Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen oli aamupalasi tänään?

Vierailija
10.01.2024 |

Millainen oli aamupalasi tänään?

Kommentit (190)

Vierailija
181/190 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

C vitamiinipore ja vettä, d vitamiinia, magnesiumia, monivitamiini, oliiviöljyä, kaurapuuro, maitorahkaa ja viinirypäleitä kahvi soijamaidolla

Olen laihiksella, siksi syön noita vitamiineja, että saan vitamiinit

Laihiksella voi syödä ihan ruokaa.

Vierailija
182/190 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoli purkkia tonnikalaa vedessä ja 100 grammaa raejuustoa. Pala ruisleipää, jossa päällä margariinia ja tukevahko viipale lanttuhyytelöä. Pari mukillista kahvia.

Aamupalan pitää olla tukeva, sillä lounasta en syö. Päivällisen sitten joskus klo 17 jälkeen.

Lanttuhyytelö kuulostaa namilta 😋 Voisitko laittaa tänne reseptin.

Minäkin mietin tuota lanttuhyytelöä? Olisko reseptiä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/190 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katukuvasta päätellen porukka kuitenkin lataa kunnon kalorimätöt jossain kohdassa päivää, vaikka täälläkin moni mainostaa aamupalaansa että "vain kahvia" :D

Itse syön 2 weetabixia + turkkilaista jugurttia ja banaania tmv., tuoremehua sekä kahvia mukillinen. Veden kanssa lisäksi päivän lääke. Olen normaalipainoinen.

Tämä ei ole laihisketju eikä sun painos ketään kiinnosta. Äläkä sinä arvostele muiden ruokatapoja, aika suuri osa ihmisistä kuitenkin jättää aamupalan syömättä, koska ei vain maistu mikään aamulla. Ja ovat aivan normaalipainoisia.

Vierailija
184/190 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ruisleipää, päällyksenä savustettua kilohailia, chilimajoneesia ja tomaattia. Kahvia, tuoremehua ja jugurttirahka.

Vierailija
185/190 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipää kalkkunalla, kurkulla ja tomaatilla, kulhollinen pilkottua kiiviä ja veriappelsiinia, vaniljajugurtti.

Vierailija
186/190 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katukuvasta päätellen porukka kuitenkin lataa kunnon kalorimätöt jossain kohdassa päivää, vaikka täälläkin moni mainostaa aamupalaansa että "vain kahvia" :D

Itse syön 2 weetabixia + turkkilaista jugurttia ja banaania tmv., tuoremehua sekä kahvia mukillinen. Veden kanssa lisäksi päivän lääke. Olen normaalipainoinen.

Ehkä ne siellä kadulla on weetabixin ja sokerin syöjiä

Vierailija
187/190 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

C vitamiinipore ja vettä, d vitamiinia, magnesiumia, monivitamiini, oliiviöljyä, kaurapuuro, maitorahkaa ja viinirypäleitä kahvi soijamaidolla

Olen laihiksella, siksi syön noita vitamiineja, että saan vitamiinit

Laihiksella voi syödä ihan ruokaa.

Ruokaahan tuo onkin. 

Vierailija
188/190 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne siellä kadulla on weetabixin ja sokerin syöjiä

Kyllä. Tuoremehu+ weetabix+ banaani+ turkkilainen jogurtti= läskiä

Vierailija
189/190 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun herään, ensin juon aina vettä. Sitten lipitän kahvia hissukseltaan. Parin tunnin sisällä heräämisestä syön pari voileipää c-vitamiinijuoman kanssa. Syöminen ei onnistu heti heräämisen jälkeen.

Vierailija
190/190 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin leivänsyönnin kun kulutus on pientä niin vähennän hiilareita, pari kanamunaa valkoisia papuja tomaattikastiikkeessa ja juustoa paistinpannulla, kahvit siihen päälle. Lounasaikaan ei vielä nälkä johtuu varmaan siitä kun insuliinit ei jojoile ja aiheuta näläntunnetta, päivällinen iltapäivällä ja sitten paastotaan aamuun.