Millainen oli aamupalasi tänään?
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoli purkkia tonnikalaa vedessä ja 100 grammaa raejuustoa. Pala ruisleipää, jossa päällä margariinia ja tukevahko viipale lanttuhyytelöä. Pari mukillista kahvia.
Aamupalan pitää olla tukeva, sillä lounasta en syö. Päivällisen sitten joskus klo 17 jälkeen.
Lanttuhyytelö kuulostaa namilta 😋 Voisitko laittaa tänne reseptin.
Minäkin mietin tuota lanttuhyytelöä? Olisko reseptiä?
Vierailija kirjoitti:
Katukuvasta päätellen porukka kuitenkin lataa kunnon kalorimätöt jossain kohdassa päivää, vaikka täälläkin moni mainostaa aamupalaansa että "vain kahvia" :D
Itse syön 2 weetabixia + turkkilaista jugurttia ja banaania tmv., tuoremehua sekä kahvia mukillinen. Veden kanssa lisäksi päivän lääke. Olen normaalipainoinen.
Tämä ei ole laihisketju eikä sun painos ketään kiinnosta. Äläkä sinä arvostele muiden ruokatapoja, aika suuri osa ihmisistä kuitenkin jättää aamupalan syömättä, koska ei vain maistu mikään aamulla. Ja ovat aivan normaalipainoisia.
Kaksi ruisleipää, päällyksenä savustettua kilohailia, chilimajoneesia ja tomaattia. Kahvia, tuoremehua ja jugurttirahka.
Ruisleipää kalkkunalla, kurkulla ja tomaatilla, kulhollinen pilkottua kiiviä ja veriappelsiinia, vaniljajugurtti.
Vierailija kirjoitti:
Katukuvasta päätellen porukka kuitenkin lataa kunnon kalorimätöt jossain kohdassa päivää, vaikka täälläkin moni mainostaa aamupalaansa että "vain kahvia" :D
Itse syön 2 weetabixia + turkkilaista jugurttia ja banaania tmv., tuoremehua sekä kahvia mukillinen. Veden kanssa lisäksi päivän lääke. Olen normaalipainoinen.
Ehkä ne siellä kadulla on weetabixin ja sokerin syöjiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
C vitamiinipore ja vettä, d vitamiinia, magnesiumia, monivitamiini, oliiviöljyä, kaurapuuro, maitorahkaa ja viinirypäleitä kahvi soijamaidolla
Olen laihiksella, siksi syön noita vitamiineja, että saan vitamiinit
Laihiksella voi syödä ihan ruokaa.
Ruokaahan tuo onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne siellä kadulla on weetabixin ja sokerin syöjiä
Kyllä. Tuoremehu+ weetabix+ banaani+ turkkilainen jogurtti= läskiä
Kun herään, ensin juon aina vettä. Sitten lipitän kahvia hissukseltaan. Parin tunnin sisällä heräämisestä syön pari voileipää c-vitamiinijuoman kanssa. Syöminen ei onnistu heti heräämisen jälkeen.
Lopetin leivänsyönnin kun kulutus on pientä niin vähennän hiilareita, pari kanamunaa valkoisia papuja tomaattikastiikkeessa ja juustoa paistinpannulla, kahvit siihen päälle. Lounasaikaan ei vielä nälkä johtuu varmaan siitä kun insuliinit ei jojoile ja aiheuta näläntunnetta, päivällinen iltapäivällä ja sitten paastotaan aamuun.
Laihiksella voi syödä ihan ruokaa.