Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa riita ja hän haluaa nyt pitää taukoa yhteydenpidosta

Vierailija
10.01.2024 |

Ollaan vasta pari kuukautta sitten aloitettu yhteydenpito, kun mies oli jostain etsinyt numeroni. Ollaan kuitenkin nyt riidelty, kun minun vaikea luottaa miehiin, koska minua on aikaisemmin petetty. Ensimmäinen riita tuli hänen exästä josta hän tuntui puhuvan paljon, joka tuntui pahalta ja tästä tuli riita. Nyt on toinen riita, kun en osaa luottaa mieheen. Nyt mies on sanonut, että haluaa olla hetken rauhassa, eikä pidetä yhteyttä. Liekkö miehellä ikävä entistä, kun olivat pitkään yhdessä, ei kai muuten siitä edes puhuisi. Ei tunnu myöskään ymmärtävän luottamus ongelmaani. Ehkä annan vain olla, kun tuo tuntui tosi pahalta, kun mies sanoi, että ei pidetä hetkeen yhteyttä. Jotenkin tuntui siltä, kuin olisin tullut hylätyksi.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
2/34 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies on etsinyt numerosi ja avautuu exästään? Et missaa mitään vaikka ei puhuis sulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puhuuko se siitä taukoamatta, vai viittasiko vain  jonkin asian yhteydessä siihen exään? Miten pitkä aika heidän erostaan on? Pakko sun on ottaa mies yksilönä, eikä vaan yhtenä pettäjänä elämässäsi. Silti pitää tietty olla varuillaan.

Outoa kyllä, jos heti alkuun alkaa exästään livertää. Ei kannata laastariksikaan ryhtyä.

Vierailija
4/34 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä ole ymmärtänyt luottamusongelmaasi mutta on ymmärtänyt, että olet viirapää.

Vierailija
5/34 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastarin rooli on kamalin, mitä tiedän, jos itse on tosissaan.

Vierailija
6/34 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta ootte tapailleet vasta ja ette kykene avoimesti aikuisten tapaan puhumaan asioita selväksi. Toi on merkki siitä että ongelmia tulee lisää. Ketään ei opi tuntemaan noin lyhyessä ajassa. Siinä ei ole mitään väärää jos kertoo toiselle että on luottamuksen kanssa ongelmia. Luottamus pitää ansaita joka päivä uudelleen. Monilla on luottamusongelmia toiseen ja isoja pettymyksiä parisuhteista. Jos mies ei sua tuossa asiassa ymmärrä niin ymmärtääköhän missään muussakaan. Lähde. Ansaitset ymmärtäväisemmän kumppanin.

Vierailija
7/34 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista hulluinta tässä on se, että mies on kuitenkin nyt laittanut viestiä vaikka eilen vielä sanoi, että parempi kun ei pidetä yhteyttä hetkeen. No, nyt minä en sitten ole laittanut enää mitään, koska olkoot mies nyt rauhassa, kun sitä toivoi. Eihän tästä mitään tule, onhan tämä jo selvä homma. En minä ainakaan siitä pääsisi yli, että mies jo nyt haluaa olla rauhassa, entä jatkossa, hylkäisikö jatkossakin jos hänellä ei olisikaan kivaa. -ap

Vierailija
8/34 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä ihan totta että tuo on hylkäämistä jos toinen jo noin alussa haluaa pitää taukoa eikä ymmärrä että kun nainen tulee petetyksi niin siinä menee tunne-elämältään aika rikki ja luottaminen toiseen on vaikeaa. Ajan kanssa se selviää. Tuntuu jotenkin että mies ei ymmärrä sua. Haluaako nopeasti sitouttaa sut vai uhriutuuko? Existä kertominen negatiivisessa mielessä voi kieliä myös narsistisesta ihmisestä ja  jonka mielestä asioiden pitää mennä just niin kuin hän haluaa. Jos ei mene niin otetaan se pidetään taukoa kortti käyttöön ja saadaan toinen pelkäämään hylätyksi tulemista. Älä nyt ainakaan ala madella hänen edessään ja alistumaan. Katso mikä on hänen seuraava liike. Onko edes tosissaan sun kanssasi. 

Vierailija
9/34 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ottanut luottamusongelman jotenkin henkilökohtaisesti "enhän minä ole sellainen, ei kaikki miehet, tämä on suuri loukkaus edes puhua asiasta" ja ei halua kuin vain jutella kepeistä asioista, kokee aiheen liian raskaaksi tapailun alkuvaiheessa. 

Tai ei ole luottamuksen arvoinen, puuhailee jotakin muutakin ja ei halua jäädä kiinni. Tietää, että petetyksi joutuneilla on usein kuudes aisti tunnistamaan se käytös uudestaan.

