsi jostain sinun numeron. Siis mitä tuo tarkoittaa? Joku Randomi Rami laittaa sulle yhtäkkiä viestiä että tavataanko vai mitä?
mmm... heitä kolikolla. Jos jää kantilleen niin heitä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on ottanut luottamusongelman jotenkin henkilökohtaisesti "enhän minä ole sellainen, ei kaikki miehet, tämä on suuri loukkaus edes puhua asiasta" ja ei halua kuin vain jutella kepeistä asioista, kokee aiheen liian raskaaksi tapailun alkuvaiheessa.
Tai ei ole luottamuksen arvoinen, puuhailee jotakin muutakin ja ei halua jäädä kiinni. Tietää, että petetyksi joutuneilla on usein kuudes aisti tunnistamaan se käytös uudestaan.
Suoraan sanottuna, onko ihan ihannetila aloittaa uutta suhdetta sillä, että joutuisi todistelemaan syyttömyyttään? Kokisin itse aika raskaaksi, alussa kun pitäisi kaiken olla yhtä hattaraa ja onnen huumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on ottanut luottamusongelman jotenkin henkilökohtaisesti "enhän minä ole sellainen, ei kaikki miehet, tämä on suuri loukkaus edes puhua asiasta" ja ei halua kuin vain jutella kepeistä asioista, kokee aiheen liian raskaaksi tapailun alkuvaiheessa.
Tai ei ole luottamuksen arvoinen, puuhailee jotakin muutakin ja ei halua jäädä kiinni. Tietää, että petetyksi joutuneilla on usein kuudes aisti tunnistamaan se käytös uudestaan.
Suoraan sanottuna, onko ihan ihannetila aloittaa uutta suhdetta sillä, että joutuisi todistelemaan syyttömyyttään? Kokisin itse aika raskaaksi, alussa kun pitäisi kaiken olla yhtä hattaraa ja onnen huumaa.
Jos sua olisi petetty aikaisemmassa suhteessa ja uusi mies jauhaa exästä, niin mieti hetki.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuollaisista asioista kehität riidan miehen kanssa niin ei ihme jos mies haluaa vähän miettiä onko sinusta jatkoon. Jatkossa voisit kokeilla keskustelua riitelyn sijaan.
Nyt ei tiedetä miten ap on asiat ottanut puheeksi. Onko hyökkäävästi rähjännyt että nyt pää kiinni exästä tai se turpoo kiinni vai sanonut rauhallisesti, että ei tunnu kivalta kuulla exästä toistuvasti, voisitko lopettaa/ vähentää. Jotkut ihmiset kun pillastuvat asiallisestakin keskustelunavauksesta ja sanovat sitä nalkuttamiseksi ja riitelyksi.
Mikä naisia vaivaa kun riitaa tulee jo ennen kun edes seurustelette naisen kanssa. Ei taida naiseet hyväksyä että miehellä ollut naisia ennen mutta kelpuuttakaa joku neitsyt mies niin ei tule enää riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista hulluinta tässä on se, että mies on kuitenkin nyt laittanut viestiä vaikka eilen vielä sanoi, että parempi kun ei pidetä yhteyttä hetkeen. No, nyt minä en sitten ole laittanut enää mitään, koska olkoot mies nyt rauhassa, kun sitä toivoi. Eihän tästä mitään tule, onhan tämä jo selvä homma. En minä ainakaan siitä pääsisi yli, että mies jo nyt haluaa olla rauhassa, entä jatkossa, hylkäisikö jatkossakin jos hänellä ei olisikaan kivaa. -ap
Usko pois , ei se halua olla sun kanssa! Etsi uusia tuulia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä suoranaisesti todistella, mutta ei ainakaan antaa viitteitä epäluotettavuudesta. Voi olla avoin ja rehellinen ilman että menettää liikaa yksityisyyttään. Ei se ole raskasta, jos on puhtaat jauhot pussissa. Toki sairaalloisen mustasukkaiset ovat sitten oma lukunsa, he ovat aika raskaita ja rikkovat sitä yksityisyyttäkin usein.
Mies vaikuttaa tuuliviiriltä joka haluaa nopeasti sitouttaa sut itseensä. Empatiakyky on olematon jos ei yhtään pysty asettumaan toisen asemaan ja vaatii nopeaa luottamusta itseen toiselta tuntematta. Se että vaatii sulta nopeasti luottamusta voi kertoa siitä että että häneen ei ole ne entisestään luottaneet. Nyt provosoi tämän sinuun. Ei kestä sitä että ei ole ollut entisille kumppaneilleen itse luottamuksen arvoinen.
Mulla kokemus sellaisesta klassisesta narsistista joka vaati että luotan häneen kiireesti vaikka silmieni alla tapahtui törkeitä asioita. Jäi jopa kiinni valheistaan mutta ei välittänyt kun ei ole sitä.omaa tuntoa joka soimaisi tai häpeän tunteita. Piti minua jatkuvasti hylätyksitulemisen pelossa. Se oli kamalaa. Traumaside. Uhkaili erolla jatkuvasti tai häipyi päiviksi pitämättä mitään yhteyttä. Se juttu jo ohi mutta mielestäni teet oikein kun et heti luota siihen mieheen. Mä tein monta virhettä. Luottamuksen syntyminen vie aikaa. Kiire ja nopeus sekä keskusten puute tuo ongelmia. Jos mies ei tätä ymmärrä niin anna hänen mennä.
Aloittaja vaikuttaa ihan hemmetin raskaalta ihmiseltä. Ei sinun kanssasi voi olla, jos et itse työstä ongelmiasi. Monia muitakin on petetty tai kohdeltu kaltoin. Silti sitä taakkaa ei tuoda uuteen suhteeseen. Ei mies ole tehnyt sinulle pahaa, itse olet menneisyytensä vanki.
En jaksaisi tuollaista draamaa.
Kuinka moni haluaa kuulla jatkuvasti jonkun eksästä....joku mainitseminen nyt on ihan normaalia ja voihan sitä joskus keskustella enemmänkin, mutta miten eksästä puhuu, sillä on väliä. Puhuuko palvovasti, eksä oli aina parempi kaikessa vai oliko eksä "hullu" vai kertoo neutraalisti.
Luottamusongelma on tärkeä asia keskustella, jos sellaista tulee ja myös ihan etukäteen, mitkä ne omat rajat on ja onko minkälaisia kokemuksia.