Vierailija
10/34 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se odottaa josko exänsä ottais sen takasin ja silläaikaa pelailee sun kanssa. 

Vierailija
11/34 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo "ei olla yhteydessä hetkeen" tarkoittaa? Ilta, päivä, pari päivää, viikko? Jos on kyse yhdestä kahdesta päivästä, niin en olisi huolissani.

Vierailija
12/34 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota intuitioosi. Se on oikeassa. Mulla oli vähän sama ongelma kuin sulla. Ja se luottamus ei mieheen rakentunut kun hän ei ollut selvitellyt mitään asioita exiensä kanssa. Siirtyi suhteesta suhteeseen kun ongelmia alkoi tulla. Moitti muakin siitä etten luota. No en luottanut kun tiesin hänen olevan aikamoinen naisten mies. Ja lopulta olin oikeassa. Ei häneen voinut luottaa. Valehteli ja salaili niin paljon asioita. Lopulta tiesin että pyöritti muitakin naisia aina siinä sivussa ja varsinkin riitojen jälkeisinä taukoaikoina. 

Vierailija
13/34 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaisista asioista kehität riidan miehen kanssa niin ei ihme jos mies haluaa vähän miettiä onko sinusta jatkoon. Jatkossa voisit kokeilla keskustelua riitelyn sijaan.

Vierailija
14/34 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista hulluinta tässä on se, että mies on kuitenkin nyt laittanut viestiä vaikka eilen vielä sanoi, että parempi kun ei pidetä yhteyttä hetkeen. No, nyt minä en sitten ole laittanut enää mitään, koska olkoot mies nyt rauhassa, kun sitä toivoi. Eihän tästä mitään tule, onhan tämä jo selvä homma. En minä ainakaan siitä pääsisi yli, että mies jo nyt haluaa olla rauhassa, entä jatkossa, hylkäisikö jatkossakin jos hänellä ei olisikaan kivaa. -ap

Mitä viestiäsi se mies sinulle laittaa? 

Vierailija
15/34 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomalainen? 

Vierailija
16/34 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa narsistiselta tuo käytös miehen puolelta. 

Vierailija
17/34 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luota intuitioosi. Se on oikeassa. Mulla oli vähän sama ongelma kuin sulla. Ja se luottamus ei mieheen rakentunut kun hän ei ollut selvitellyt mitään asioita exiensä kanssa. Siirtyi suhteesta suhteeseen kun ongelmia alkoi tulla. Moitti muakin siitä etten luota. No en luottanut kun tiesin hänen olevan aikamoinen naisten mies. Ja lopulta olin oikeassa. Ei häneen voinut luottaa. Valehteli ja salaili niin paljon asioita. Lopulta tiesin että pyöritti muitakin naisia aina siinä sivussa ja varsinkin riitojen jälkeisinä taukoaikoina. 

Se kuuluisa perstuntuma on usein oikeassa, jos jokin tuntuu olevan outoa ja pielessä, se todennäköisesti on juuri sitä. Luottamuksen puutteesta syyllistäminen on aika klassinen pettäjien tai muiden epärehellisten veto. Tauot ovat myös mukavia pettäjien "omalletunnolle", kun toinen on poissa näkyvistä, niin poissa mielestä ja muiden vuoro. 

Vierailija
18/34 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis varmaan vain parasta ghostaa, vaikka eihän se oikein ole, mutta ei ollut eilinenkään, kun mies ilmoitti haluavansa olevan  rauhassa. Niin olkoot sitten, nyt saa lopun elämäksi olla rauhassa. En häiritse herraa. Jos nyt laittaisin viestiä, niin vaarana olisi, että lankeisin miehen lepertelyille, niin siksi ghostaaminen ehkä parasta tässä kohti. En enää kestäisi uudelleen sitä, että tulisin hylätyksi. Lohtu tässä on se, että tässä ei mennyt vuotta. -ap

Vierailija
19/34 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valitsee komean miehen ja ne just aina puhuu niistä ex naisistaan. Ota ruma mies jolla ei naisia varmana ole koskaan ollut joten ei voi exästä puhua edes. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
20/34 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus pitää ansaita. Ei kahdessa kuukaudessa pidäkään voida täysin toiseen luottaa. Täytyyhän sitä tuntea se toinen ja itseäänkin pitää vähän suojella ennenkuin kaiken itsestään toiselle antaa. Eihän siinä ajassa vielä edes tunne toista tarpeeksi hyvin. Jos miehellä liian kiire sinun sitouttamiseen itseensä niin olisin varovainen hänen tarkoitusperistään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä